Social Media

tarcza z rzutkami

Najciekawsze kampanie znanych marek w 2021 roku. Przegląd

Nieszablonowe, inspirujące i edukujące – właśnie takie były tegoroczne działania reklamowe, które utkwiły nam w pamięci. Jakie kampanie znanych marek okazały się najciekawszą mieszanką kreatywności i angażowania odbiorców w 2021 roku? O tym w dzisiejszym artykule. 1. Jestem Kobietą Najnowsza …

Najciekawsze kampanie znanych marek w 2021 roku. Przegląd Czytaj więcej »

dwie dziewczyny z laptopami

Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać

Efektywność marketingu online mierzymy przede wszystkim za pomocą całego szeregu wskaźników ROI. Należy mieć jednak na względzie, że skuteczność kampanii i strategii największych marek ocenia się również z perspektywy płynącego z nich przesłania oraz wpływu na konsumentów. Poniżej przedstawiamy 4 …

Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać Czytaj więcej »

Współpraca z influencerem - na co uważać

Współpraca z influencerami. Czy zawsze się opłaca?

Co się stanie, gdy kolaboracja z influencerem nie pójdzie po naszej myśli? Jak wybrnąć z kryzysu wywołanego wpadką? Są sytuacje, na które marka w relacji z indywidualną osobą nie ma wpływu. Na szczęście można ich uniknąć. Czy Ci się to …

Współpraca z influencerami. Czy zawsze się opłaca? Czytaj więcej »

cztery roześmiane kobiety

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet

Dzień kobiet. Kolejna okazja w kalendarzu każdego e-commerce managera do zorganizowania specjalnej kampanii, dodatkowych rabatów, darmowej dostawy lub wyjątkowego manifestu. Przyjrzyjmy się jednak firmom, które w tym dniu postawiły na nietypowe pomysły, przekazy i kreacje.  (PS nie wykluczamy, że pod …

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet Czytaj więcej »

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych

Tworzenie treści video jest skutecznym sposobem na zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników. Od dekady jesteśmy zalewani statystykami, które sygnalizują, że stosowanie materiałów video w komunikacji wielu ecommerce’ów, wpłynęło na decyzje zakupowe użytkowników i przełożyło się realnie na wyniki sprzedaży.  W tym …

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych Czytaj więcej »

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3

Kolejny poniedziałek i kolejna dawka newsów ze świata social media, których nie brakowało również w minionym tygodniu. Zapraszam do lektury! Wskaźniki do usunięcia Już od lipca 2018 roku, Facebook będzie pozbywał się zbędnych, przestarzałych i rzadko używanych wskaźników w menadżerze reklam. …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3 Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #2

Cześć! Na początku tego zimowego tygodnia, zaserwuję Wam kilka gorących newsów z branży social media. Jak to z „soszjalami” bywa, w ciągu zaledwie kilku dni wydarzyło się naprawdę wiele.  Nowa opcja na Facebooku – posty 3D Już jesienią ubiegłego roku, …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #2 Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry