Social Media

cztery roześmiane kobiety

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet

Dzień kobiet. Kolejna okazja w kalendarzu każdego e-commerce managera do zorganizowania specjalnej kampanii, dodatkowych rabatów, darmowej dostawy lub wyjątkowego manifestu. Przyjrzyjmy się jednak firmom, które w tym dniu postawiły na nietypowe pomysły, przekazy i kreacje.  (PS nie wykluczamy, że pod …

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet Czytaj więcej »

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych

Tworzenie treści video jest skutecznym sposobem na zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników. Od dekady jesteśmy zalewani statystykami, które sygnalizują, że stosowanie materiałów video w komunikacji wielu ecommerce’ów, wpłynęło na decyzje zakupowe użytkowników i przełożyło się realnie na wyniki sprzedaży.  W tym …

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych Czytaj więcej »

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3

Kolejny poniedziałek i kolejna dawka newsów ze świata social media, których nie brakowało również w minionym tygodniu. Zapraszam do lektury! Wskaźniki do usunięcia Już od lipca 2018 roku, Facebook będzie pozbywał się zbędnych, przestarzałych i rzadko używanych wskaźników w menadżerze reklam. …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3 Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #1

Nie od dziś wiemy, że branża social media rozwija się z dnia na dzień. Pozostanie na bieżąco ze wszystkimi nowościami daje nam możliwość pełnego wykorzystywania platform mediów społecznościowych, a co za tym idzie – tworzenia ciekawych kreacji i możliwości wyróżnienia …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #1 Czytaj więcej »

Monitorowanie efektów kampanii promocyjnej online

Skuteczność kampanii marketingowej online, w dużej mierze zależy od precyzyjnego określenia celów, które chcemy za jej pomocą osiągnąć. Do takich należeć mogą: zwiększenie zysków sprzedaży, pozyskanie nowych leadów, zwiększenie ruchu w witrynie, wzrost świadomości marki. Na tego rodzaju kampanie przeznaczamy …

Monitorowanie efektów kampanii promocyjnej online Czytaj więcej »

Współpraca z influencerami. Jak inspirować ich misją i wartościami swojej marki?

Rozważasz współpracę z influenceremi w Internecie? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby takie działania przyniosły jak najlepsze efekty? Przede wszystkim inspiruj wybranych influencerów misją i wartościami swojej marki – utożsamianie się z marką niesie za sobą moc zarażania. Żyjemy w czasach, …

Współpraca z influencerami. Jak inspirować ich misją i wartościami swojej marki? Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry