cztery roześmiane kobiety

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet

Dzień kobiet. Kolejna okazja w kalendarzu każdego e-commerce managera do zorganizowania specjalnej kampanii, dodatkowych rabatów, darmowej dostawy lub wyjątkowego manifestu. Przyjrzyjmy się jednak firmom, które w tym dniu postawiły na nietypowe pomysły, przekazy i kreacje. 

(PS nie wykluczamy, że pod koniec dnia jeszcze uzupełnimy tę publikację!) 

Dla Kobiet, które znam, moc życzeń co dzień mam – Zalando

Pan Robert, mimo obecności w mediach już od kilkudziesięciu lat, przeżywa obecnie swój wielki renesans. Jest obiektem żartów i memów, które wykorzystują jego niesamowitą osobowość i charyzmę. Pokochali go wszyscy millenialsi! Zalando wykorzystało motyw charakterystycznych grafik, w których życzmy sobie “Dobrego dzionka i smacznej kawusi” i popularność Makłowicza. Co z tego wyszło? Kilka specjalnych grafik z życzeniami i piękny potencjał na viral. 

mem z Makłowiczem mem z Makłowiczem 2

 

 

 

 

Na wszystko dla wszystkich – Pan Pablo

Polski e-commerce z nietuzinkową odzieżą i obuwiem postawił na świętowanie dnia kobiet rabatem na hasło ‘UNISEX’ na wszystkie produkty i dla wszystkich konsumentów niezależnie od reprezentowanej płci. Podejście poprawne społecznie, nie podkreślające ani nie skreślające żadnej z płci.  

Dzień kobiet to święto wszystkich, którzy są: wrażliwi, czuli, uważni, lubią się śmiać i bawić, ściskać, przytulać, wspierać i marzyć.

Święto kobiet nie jest tylko dla kobiet, jest również dla mężczyzn, którzy czują się jak kobiety lub kobiet, które czują się jak mężczyźni. Jest też dla tych, którzy nie identyfikują się z żadną z płci.

Dla wszystkich bez wyjątków robimy specjalny ukłon, wysyłamy dobrą energię i włączamy rabat na wszystkie produkty w sklepie.

kobieta i mężczyzna - crossdressing

 

Prosto i na temat – Pan Tu nie Stał

Kolejny “Pan” w naszym zestawieniu. Bez specjalnych rabatów, jednak z procentem ze sprzedaży przeznaczonym na rzecz organizacji pro-kobiecych. Pan Tu nie Stał przekaże 8% z dzisiejszej sprzedaży w ręce łódzkiego oddziału Centrum Praw Kobiet. Dodatkowo informuje o statystykach zatrudnienia w firmie. Prosto i na temat. Warto zwrócić też na wyjątkową grafikę stworzoną na tę okazję przez Bartka Illcat’a Bojarczuka. 

Podobnie jak w ubiegłych latach 8% ze sprzedaży w dniu 8 marca PTNS przekazuje na łódzki oddział Centrum Praw Kobiet. Akcja obowiązuje we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz w butiku internetowym. Dodatkowo w sklepach stacjonarnych do wszystkich zakupów powyżej 50 zł dokładamy drobne gratisy.

Statystyki: 75,75% zespołu PTNS to dziewczyny i 81% stanowisk kierowniczych w PTNS jest zajętych przez dziewczyny.

plakat - 8% na centrum praw kobiet

 

90% patronów szkół to mężczyźni – BNP Paribas Bank Polska

Bank BNP Paribas ruszył dzisiaj z akcją Patronki. Zwraca uwagę na fakt, że 90% patronów szkół to mężczyźni i chce to zmienić. Na specjalnie dedykowanej stronie ruszył konkurs dla polskich szkół. 20 placówek otrzyma granty po 15 tysięcy złotych na zmianę patrona na patronkę i jej promocję. 

Jako bank wspieramy różnorodność i rolę kobiet w społeczeństwie. Dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć 20 szkół, które przyjmą imię patronki.

Szkoły, które spełnią określone w regulaminie warunki, mogą liczyć na finansowe wsparcie do wykorzystania na promocję swojej patronki. 

 

Siostrzeństwo – Resibo

Marka polskich kosmetyków naturalnych Resibo wypuściła specjalną przypinkę na znak kobiecej solidarności. Z okazji dnia kobiet przypinka “Siostrzeństwo” dodawana jest automatycznie do zakupów o określonej kwocie, można ją również zakupić osobno na stronie, a wtedy 5 zł ze sprzedaży samego pina Resibo przekazuje na konto fundacji Kosmos dla dziewczynek. 

#siostrzeństwo. Mocno w nie wierzymy, bo troska o kobiety to dla nas nie tylko tworzenie kosmetyków. Wierzymy w kobiecą solidarność, którą chcemy pielęgnować i wspierać. Stworzyliśmy pin, który symbolizuje jedność, szacunek do odmienności i walkę o świat, w którym mówimy jednym głosem.

Chcemy mieć wpływ na przyszłe pokolenie kobiet. 5 zł z każdej przypinki, sprzedanej w cenie regularnej na resibo.pl, zasili konto fundacji Kosmos Dla Dziewczynek.

#siostrzeństwo - baner z kodem - fundacja Kosmos Dla Dziewczynek

Zaplanowałeś ciekawą akcję i potrzebujesz kampanii Google Ads lub Facebook Ads? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością zawalczymy z Tobą o satysfakcjonujące wyniki!

KONTAKT

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry