Audyt SEO – analiza stron internetowych w Google

Dopiero rozpoczynasz przygodę z pozycjonowaniem? Wykonujesz link building samodzielnie? A może chciałbyś sprawdzić efekty dotychczas prowadzonego SEO? 

 

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Zakres audytu SEO

Istniejemy od 1997 roku i w tym czasie obsłużyliśmy ponad 200 największych marek w Polsce. Wiemy, jak ważne w promowaniu witryny są pozycjonowanie i optymalizacja. Analiza SEO to także doskonała możliwość sprawdzenia Twoich dotychczasowych działań z zakresu pozycjonowania w Google. Skorzystaj z naszego doświadczenia!

  • Title i meta tagi
  • Linkowanie wewnętrzne
  • Analiza warstwy graficznej
  • Struktura adresów URL i znaczników nagłówków
  • Walidacja W3C
  • Mikroformaty
  • Analiza konsoli aplikacji
  • Przekierowania
  • Rozwój treści w serwisie
  • Eliminacja zduplikowanych treści
  • Integracje z Social Media
  • Wyindeksowanie zbędnych obszarów
  • Analiza linków wychodzących
  • PageSpeed i wydajność serwisu
  • Analiza Google Search Console
  • Architektura informacji
  • Analiza słów kluczowych
  • Bezpieczeństwo witryny
  • Paginacja
  • Dostosowanie do wersji mobilnej

Narzędzia wykorzystywane w audytach SEO

Do wykonania audytu strony internetowej wykorzystujemy szereg narzędzi. Są to zarówno komercyjne programy jak i darmowe, rekomendowane przez Google. Oto kilka z nich:

Google Search Console – narzędzie pozwalające monitorować zachowanie strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.

Google Analytics – rozbudowane narzędzie analityczne pozwalające na zaawansowaną analizę ruchu na naszych stronach internetowych.

Ahrefs – rozbudowane narzędzie do badania profilu linkowania.

Semstorm – rozbudowane narzędzie do analizy widoczności stron internetowych w wynikach organicznych oraz wynikach płatnych.

GTmetrix – narzędzie badające prędkość wczytywania się strony, aplikacji lub sklepu internetowego w różnych lokalizacjach.

ScreamingFrog – narzędzie do kompleksowej analizy struktury strony.

jakie korzyści daje audyt seo?

Audyt SEO to zestaw rekomendacji, które powinien stworzyć specjalista pozycjonowania. Zazwyczaj przeprowadzany jest na początku, gdy specjalista przejmuje projekt pozycjonowania oraz w trakcie projektu, np. podczas szukania przyczyn spadków pozycji. Audyt SEO zawiera w sobie standard zaleceń optymalizacyjnych, ale raport ten może być dla właściciela strony skarbnicą wiedzy na temat jego serwisu. W audycie SEO znajdzie się bowiem kompletna lista słabych i mocnych stron danej witryny internetowej. 

Wprowadzenie wszystkich rekomendacji zawartych w raporcie, często opiera się o prace copywritera, UX, analityka oraz dział IT. Audyt SEO stanowi zatem szeroki zbiór informacji, który może być wykorzystany jako baza nie tylko prac optymalizacyjnych, ale i bardziej rozbudowanych strategii marketingowych. Jesteśmy ekspertami od audytów seo sklepów internetowych, wprowadzenie zmian w witrynie naszych według zaleceń przyczynia się do wzrostów widoczności stron w wyszukiwarce, a co za tym idzie, większych przychodów z kanału organicznego.

Kiedy potrzebna jest analiza strony www?

Wprowadzanie poprawek i zmian w witrynie, przeprowadzane jest dla poprawy widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Oczywiście spadek lub brak wysokich pozycji związany jest z brakiem ruchu na stronie. Biorąc pod uwagę to oraz inne wskaźniki (np. śr. czas sesji na stronie, źródła ruchu itp.), można wyciągać wnioski i założenia pod optymalizację.

Dzięki audytowi SEO, w którym uwzględnione będą wszelkie czynniki mające wpływ na ruch i pozycje, możliwe jest wdrożenie zmian pozwalających zwiększyć ilość wizyt w serwisie, polepszyć szybkość ładowania się strony, ułatwić nawigację w serwisie oraz zoptymalizować współczynnik konwersji.

efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów

Chcesz wypozycjonować .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywność pozycjonowania. Nasze działania prowadzimy w oparciu o pozycjonowanie long tail dla eCommerce.

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry