Audyt SEO – analiza stron internetowych w Google

Chcesz sprawdzić efekty dotychczasowych działań SEO? Twoja strona dopiero rozpoczyna przygodę z pozycjonowaniem? A może wykonujesz linkbuilding samodzielnie? Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalne pakiety Audytów SEO, w zależności od Twoich potrzeb!

Na bazie naszych kilkunastoletnich doświadczeń w działaniach SEO przygotowaliśmy 9 różnych pakietów Audytów SEO. Wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim aktualnym potrzebom.

    Add a header to begin generating the table of contents

    Potrzebujesz indywidualnie stworzonego pakietu lub nie wiesz, którą opcję wybrać? Skontaktuj się z nami: doradzimy Ci i przygotujemy ostateczną wycenę.

    Audyt onsite

    pakiet

    Podstawowy

    od 2900zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      informacyjnych/korporacyjnych
    • Analiza widoczności
    • Analiza struktury serwisu oraz architektury informacji
    • Analiza treści
      oraz zalecenia optymalizacyjne
    • Techniczne
      SEO

    pakiet

    Optymalny

    od 3500zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      usługowych
    • Wszystko co zawiera pakiet podstawowy
    • +
    • Analiza konkurencji – 3 konkurentów
    • Analiza logów serwera
    POPULARNY

    pakiet

    Zaawansowany

    7200zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      ecommerce
    • Wszystko co zawiera
      pakiet podstawowy i optymalny
    • +
    • Analiza konkurencji – 5 konkurentów
    • Badanie korelacji czynników rankingowych w wynikach wyszukiwania Google

    Audyt offsite

    pakiet

    Podstawowy

    od 1500zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      informacyjnych/korporacyjnych
    • Analiza profilu linków
      pod kątem ich jakości
    • Analiza profilu linków
      pod kątem ich skuteczności.
    • Przygotowanie pliku disavow

    pakiet

    Optymalny

    od 1900zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      usługowych
    • Wszystko co zawiera pakiet podstawowy
    • +
    • Analiza konkurencji – 3 konkurentów
    • Analiza historii profilu linku biorąc pod uwagę kary od Google
    POPULARNY

    pakiet

    Zaawansowany

    4000zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      ecommerce
    • Wszystko co zawiera
      pakiet podstawowy i optymalny
    • +
    • Analiza konkurencji – 5 konkurentów
    • Zaindeksowanie linków - analiza

    Pełen audyt SEO (onsite + offsite)

    pakiet

    Podstawowy

    od 4000zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      informacyjnych/korporacyjnych
    • Analiza widoczności
    • Analiza struktury serwisu oraz architektury informacji
    • Analiza treści oraz zalecenia optymalizacyjne
    • Techniczne SEO
    • Analiza profilu linków pod kątem ich jakości
    • Analiza profilu linków pod kątem ich skuteczności
    • Przygotowanie pliku disavow

    pakiet

    Optymalny

    od 5200zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      usługowych
    • +
    • Analiza konkurencji – 3 konkurentów
    • Analiza logów serwera
    • Wszystko co zawiera pakiet podstawowy
    • Analiza konkurencji – 3 konkurentów
    • Analiza historii profilu linku biorąc pod uwagę kary od Google
    POPULARNY

    pakiet

    Zaawansowany

    10000zł
    • Rekomendowany dla serwisów
      ecommerce
    • Wszystko co zawiera pakiet podstawowy i optymalny
    • +
    • Analiza konkurencji – 5 konkurentów
    • Badanie korelacji czynników rankingowych w wynikach wyszukiwania Google
    • Linkbuilding: Analiza konkurencji – 5 konkurentów
    • Analiza linków przychodzących pod kątem ich zaindeksowania w Google np. 10 000 adresów
    Audyt SEO to zestaw rekomendacji przygotowanych przez specjalistę pozycjonowania. Zazwyczaj przeprowadzany jest na początku, gdy specjalista rozpoczyna prace nad SEO witryny oraz w trakcie projektu, np. podczas szukania przyczyn spadków pozycji. W audycie SEO znajduje się kompletna lista słabych i mocnych stron danej witryny internetowej. Dla właściciela witryny to nie tylko standard zaleceń optymalizacyjnych, ale również skarbnica wiedzy na temat serwisu. Może być wykorzystany jako fundament nie tylko prac optymalizacyjnych, ale i bardziej rozbudowanych strategii marketingowych.
    Oferta audytów przygotowanych przez specjalistów Digital Hill dzieli się na ofertę podstawowych i zaawansowanych audytów w zależności od potrzeb klienta i wielkości analizowanej witryny. W ramach tego podziału znajdują się: audyt on site, off-site lub kompleksowy audyt analizujący czynniki na stronie, jak i poza jej obrębem. Oferta zaawansowanych audytów SEO, oprócz podstawowej analizy, zawiera również: analizę konkurencji, analizę logów serwera oraz analizę historyczną w zakresie kar i filtrów nałożonych przez Google, co wyróżnia nas na tle ofert innych agencji. Oferujemy również stały kontakt i opiekę najlepszych specjalistów SEO.
    Darmowy audyt SEO jest zautomatyzowany i w całości wykonywany przez program, który nie potrafi ocenić semantycznej wartości treści ani nie bierze pod uwagę ograniczeń wynikających z technologii wykorzystywanych przez daną witrynę internetową. Audyty Digital Hill są przeprowadzane przez doświadczonych specjalistów SEO korzystających z profesjonalnych narzędzi, które pomagają im w przeprowadzeniu dogłębnej analizy strony, biorąc pod uwagę jej specyfikę, branżę i cele biznesowe Klienta.
    Do przeprowadzenia audytu wykorzystuje szereg narzędzi SEO, m.in. Ahrefs, Senuto, Majestic SEO. Aby uzyskać pełny obraz stanu witryny, dobrze aby specjalista otrzymał dostęp do Google Search Console, Google Analytics. Ważna będzie rownież bieżąca współpraca z Klientem – uzyskanie odpowiedzi na kilka pytań briefujących.
    Sprawdź, jak radzi sobie Twoja witryna w wyszukiwarce Google, jeżeli dopiero zaczynasz działania pozycjonujące dla swojego serwisu, od dłuższego czasu inwestujesz w pozyskiwanie linków i jesteś ciekaw jakości tych linków, potrzebujesz twardych danych do zmodyfikowania aktualnej lub stworzenia nowej strategii marketingowej dla strony, chcesz poprawić widoczność serwisu w wynikach wyszukiwania i szukasz na to konkretnych rozwiązań, odnotowałeś nagły spadek ruchu na swojej stronie, współczynnik konwersji w serwisie wymaga optymalizacji, a dane o zachowaniu użytkowników rodzą w Tobie wiele pytań.
    Audyt SEO przygotowany przez specjalistę Digital Hill to zarówno szczegółowy dokument wskazujący błędy na Twojej stronie internetowej, jak i zestaw rekomendacji, które pomogą w pozycjonowaniu witryny. Nasz audyt SEO koncentruje się wokół następujących zagadnień: title, meta tagi, linkowanie wewnętrzne, struktura adresów URL, stopień indeksacji, rozwój i duplikacja treści, PageSpeed i wydajność serwisu, analiza słów kluczowych, bezpieczeństwo witryny, architektura informacji czy dostosowanie do wersji mobilnej.
    Cena audytu SEO jest uwarunkowana wieloma czynnikami i znajduje się w granicach 1500-5200 zł. Jednym z podstawowych czynników wpływających na koszt przeprowadzenia audytu jest wielkość analizowanej witryny internetowej. Np. audyt strony usługowej będzie kosztował mniej niż audyt sklepu intenetowego, dlatego że ta pierwsza jest zazwyczaj mniej rozbudowana. Cena audytu jest również uzależniona od szczególnych potrzeb klienta, którego strona może wymagać np. dogłębnej analizy konkurencji, profilu linków czy wersji mobilnej.

    Audyt SEO, jako kompleksowa analiza strony internetowej, jest niezbędny, aby określić mocne i słabe strony Twojej witryny. Przeprowadzając audy SEO, specjalista indentyfikuje problemy i błędy, analizuje je oraz wskazuje rozwiązanie. Cykliczne audyty SEO pozwalają również ocenić wydajność działań wykonywanych na stronie, poziom duplikacji treści, profil linków i wiele innych.

    Do przeprowadzenia pełnego audytu SEO, nasi specjaliści korzystają z wielu narzędzi w wersjach PRO. Do najczęściej używanych należą: Ahrefs (np. bada profil linków, generuje raporty o organicznych słowach kluczowych), Semstorm (pomaga w analizie widoczności), Google Search Console (m.in. pokazuje informacje o stanie indeksacji witryny), Screaming Frog (scraper do szczegółowej analizy SEO strony), Sitebulb (narzędzie wspomagające audytowanie wyróżniające się intuicyjną prezentacją danych) oraz wiele innych.
    Audyt on site bada czynniki znajdujące się na stronie, audyt off-site koncentruje się na czynnikach poza obrębem witryny. Audyt on site omawia elementy takie, jak: tytuły, meta description, treści na stronie, struktura adresów URL i stopień ich indeksacji. Audyt off-site zaś opisuje takie czynniki, jak: profil linków, konkurencja.

    - mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

    Rozumiemy biznes

    Pozycjonowanie stron internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

    Jesteśmy transparentni

    W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

    Gwarantujemy stały kontakt

    Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

    Raportujemy efekty prac

    Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

    Jakie korzyści daje audyt seo?

    • W jednym, obszernym dokumencie znajdziesz cały zestaw rekomendacji zmian dotyczących Twojej strony, 
    • Analiza zostanie wykonana przez zespół specjalistów, który zwróci Ci uwagę na rzeczy, których nie odkryjesz sam, 
    • W Audycie SEO znajdziesz wyniki badań strony wykonany również dzięki płatnym narzędziom, których obsługa wymaga specjalistycznej wiedzy 
    • Audyt SEO stanowi szeroki zbiór informacji, który wykorzystasz jako bazę nie tylko prac optymalizacyjnych, ale i bardziej rozbudowanych strategii marketingowych
    • Poznasz kompletną listę słabych i mocnych stron swojej witryny internetowej 
    • Znajdziesz przyczyny spadku pozycji 
    • Dzięki wprowadzonym sugestiom poprawisz swoją widoczność w wyszukiwarce
    • Poprawiając swoją widoczność zgodnie z naszymi zaleceniami realnie wpłyniesz na przychody z kanału organicznego

    Kiedy potrzebna jest analiza strony www?

    • kiedy zauważysz spadek widoczności w wynikach wyszukiwania
    • kiedy rozpoczynasz działania SEO na swojej stronie,
    • kiedy chcesz sprawdzić, czy dotychczasowe działania SEO przekładają się na sukces witryny,
    • kiedy odnotowujesz spadek ruchu na stronie
    • kiedy szykujesz się do przebudowy swojej strony lub sklepu internetowego
    • kiedy chcesz zwiększyć przychody z kanału organicznego 

    Efekty naszych działań

    + 0 %
    wzrost zasięgu kampanii
    - 0 %
    koszt pozyskania klienta
    + 0 %
    wzrost transakcji
    + 0 %
    wzrost ilości zakupów

    Chcesz wypozycjonować .

    Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywność pozycjonowania. Nasze działania prowadzimy w oparciu o pozycjonowanie long tail dla eCommerce.

    hello@digitalhill.pl
    +48 71 757 50 56

    lub bezpośrednio:
    Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
    tel. +48 603 554 771
    e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
    Przewiń do góry