Tefal

A może sam potrzebujesz wsparcia w działaniach content marketing?

Tefal to francuski producent patelni, garnków i drobnego sprzętu AGD założony w 1956 przez Marca Grégoire'a. Eksperci Digital Hill przygotowali dla marki Tefal kampanię content marketingową pod hasłem #ŻyjPełnąParą promującą żelazka parowe.  

Wyzwanie kampanii

Marka Tefal postawiła przed nami nie lada wyzwanie polegające na zmianie stanu wiedzy konsumentów o generatorach pary. Po potężnej burzy mózgów zaprojektowaliśmy kampanię edukacyjną, którą postanowiliśmy obsadzić w blogosferze. Zależało nam na stworzeniu wartościowego contentu, którym blogerzy podzielą się ze swoimi czytelnikami. Chcieliśmy uniknąć standardowych form reklamowych i pokazać jak „prawdziwi” ludzie posługują się generatorem pary Tefal, jakie jego zalety dostrzegają i czy znajdują jakieś wady.

 

Sesja zdjęciowa Tefal zrealizowana z blogerami.
Sesja zdjęciowa Tefal wspólnie z wybranymi blogerami
Tunel areodynamiczny

Współpraca z blogerami

Zaangażowaliśmy do kampanii grupę blogerów – zaczynając od parentingowych, bo przecież kto jak nie rodzice potrzebują wsparcia w domowych obowiązkach, poprzez modowych, wnętrzarskich, a nawet kulinarnych. Zamierzone przez nas efekty to poszerzenie świadomości Polaków o dostępności na rynku produktu, jakim jest generator pary, prezentacja różnic pomiędzy generatorem a zwykłym żelazkiem oraz zachęcenie Polaków do tego, by oszczędzać czas na tej jakże niewdzięcznej czynności domowej, realizując hasło kampanii #ŻyjPełnąParą!

Żyj pełną parą!

Żyj Pełną Parą to hasło promujące całą kampanię – kryje się za nim idea krótkiego, efektywnego prasowania, które pozwala zaoszczędzić czas, jaki możemy poświęcić przyjemnościom, pasjom i życiu pełną parą! Nie jesteśmy gołosłowni i na dobry początek podarowaliśmy blogerom niespodziankę, jakiej żaden z nich się nie spodziewał! Jako że para wytwarzana pod wysokim ciśnieniem to kluczowy wyróżnik generatora, zabraliśmy całą drużynę do największego tunelu aerodynamicznego w Europie, który mieści się w Lesznie.

Nasza ekipa po raz kolejny mogła poczuć czym jest wysokie ciśnienie i dosłownie unieść się w powietrzu! To się nazywa żyć pełną parą!

Nowe case study wprost na Twojego maila?

Fields marked with an * are required

Zrealizowane projekty

Zobacz wszystkie