Tefal
Case study z obsługi kampanii z udziałem influencerów
o projekcie
Zakres obsługi
Tefal to francuski producent patelni, garnków i drobnego sprzętu AGD założony w 1956 przez Marca Grégoire'a. Eksperci Digital Hill przygotowali dla marki Tefal kampanię content marketingową pod hasłem #ŻyjPełnąParą promującą żelazka parowe.
Wyzwanie kampanii
Zależało nam na stworzeniu wartościowego contentu, którym blogerzy podzielą się ze swoimi czytelnikami. Chcieliśmy uniknąć standardowych form reklamowych i pokazać jak „prawdziwi” ludzie posługują się generatorem pary Tefal, jakie jego zalety dostrzegają i czy znajdują jakieś wady.

Współpraca z influencerami
Zaangażowaliśmy do kampanii grupę blogerów – zaczynając od parentingowych, bo przecież kto jak nie rodzice potrzebują wsparcia w domowych obowiązkach, poprzez modowych, wnętrzarskich, a nawet kulinarnych.
Zamierzone przez nas efekty to poszerzenie świadomości Polaków o dostępności na rynku produktu, jakim jest generator pary, prezentacja różnic pomiędzy generatorem a zwykłym żelazkiem oraz zachęcenie Polaków do tego, by oszczędzać czas na tej jakże niewdzięcznej czynności domowej, realizując hasło kampanii #ŻyjPełnąParą!


Tefal - Żyj pełną parą!

Żyj Pełną Parą to hasło promujące całą kampanię – kryje się za nim idea krótkiego, efektywnego prasowania, które pozwala zaoszczędzić czas, jaki możemy poświęcić przyjemnościom, pasjom i życiu pełną parą! Nie jesteśmy gołosłowni i na dobry początek podarowaliśmy blogerom niespodziankę, jakiej żaden z nich się nie spodziewał! Jako że para wytwarzana pod wysokim ciśnieniem to kluczowy wyróżnik generatora, zabraliśmy całą drużynę do największego tunelu aerodynamicznego w Europie, który mieści się w Lesznie.
Nasza ekipa po raz kolejny mogła poczuć czym jest wysokie ciśnienie i dosłownie unieść się w powietrzu! To się nazywa żyć pełną parą!
Twoja marka potrzebuje kreatywnych rozwiązań? Sprawdź, w jaki sposób możemy wykorzystać jej potencjał. Skontaktuj się z Digital Hill.
Efekty działań dla innych klientów

+32%
wzrost zasięgu kampanii

-20%
koszt pozyskania klienta

+50%
wzrost transakcji

+155%
wzrost liczby zakupów