Tefal

Case study z obsługi kampanii z udziałem influencerów

wyzwanie kampanii

Marka Tefal postawiła przed nami nie lada wyzwanie polegające na zmianie stanu wiedzy konsumentów o generatorach pary. Po potężnej burzy mózgów zaprojektowaliśmy kampanię edukacyjną, którą postanowiliśmy obsadzić w blogosferze.

Zależało nam na stworzeniu wartościowego contentu, którym blogerzy podzielą się ze swoimi czytelnikami. Chcieliśmy uniknąć standardowych form reklamowych i pokazać jak „prawdziwi” ludzie posługują się generatorem pary Tefal, jakie jego zalety dostrzegają i czy znajdują jakieś wady.

współpraca z influencerami

Zaangażowaliśmy do kampanii grupę blogerów – zaczynając od parentingowych, bo przecież kto jak nie rodzice potrzebują wsparcia w domowych obowiązkach, poprzez modowych, wnętrzarskich, a nawet kulinarnych.

Zamierzone przez nas efekty to poszerzenie świadomości Polaków o dostępności na rynku produktu, jakim jest generator pary, prezentacja różnic pomiędzy generatorem a zwykłym żelazkiem oraz zachęcenie Polaków do tego, by oszczędzać czas na tej jakże niewdzięcznej czynności domowej, realizując hasło kampanii #ŻyjPełnąParą!

tefal - Żyj pełną parą!

Żyj Pełną Parą to hasło promujące całą kampanię – kryje się za nim idea krótkiego, efektywnego prasowania, które pozwala zaoszczędzić czas, jaki możemy poświęcić przyjemnościom, pasjom i życiu pełną parą! Nie jesteśmy gołosłowni i na dobry początek podarowaliśmy blogerom niespodziankę, jakiej żaden z nich się nie spodziewał! Jako że para wytwarzana pod wysokim ciśnieniem to kluczowy wyróżnik generatora, zabraliśmy całą drużynę do największego tunelu aerodynamicznego w Europie, który mieści się w Lesznie.

Nasza ekipa po raz kolejny mogła poczuć czym jest wysokie ciśnienie i dosłownie unieść się w powietrzu! To się nazywa żyć pełną parą!

efekty działań dla pozostałych klientów

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów

Chcesz wypozycjonować .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywność pozycjonowania. Nasze działania prowadzimy w oparciu o pozycjonowanie long tail dla eCommerce.

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry