Analityka internetowa
Chcesz sprawdzić, czy poprawnie zbierasz dane w Google Analytics? A może zastanawiasz się, czy mierzysz wszystkie najważniejsze metryki w eCommerce?
digital hill dla sklepów internetowych
Odpowiadasz za sprzedaż w sklepie internetowym?
Istniejemy od 1997 roku i w tym czasie obsłużyliśmy ponad 200 największych marek w Polsce. W naszym zespole posiadamy certyfikowanych specjalistów Google Ads oraz Analytics. Skorzystaj z naszego doświadczenia!
Wiemy, jak skonfigurować analitykę dla sklepu internetowego, tak, abyś otrzymywał poprawne dane i na ich podstawie tworzył strategie sprzedaży. Jako eksperci Performance Marketing, z doświadczeniem eCommercowym, będziemy mogli wesprzeć Cię swoim know-how, by wspólnie pracować nad sukcesem Twojego sklepu.
kilka słów o nas
Rozumiemy performance marketing w eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!
Rozumiemy biznes
Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.
Jesteśmy transparentni
W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.
Gwarantujemy stały kontakt
Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.
Raportujemy efekty prac
Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.
Jakie korzyści daje analityka dla eCommerce?
Audyt Google Analytics to zestaw rekomendacji przygotowanych przez certyfikowanego specjalistę analityki internetowej. Dzięki niemu dowiesz się czy poprawnie zbierasz i przetwarzasz dane w Google Analytics. Otrzymasz także zestaw rekomendacji rozszerzających funkcjonalność twojego konta Google Analytics o takie elementy jak: mierzenie celów, konwersji, agregacja treści czy rozszerzony moduł eCommerce.
Oprócz audytu Google Analytics nasi specjaliści mogą również przeprowadzić audyt Google Tag Managera. Zarekomendują poprawną konfigurację tagów i reguł, tak abyś bez wsparcia zespołu IT mógł przekazywać dane do Google Analytics.
Zakres audytu Google Analytics i GTM
Standard zaleceń do optymalizacji analityki internetowej
Kod śledzenia GA
Funkcje reklamowe w tagu GA
Dane demograficzne i zainteresowania
Wykluczenie spamu od botów
Wykluczenie witryn odsyłających
Wyszukiwanie wewnętrzne
Ulepszona Analiza Linków
Grupowanie treści
Ustawienia widoków
Przekierowania
Moduł eCommerce
Efekty naszych działań
Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym?
Podstawowa konfiguracja usługi Google Analytics
Pomiar i analiza działań marketingowych w świecie omnichannel
Chcesz wykorzystać potencjał perfomance marketingu? .
Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywności kampanii. Nasze działania prowadzimy w oparciu o najlepsze praktyki perfomance marketing dla eCommerce.