Analityka internetowa

Chcesz sprawdzić, czy poprawnie zbierasz dane w Google Analytics? A może zastanawiasz się, czy mierzysz wszystkie najważniejsze metryki w eCommerce?

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Jakie korzyści daje analityka dla eCommerce?

Audyt Google Analytics to zestaw rekomendacji przygotowanych przez certyfikowanego specjalistę analityki internetowej. Dzięki niemu dowiesz się czy poprawnie zbierasz i przetwarzasz dane w Google Analytics. Otrzymasz także zestaw rekomendacji rozszerzających funkcjonalność twojego konta Google Analytics o takie elementy jak: mierzenie celów, konwersji, agregacja treści czy rozszerzony moduł eCommerce.

Oprócz audytu Google Analytics nasi specjaliści mogą również przeprowadzić audyt Google Tag Managera. Zarekomendują poprawną konfigurację tagów i reguł, tak abyś bez wsparcia zespołu IT mógł przekazywać dane do Google Analytics.

Zakres audytu Google Analytics i GTM

Standard zaleceń do optymalizacji analityki internetowej

Kod śledzenia GA
Funkcje reklamowe w tagu GA
Dane demograficzne i zainteresowania
Wykluczenie spamu od botów
Wykluczenie witryn odsyłających

Wyszukiwanie wewnętrzne
Ulepszona Analiza Linków
Grupowanie treści
Ustawienia widoków
Przekierowania
Moduł eCommerce

Efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów

Chcesz wykorzystać potencjał perfomance marketingu? .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywności kampanii. Nasze działania prowadzimy w oparciu o najlepsze praktyki perfomance marketing dla eCommerce.

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry