Nowości Branżowe

Baner Google na ulicy

Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy Google. Jak zoptymalizować serwis?

Nie od dziś wiadomo, że sygnały behawioralne związane z zachowaniem użytkownika w witrynie mają wpływ na jej ranking w wynikach wyszukiwania. Celem Google jest zapewnienie internautom przyjemnego korzystania z wyszukiwarki i dostarczenie w odpowiedzi na ich zapytanie jak najtrafniejszych stron …

Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy Google. Jak zoptymalizować serwis? Czytaj więcej »

użytkownik przed laptopem

Trendy w SEO w 2021 roku – na co zwrócić szczególną uwagę? 

Pożegnaliśmy 2020 – rok, który przewrócił wiele aspektów naszego życia do góry nogami, choć akurat w stosunku do Google był całkiem łaskawy. Oczywiście, w ciągu roku pojawiło się kilka aktualizacji algorytmów wyszukiwarki, jednak na szczęście nie były to wielkie rewolucje. …

Trendy w SEO w 2021 roku – na co zwrócić szczególną uwagę?  Czytaj więcej »

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce

Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego działalności sklepów internetowych. Niektóre z nich się nie sprawdziły, inne zaś całkowicie zmieniły kurs, którym płynęło całe e-commerce jeszcze rok …

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #4

Kolejny tydzień, kolejne zmiany. Przeczytaj, co w ostatnim czasie wydarzyło się w social media i sprawdź, czy te zmiany mogą mieć wpływ na Twój biznes. Kolekcje na Instagramie – czy na Instagramie można sprzedawać? Instagram wprowadza nowy format reklam – …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #4 Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3

Kolejny poniedziałek i kolejna dawka newsów ze świata social media, których nie brakowało również w minionym tygodniu. Zapraszam do lektury! Wskaźniki do usunięcia Już od lipca 2018 roku, Facebook będzie pozbywał się zbędnych, przestarzałych i rzadko używanych wskaźników w menadżerze reklam. …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3 Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #2

Cześć! Na początku tego zimowego tygodnia, zaserwuję Wam kilka gorących newsów z branży social media. Jak to z „soszjalami” bywa, w ciągu zaledwie kilku dni wydarzyło się naprawdę wiele.  Nowa opcja na Facebooku – posty 3D Już jesienią ubiegłego roku, …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #2 Czytaj więcej »

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #1

Nie od dziś wiemy, że branża social media rozwija się z dnia na dzień. Pozostanie na bieżąco ze wszystkimi nowościami daje nam możliwość pełnego wykorzystywania platform mediów społecznościowych, a co za tym idzie – tworzenia ciekawych kreacji i możliwości wyróżnienia …

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #1 Czytaj więcej »

PodSEMowanie miesiąca – 01.2018

Początek nowego roku w świecie Google AdWords – sprawdzamy, co wydarzyło się w styczniu 2018. Zaostrzenie zasad programu Google Ad Grants Podmioty non-profit, będące beneficjentami programu Ad Grants, dotknęła duża zmiana w kontekście minimalnych wymagań, jakie należy spełnić, by móc …

PodSEMowanie miesiąca – 01.2018 Czytaj więcej »

PodSEMowanie roku 2017

Listopad, grudzień i przełom roku to najgorętszy czas w pracy każdego specjalisty SEM. To właśnie ten moment, kiedy można i kiedy należy wycisnąć jak najwięcej z naszych kampanii. Do tego dochodzi cała masa najróżniejszych podsumowań, zestawień, estymacji, ofert, prezentacji itp. …

PodSEMowanie roku 2017 Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry