Aktualności

co to jest benchmarking

Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji?

Czy jesteśmy w stanie prowadzić dochodowy biznes bez oglądania się na działalność naszych bezpośrednich rywali? Dlaczego warto monitorować aktywność konkurencyjnych marek? W dzisiejszym wpisie pochylimy się nad zjawiskiem benchmarkingu i jego roli w opracowaniu firmowej strategii. Zapraszamy do lektury. Czym …

Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji? Czytaj więcej »

blaszka z ciasteczkami

Czy Google odejdzie od ciasteczek? Co z potencjalną alternatywą?

Zaledwie kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że na Google zostało nałożone 150 mln euro kary za niewłaściwe metody informowania użytkowników na temat plików cookies i związanej z nimi prywatności. Decyzja francuskiej Agencji Ochrony Danych (CNIL) to zaledwie jeden z wielu …

Czy Google odejdzie od ciasteczek? Co z potencjalną alternatywą? Czytaj więcej »

uśmiechnięta kobieta korzystająca z telefonu

Mikromomenty – jak wykorzystać je w pozyskiwaniu nowych klientów?

Według informacji opublikowanych w 2021 roku przez portal Elite Content Marketer, posiadacze smartfonów używają ich średnio 58 razy dziennie. Każda wizyta w przeglądarce internetowej stanowi tzw. mikromoment – sytuację, w której podejmowane przez internautę decyzje mogą przybliżyć go do kontaktu …

Mikromomenty – jak wykorzystać je w pozyskiwaniu nowych klientów? Czytaj więcej »

ikona security

Dzień Bezpiecznego Internetu, czyli co czyha na nas w sieci?

Obchodzony 8 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu to inicjatywa ogłoszona przez Komisję Europejską w 2004 roku. Na przestrzeni lat akcja ta rozpowszechniła się zarówno wśród krajów Unii Europejskiej, jak i wielu państw z pozostałych kontynentów. Dzień Bezpiecznego Internetu to doskonała okazja, …

Dzień Bezpiecznego Internetu, czyli co czyha na nas w sieci? Czytaj więcej »

dwie dziewczyny z laptopami

Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać

Efektywność marketingu online mierzymy przede wszystkim za pomocą całego szeregu wskaźników ROI. Należy mieć jednak na względzie, że skuteczność kampanii i strategii największych marek ocenia się również z perspektywy płynącego z nich przesłania oraz wpływu na konsumentów. Poniżej przedstawiamy 4 …

Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać Czytaj więcej »

Czwarte urodziny Digital Hill – wywiad z Magdaleną Pawelec (COO)

Pierwszy września jest symboliczny na wielu płaszczyznach. Kojarzymy go zwykle z rozpoczęciem roku szkolnego oraz bardziej historycznie – z rozpoczęciem II Wojny Światowej. Dla nas jednak ma dodatkowe znaczenie. Pierwszego września jako Digital Hill obchodzimy urodziny. W tym roku wypadają …

Czwarte urodziny Digital Hill – wywiad z Magdaleną Pawelec (COO) Czytaj więcej »

Digital Hill został partnerem głównym e-booka “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu” 

Dzisiaj swoją premierę ma e-book “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”, czyli kompleksowy przewodnik, który pomoże firmom w przeprojektowaniu sklepów internetowych. Autorami materiału jest zespół agencji UX IDEACTO, a my zostaliśmy oficjalnym partnerem głównym wydawnictwa, dokładając do niego cegiełkę merytoryczną w …

Digital Hill został partnerem głównym e-booka “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”  Czytaj więcej »

Digital Hill z nominacją do European Search Awards 2017

European Search Awards to międzynarodowy, prestiżowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie oraz agencje e-marketingowe. Digital Hill – jako jedyna agencja reprezentująca Polskę – została nominowana w kategorii Best Smal PPC Agency.  Konkurs European Search Awards porównać można do „Oscarów branży marketingu internetowego”. …

Digital Hill z nominacją do European Search Awards 2017 Czytaj więcej »

Ekomersy 2016 – II miejsce dla Digital Hill w kategorii Najlepszej agencji generującej sprzedaż

9 listopada 2016 r. już po raz piąty zostały wręczone Ekomersy – nagrody jednego z najbardziej uznanych konkursów branżowych, którego celem jest wyróżnienie najlepszych agencji, usług i rozwiązań wspierających rozwój eCommerce w Polsce. Agencja Digital Hill zajęła II miejsce w …

Ekomersy 2016 – II miejsce dla Digital Hill w kategorii Najlepszej agencji generującej sprzedaż Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry