Pozycjonowanie Long Tail (szerokie)
50% zapytań do Google składa się z 4 i więcej słów kluczowych, czyli tzw. długiego ogona. Może warto zatem spojrzeć na Twoje pozycjonowanie z szerszej perspektywy?
digital hill dla sklepów internetowych
Na czym polega pozycjonowanie long tail?
W naszym działaniu koncentrujemy się zarówno na pozyskiwaniu ruchu z bardzo dużej liczby słów kluczowych (wyrażenia niszowe, konkretne produkty, rozszerzanie zasięgu), jak również przez uzyskanie wysokich pozycji pojedynczych słów o najwyższym potencjale ruchu.
kilka słów o nas
Rozumiemy pozycjonowanie w eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!
Rozumiemy biznes
Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.
Jesteśmy transparentni
W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.
Gwarantujemy stały kontakt
Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.
Raportujemy efekty prac
Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.
Pozycjonowanie szerokie
dla eCommerce
Long tail SEO (pozycjonowanie na długi ogon) to technika szczególnie przydatna przy pozycjonowaniu sklepów internetowych. Dzięki niej nie tylko zadbasz o wysokie pozycje krótkiej listy słów kluczowych, ale także holistycznie podejdziesz do wzrostu ruchu i przychodu w swoim e-sklepie.
Jako eksperci od Performance Marketingu dla eCommerce wierzymy także w rozliczenia success-fee. Przy long tail SEO nasze wynagrodzenie może być uzależnione od efektów prowadzonych działań.
Przed rozpoczęciem współpracy określamy cele biznesowe oraz metodę weryfikacji prowadzonych działań. Przygotowujemy estymację zawierającą konkretne wartości.
- Dotarcie do klientów – określenie profilu klienta, zweryfikowanie potrzeb.
- Wzrost ruchu – rozszerzenie zasięgu, zwiększenie rozpoznawalności marki klienta
- Wzrost przychodów -większa ilość leadów oraz konwersji zakupowych.
Zalety pozycjonowania long tail
Pozycjonowanie w modelu long tail szczególnie polecane jest w branży eCommerce – sklepom internetowym z szerokim asortymentem, które dzięki tej metodzie mogą pozycjonować konkretne produkty ze swojej oferty.
Główną zaletą long tail jest oczywiście zwiększanie ruchu na stronie. Jednak w porównaniu do fraz krótszych, jednowyrazowych, pozycjonowanie w modelu long tail może przynieść ruch większy nawet o kilkanaście procent.
Co ważne, na naszą stronę dzięki pozycjonowaniu szerokiemu sprowadzamy naprawdę wartościowy ruch. Naszą witrynę bowiem odwiedzają osoby rzeczywiście zainteresowane daną usługą czy produktem. Procent osób trafiających do nas z przypadku jest znikomy. To oczywiście w prosty sposób wpływa na konwersję. Nie musimy obawiać się, że ktoś szybko opuści nasz serwis. Zdecydowanie spada współczynnik odrzuceń, wzrasta średni czas trwania sesji – internauci bowiem po długim ogonie trafiają na serwis, który swoim asortymentem odpowiada ich potrzebom. Chętnie zatem odwiedzają kolejne podstrony, a co za tym idzie – chętniej dokonują zakupów.
Korzyścią, którą niesie pozycjonowanie long tail, jest także mniejsza konkurencja. Dla małych i średnich przedsiębiorców rywalizowanie z wielkimi firmami z branży na ogólne słowa kluczowe jest nieopłacalne. Dzięki długim frazom mają jednak szansę na wybicie się na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Warto również dodać, że sklep internetowy pozycjonowany w sposób long tail wedle kryteriów Google traktowany jest jako przyjazny. Wszystko dzięki temu, że long tail jest jedną z bezpieczniejszych technik pozycjonowania, a przy tym stabilniejszych.