Audyt kampanii PPC
Pozwól nam sprawdzić, czy Twoje kampanie Google Ads lub Facebook Ads są prawidłowo prowadzone
digital hill dla sklepów internetowych
Prowadzisz kampanie Google / facebook samodzielnie lub z Agencją?
Nie jesteś pewny, czy są one prowadzone rzetelnie? A może chciałbyś świeżego spojrzenia na dokonane optymalizacje w Google Ads lub Facebook Ads?
Istniejemy od 1997 roku i w tym czasie obsłużyliśmy ponad 200 największych marek w Polsce. W naszym zespole posiadamy certyfikowanych specjalistów Facebook / Google Ads oraz Analytics. Skorzystaj z naszego doświadczenia!
kilka słów o nas
Rozumiemy performance marketing w eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!
Rozumiemy biznes
Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.
Jesteśmy transparentni
W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.
Gwarantujemy stały kontakt
Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.
Raportujemy efekty prac
Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.
Jakie korzyści daje audyt Google Ads lub facebook ads?
Audyt Google Ads to zestaw rekomendacji opracowanych przez Certyfikowanego Specjalistę Ads (dawniej Google AdWords). Dzięki nim dowiesz się, czy obecnie prowadzone kampanie są rzetelnie zarządzane. Sprawdzisz, czy obecne metody optymalizacji są najlepszymi z możliwych i czy Twoje konto reklamowe w Google może być jeszcze bardziej efektywne.
Nawet jeżeli posiadasz 100% zaufania do własnych umiejętności lub zatrudnionej agencji, to zewnętrzny audytor może przynieść „świeże” spojrzenie na zastaną konfigurację kampanii PPC.
Podobnie zadzieje się to w przypadku audytu kampanii Facebook / Insta Ads. Specjalista dokona m.in. analizy efektów konta, sprawdzając metody wydatkowania budżetu, opcje targetowania i formaty reklamowe.
Każdy audyt zostaje podsumowany w formie dokumentu, który przekazujemy klientowi. Uzyskasz odpowiedź na pytanie, czy Ty bądź Twoja agencja prawidłowo prowadzicie konto. A przede wszystkim, uzyskasz szereg rekomendacji, których wdrożenie poprawi skuteczność kampanii.
Zakres audytu ppc
Standard zaleceń do optymalizacji konta reklamowego
Podstawowe ustawienia konta
Struktura kampanii i grup reklam
Teksty i kreacje reklamowe
Rozszerzenie reklam
Słowa kluczowe
Wykluczające słowa kluczowe
Kampanie produktowe PLA
Harmonogramy wyświetlania
Umiejscowienie reklam
Integracje
Listy remarketingowe
Remarketing dynamiczny
Efekty naszych działań




Trendy w SEO i SEM dla eCommerce
Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego działalności sklepów internetowych. Niektóre z …
Audyt konta AdWords
Jako specjaliści AdWords, audyty kont wykonujemy dość często. Czasem są to audyty dość pobieżne, gdy trzeba szybko przygotować ofertę dla potencjalnego klienta, a czasem są …
Analiza aukcji na koncie AdWords – zbyt często pomijane narzędzie
Jak często zaglądamy do analizy aukcji na koncie AdWords? Większość specjalistów łapie się na tym, że zdecydowanie zapomina o tym narzędziu, a może ono nam …