Audyt kampanii PPC

Pozwól nam sprawdzić, czy Twoje kampanie Google Ads lub Facebook Ads są prawidłowo prowadzone

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Jakie korzyści daje audyt Google Ads lub facebook ads?

Audyt Google Ads to zestaw rekomendacji opracowanych przez Certyfikowanego Specjalistę Ads (dawniej Google AdWords). Dzięki nim dowiesz się, czy obecnie prowadzone kampanie są rzetelnie zarządzane. Sprawdzisz, czy obecne metody optymalizacji są najlepszymi z możliwych i czy Twoje konto reklamowe w Google może być jeszcze bardziej efektywne.

Nawet jeżeli posiadasz 100% zaufania do własnych umiejętności lub zatrudnionej agencji, to zewnętrzny audytor może przynieść “świeże” spojrzenie na zastaną konfigurację kampanii PPC.

Podobnie zadzieje się to w przypadku audytu kampanii Facebook / Insta Ads. Specjalista dokona m.in. analizy efektów konta, sprawdzając metody wydatkowania budżetu, opcje targetowania i formaty reklamowe.

Każdy audyt zostaje podsumowany w formie dokumentu, który przekazujemy klientowi. Uzyskasz odpowiedź na pytanie, czy Ty bądź Twoja agencja prawidłowo prowadzicie konto. A przede wszystkim, uzyskasz szereg rekomendacji, których wdrożenie poprawi skuteczność kampanii.

Zakres audytu ppc

Standard zaleceń do optymalizacji konta reklamowego

Podstawowe ustawienia konta
Struktura kampanii i grup reklam
Teksty i kreacje reklamowe
Rozszerzenie reklam
Słowa kluczowe
Wykluczające słowa kluczowe

Kampanie produktowe PLA
Harmonogramy wyświetlania
Umiejscowienie reklam
Integracje
Listy remarketingowe
Remarketing dynamiczny

Efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów
Blog

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce

Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego działalności sklepów internetowych. Niektóre z ...
Czytaj więcej →
Blog

Audyt konta AdWords

Jako specjaliści AdWords, audyty kont wykonujemy dość często. Czasem są to audyty dość pobieżne, gdy trzeba szybko przygotować ofertę dla potencjalnego klienta, a czasem są ...
Czytaj więcej →
Analityka internetowa

Analiza aukcji na koncie AdWords – zbyt często pomijane narzędzie

Jak często zaglądamy do analizy aukcji na koncie AdWords? Większość specjalistów łapie się na tym, że zdecydowanie zapomina o tym narzędziu, a może ono nam ...
Czytaj więcej →

Chcesz uruchomić kampanię ppc? .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywności kampanii. Nasze działania prowadzimy w oparciu o najlepsze praktyki kampanii PPC dla eCommerce.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top