Kampanie Płatne

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study)

Jak zwiększyć widoczność i przychody dla firmy z trudnej i konkurencyjnej branży fashion? Opowiemy Wam o tym na bazie naszej współpracy z dwiema polskimi markami z ekskluzywną odzieżą dla kobiet i mężczyzn, które istnieją na rynku już od kilkudziesięciu lat. …

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study) Czytaj więcej »

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads

Przed nami najbardziej gorący, jeśli chodzi o zakupy, czas w roku. To także intensywny czas dla specjalistów e-commerce. Większość z nich już ma przygotowane strategie, część z nich domyka je właśnie teraz, tuż przed świątecznym ciągiem: Black Friday -> Cyber …

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads Czytaj więcej »

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce

Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego działalności sklepów internetowych. Niektóre z nich się nie sprawdziły, inne zaś całkowicie zmieniły kurs, którym płynęło całe e-commerce jeszcze rok …

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce Czytaj więcej »

PodSEMowanie miesiąca – 01.2018

Początek nowego roku w świecie Google AdWords – sprawdzamy, co wydarzyło się w styczniu 2018. Zaostrzenie zasad programu Google Ad Grants Podmioty non-profit, będące beneficjentami programu Ad Grants, dotknęła duża zmiana w kontekście minimalnych wymagań, jakie należy spełnić, by móc …

PodSEMowanie miesiąca – 01.2018 Czytaj więcej »

PodSEMowanie roku 2017

Listopad, grudzień i przełom roku to najgorętszy czas w pracy każdego specjalisty SEM. To właśnie ten moment, kiedy można i kiedy należy wycisnąć jak najwięcej z naszych kampanii. Do tego dochodzi cała masa najróżniejszych podsumowań, zestawień, estymacji, ofert, prezentacji itp. …

PodSEMowanie roku 2017 Czytaj więcej »

Rok 2017 pod znakiem berka dwóch gigantów – czyli jak Facebook i Google gonią się nawzajem

W kwestii płatnej promocji reklam Facebook goni Google’a, a Google goni Facebooka. Mijający rok to intensywna zabawa w berka, w której każdy z graczy zdobył wiele cennych punktów. Dotychczas Facebook ustępował Google’owi w możliwościach dla reklamodawców e-commmerce, a Google Facebookowi …

Rok 2017 pod znakiem berka dwóch gigantów – czyli jak Facebook i Google gonią się nawzajem Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry