Blog
Lead scoring – dlaczego warto go stosować?
Lead scoring to jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych, który może pomóc w sprzedaży produktów lub usług. Jest znakomitym sposobem oceniania wartości napływających leadów, który umożliwia …
Czym jest customer journey map i jak ją wykorzystać w e-commerce?
Podjęcie decyzji o zakupie danego towaru przypomina podróż rowerem. Klient, podobnie jak cyklista podczas przejażdżki, zatrzymuje się w trakcie przeglądania strony i zwraca uwagę na …
Czy SEO przestanie istnieć? – czyli co nieco o automatyzacji procesów
Automatyzacja w obszarze pozycjonowania stron internetowych to cała gama rozwiązań, umożliwiających realizację działań bez ingerencji człowieka. Zjawisko to nasila się z każdym rokiem. Czy pracę człowieka …
2022 – podsumowujemy rok w Digital Hill
Czy moglibyśmy 2022 nazwać czasem oczekiwania? W poprzednich latach, w których temat pandemii mocno odbijał się i na naszej codzienności, i na biznesie, trzymaliśmy kciuki, …
Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO?
Rynek e-commerce stale się rozrasta, stawiając przed przedsiębiorcami kolejne wyzwania. Wydawać by się mogło, że wygodne zakupy drogą elektroniczną stanowią dla konsumentów niezwykle atrakcyjne rozwiązanie …
SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 2
W pierwszej części poradnika miałeś okazję dowiedzieć się, się m.in. czym jest ASO i jakie czynniki mają na niego wpływ. Dziś zapoznasz się z dwoma …
Jak wykorzystać machine learning w biznesie?
Zindywidualizowane treści, optymalizacja działań czy najlepszy moment dostarczenia informacji to podstawy współczesnego marketingu, bez których nie można mówić o wysokiej konkurencyjności w jakiejkolwiek branży. Machine …
Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji?
Czy jesteśmy w stanie prowadzić dochodowy biznes bez oglądania się na działalność naszych bezpośrednich rywali? Dlaczego warto monitorować aktywność konkurencyjnych marek? W dzisiejszym wpisie pochylimy …
Marketing outbound i inbound. Na który warto postawić?
Outbound i inbound marketing to pojęcia, które często są ze sobą zestawiane na zasadzie przeciwieństwa. Pierwszy jest utożsamiany z tradycyjnym, nieco przestarzałym podejściem do reklamy, …
Czy Google odejdzie od ciasteczek? Co z potencjalną alternatywą?
Zaledwie kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że na Google zostało nałożone 150 mln euro kary za niewłaściwe metody informowania użytkowników na temat plików cookies i …
Kto może zyskać na marketingu społecznie zaangażowanym?
Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy Instagram był po prostu miejscem na ładne zdjęcia, a Facebook służył przede wszystkim do kontaktu ze znajomymi. Każde medium marketingowe staje …