Blog

osoby przy stole

Ufaj, ale dociekaj. Jak współpracować z agencją e-marketingową?

Rozpoczęcie współpracy z agencją SEO to proces, który może zająć nawet kilka miesięcy. Nic w tym dziwnego – ostateczną decyzję poprzedza szereg analiz biznesowych czy …

Czytaj więcej →
kobieta przy tablicy

Web design najlepszy pod pozycjonowanie strony

Według raportu przedstawionego przez Senuto – twórców narzędzi do SEO i planowania treści, w 2020 roku w Polsce powstało co najmniej 6370 nowych sklepów e-commerce. …

Czytaj więcej →
osoba przy laptopie

Ponadczasowe treści na stronie internetowej. Jak napisać raz a porządnie?

Czy spotkałeś się kiedyś z pojęciem wiecznie zielonej treści (evergreen content)? Zwrot ten oznacza wszelkiego rodzaju wpisy, artykuły i infografiki, które nie tracą na aktualności …

Czytaj więcej →
seo i puszka coca-coli

Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom?

Czy pozycjonowanie strony Twojej firmy może zapewnić Ci sukces i stabilną pozycję na rynku? Co się stanie, jeśli zmniejszysz nakłady na marketing? Opowiadamy historię największej …

Czytaj więcej →
e-PR – najlepszy przyjaciel e-marketingu

e-PR – najlepszy przyjaciel e-marketingu

W ostatnich latach staliśmy się świadkami stopniowego odchodzenia od tradycyjnego PR’u i zwiększenia nakładów na PR elektroniczny (e-PR). Zjawisko to sprawia, że działy marketingu i …

Czytaj więcej →
Pomysły na lead magnet

6 pomysłów na wartościowy lead magnet

Szukasz sposobu na szybką rozbudowę swojej bazy mailowej? Chcesz dotrzeć z nowym produktem do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców? Opracowanie wysokiej jakości lead magnetu może …

Czytaj więcej →
Baner Google na ulicy

Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy Google. Jak zoptymalizować serwis?

Nie od dziś wiadomo, że sygnały behawioralne związane z zachowaniem użytkownika w witrynie mają wpływ na jej ranking w wynikach wyszukiwania. Celem Google jest zapewnienie …

Czytaj więcej →
kobieta z wózkiem zakupowym

Migracja dużego serwisu e-commerce bez spadków ruchu (case study)

Wstęp Migracja, rebranding, zmiana domeny – to wyrażenia, które u każdego specjalisty SEO zapalają czerwoną lampkę. W pozycjonowaniu każda znacząca zmiana na stronie może mieć …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry