Blog

Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Rozpoczynając działania pozycjonujące naszą stronę, możemy kierować się różnymi strategiami. Dwiema najpopularniejszymi metodami są: pozycjonowanie tradycyjne i pozycjonowanie szerokie. W dzisiejszym artykule zgłębimy temat pozycjonowania …

Czytaj więcej →

SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 1

Z roku na rok zwiększa się liczba aplikacji dostępnych w Google Play. W konsekwencji konkurencja staje się coraz liczniejsza i coraz trudniej pojawiać się wysoko …

Czytaj więcej →

Pozycjonowanie sklepu internetowego – najczęstsze błędy i jak ich uniknąć

WSTĘP Chciałbyś otworzyć sklep internetowy lub jesteś właścicielem działającego e-commerce’u, ale Twoje wyniki są coraz słabsze? Ten artykuł został stworzony dla Ciebie! W internecie znajdziesz …

Czytaj więcej →

Redesign serwisu a SEO – o jakich aspektach SEO pamiętać przy projektowaniu nowej strony internetowej?

Wiele firm, decydując się na wielki krok, jakim jest redesign serwisu, koncentruje się tak bardzo na jego warstwie graficznej i aspektach użyteczności, w skład której …

Czytaj więcej →

SEO w branży IT – wzrost ruchu o ponad 200% w kilka miesięcy

Klient Kodilla to szkoła programowania online, która swoje korzenie działalności rozwija już od 2013 roku. Oferta edukacyjna skierowana jest zarówno do osób, które dopiero zaczynają …

Czytaj więcej →
Analiza logów - SEO

Analiza logów w SEO – Q&A

Czytając wpis blogowy MOZA z 2015 roku natrafiłem na fragment mówiący o tym, że logi serwera są wciąż rzadko omawiane w kręgach SEO. Czy w …

Czytaj więcej →

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy …

Czytaj więcej →

Yoast – mała wtyczka, duże możliwości dla SEO Twojej firmy

Według danych W3Techs, firmy, która analizuje rynek IT, w listopadzie 2019 roku aż 35% stron na świecie pracowało w oparciu o WordPress, zaś wśród systemów …

Czytaj więcej →

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads

Przed nami najbardziej gorący, jeśli chodzi o zakupy, czas w roku. To także intensywny czas dla specjalistów e-commerce. Większość z nich już ma przygotowane strategie, …

Czytaj więcej →

Współpraca z agencją – oparta na partnerstwie. 7 zasad, dzięki którym działania będą jeszcze bardziej skuteczne!

Kierując się do agencji reklamowej, przedsiębiorca liczy między innymi na specjalistyczną wiedzę oraz potrzebne kompetencje z zakresu marketingu czy mediów. Wiele marek, zarówno uznanych na …

Czytaj więcej →

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci?

Prowadzenie sklepu internetowego stało się w ostatnich latach bardzo popularnym sposobem na własny biznes. Mimo to, wciąż wielu przedsiębiorców rozważa migrację swoich produktów z tradycyjnych …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry