Blog

Pomysły na lead magnet

6 pomysłów na wartościowy lead magnet

Szukasz sposobu na szybką rozbudowę swojej bazy mailowej? Chcesz dotrzeć z nowym produktem do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców? Opracowanie wysokiej jakości lead magnetu może …

Czytaj więcej →
Baner Google na ulicy

Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy Google. Jak zoptymalizować serwis?

Nie od dziś wiadomo, że sygnały behawioralne związane z zachowaniem użytkownika w witrynie mają wpływ na jej ranking w wynikach wyszukiwania. Celem Google jest zapewnienie …

Czytaj więcej →
kobieta z wózkiem zakupowym

Migracja dużego serwisu e-commerce bez spadków ruchu (case study)

Wstęp Migracja, rebranding, zmiana domeny – to wyrażenia, które u każdego specjalisty SEO zapalają czerwoną lampkę. W pozycjonowaniu każda znacząca zmiana na stronie może mieć …

Czytaj więcej →
głowa kobiety w birecie odwrócona tyłem do obiektywu

SEO w branży edukacyjnej – poradnik 

Wydaje się, że działania SEO jeszcze nigdy nie były tak ważne dla branży edukacyjnej. Skąd ta teza? Wcześniej był to również istotny element strategii marketingowej, …

Czytaj więcej →
użytkownik przed laptopem

Trendy w SEO w 2021 roku – na co zwrócić szczególną uwagę? 

Pożegnaliśmy 2020 – rok, który przewrócił wiele aspektów naszego życia do góry nogami, choć akurat w stosunku do Google był całkiem łaskawy. Oczywiście, w ciągu …

Czytaj więcej →
Pozycjonowanie przez specjalistę SEO - Digital Hill

Ile kosztuje pozycjonowanie? 

Na rynku marketingu internetowego możemy spotkać się z proponowanymi usługami SEO za kwotę 300-400 zł, a podobne rozwiązania inne agencje wyceniają na 2500, 6000, a …

Czytaj więcej →

Jak optymalizować stronę pod wyszukiwanie głosowe?

Co to jest wyszukiwanie głosowe? Coraz więcej osób posługuje się wyszukiwaniem głosowym. Zamiast wklepywać długą frazę, wolimy wziąć telefon do ręki i zadać pytanie: “jak …

Czytaj więcej →

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić z pomocą specjalisty?

Z naszego ostatniego wpisu dowiedzieliście się wszystkich podstawowych informacji dotyczących Audytów SEO – czym są, jakie wyróżniamy rodzaje, kiedy powinno się je przeprowadzić oraz jakie …

Czytaj więcej →

Audyt SEO – co to jest i dlaczego warto go przeprowadzić

Z pewnością wiele razy spotkaliście się z pojęciem audytu SEO, ponieważ jest to jedna z wiodących i popularnych usług w działaniach SEO. W poniższym artykule …

Czytaj więcej →

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study)

Jak zwiększyć widoczność i przychody dla firmy z trudnej i konkurencyjnej branży fashion? Opowiemy Wam o tym na bazie naszej współpracy z dwiema polskimi markami …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry