Blog

Jak optymalizować stronę pod wyszukiwanie głosowe?

Co to jest wyszukiwanie głosowe? Coraz więcej osób posługuje się wyszukiwaniem głosowym. Zamiast wklepywać długą frazę, wolimy wziąć telefon do ręki i zadać pytanie: “jak …

Czytaj więcej →

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić z pomocą specjalisty?

Z naszego ostatniego wpisu dowiedzieliście się wszystkich podstawowych informacji dotyczących Audytów SEO – czym są, jakie wyróżniamy rodzaje, kiedy powinno się je przeprowadzić oraz jakie …

Czytaj więcej →

Audyt SEO – co to jest i dlaczego warto go przeprowadzić

Z pewnością wiele razy spotkaliście się z pojęciem audytu SEO, ponieważ jest to jedna z wiodących i popularnych usług w działaniach SEO. W poniższym artykule …

Czytaj więcej →

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study)

Jak zwiększyć widoczność i przychody dla firmy z trudnej i konkurencyjnej branży fashion? Opowiemy Wam o tym na bazie naszej współpracy z dwiema polskimi markami …

Czytaj więcej →

Strategia SEO w konkurencyjnej branży finansowej – Case Study Faktoria.pl

Klient Faktoria jest częścią Grupy Nest Bank, jej najważniejszą działalnością jest faktoring, czyli finansowanie faktur. Firma pomaga małym i średnim przedsiębiorcom w zachowaniu płynności finansowej. …

Czytaj więcej →

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych

Tworzenie treści video jest skutecznym sposobem na zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników. Od dekady jesteśmy zalewani statystykami, które sygnalizują, że stosowanie materiałów video w komunikacji wielu …

Czytaj więcej →

Czwarte urodziny Digital Hill – wywiad z Magdaleną Pawelec (COO)

Pierwszy września jest symboliczny na wielu płaszczyznach. Kojarzymy go zwykle z rozpoczęciem roku szkolnego oraz bardziej historycznie – z rozpoczęciem II Wojny Światowej. Dla nas …

Czytaj więcej →

Jak budować strategię linkbuildingu w 2020 roku?

W 2020 roku działania linkbuildingu znacznie różnią się od tych prowadzonych 5 czy 10 lat temu. Oczywiście, pod warunkiem, że przestrzegamy dobrych zasad i praktykujemy …

Czytaj więcej →

Digital Hill został partnerem głównym e-booka “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu” 

Dzisiaj swoją premierę ma e-book “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”, czyli kompleksowy przewodnik, który pomoże firmom w przeprojektowaniu sklepów internetowych. Autorami materiału jest zespół agencji …

Czytaj więcej →

Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Rozpoczynając działania pozycjonujące naszą stronę, możemy kierować się różnymi strategiami. Dwiema najpopularniejszymi metodami są: pozycjonowanie tradycyjne i pozycjonowanie szerokie. W dzisiejszym artykule zgłębimy temat pozycjonowania …

Czytaj więcej →

SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 1

Z roku na rok zwiększa się liczba aplikacji dostępnych w Google Play. W konsekwencji konkurencja staje się coraz liczniejsza i coraz trudniej pojawiać się wysoko …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry