Content marketing

seo i puszka coca-coli

Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom?

Czy pozycjonowanie strony Twojej firmy może zapewnić Ci sukces i stabilną pozycję na rynku? Co się stanie, jeśli zmniejszysz nakłady na marketing? Opowiadamy historię największej reklamowej rywalizacji i podpowiadamy, jak dbać o wzrost sprzedaży online. Pepsi vs Coca-Cola – historia …

Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom? Czytaj więcej »

Pomysły na lead magnet

6 pomysłów na wartościowy lead magnet

Szukasz sposobu na szybką rozbudowę swojej bazy mailowej? Chcesz dotrzeć z nowym produktem do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców? Opracowanie wysokiej jakości lead magnetu może być rozwiązaniem, którego szukasz. Zapoznaj z najskuteczniejszymi metodami pozyskania kontaktu do potencjalnych nabywców i spraw, …

6 pomysłów na wartościowy lead magnet Czytaj więcej »

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych

Tworzenie treści video jest skutecznym sposobem na zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników. Od dekady jesteśmy zalewani statystykami, które sygnalizują, że stosowanie materiałów video w komunikacji wielu ecommerce’ów, wpłynęło na decyzje zakupowe użytkowników i przełożyło się realnie na wyniki sprzedaży.  W tym …

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych Czytaj więcej »

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci?

Prowadzenie sklepu internetowego stało się w ostatnich latach bardzo popularnym sposobem na własny biznes. Mimo to, wciąż wielu przedsiębiorców rozważa migrację swoich produktów z tradycyjnych kanałów sprzedaży do tych wirtualnych, których posiadanie to przecież bardzo dużo zalet, zarówno dla obecnego …

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci? Czytaj więcej »

Optymalizacja kampanii e-marketingowej okiem agencji

eCommerce dziś niemal dla każdego stoi otworem. Branże, które do niedawna kurczowo trzymały się tradycyjnej formy reklamy, teraz lgną do Internetu. A ich przedstawiciele, prosząc agencję o ofertę, zderzają się z pojęciami, o których do tej pory nie mieli pojęcia. …

Optymalizacja kampanii e-marketingowej okiem agencji Czytaj więcej »

Marketing 360 stopni w branży dziecięcej, czyli komunikacja kołem się toczy

Śmiało można powiedzieć, że wynalezienie koło zrewolucjonizowało świat. Dzięki niemu ludzie mogli zacząć przemieszczać się na coraz większe odległości, sprawniej komunikować, projektować rozwiązania technologiczne. Bez koła nie byłoby samochodów, maszyn do szycia, kolei, zegarów, turbin produkujących prąd. To niezwykłe odkrycie …

Marketing 360 stopni w branży dziecięcej, czyli komunikacja kołem się toczy Czytaj więcej »

Zadziałaj TU i TERAZ – Real-Time Marketing wyzwaniem dla marek

Nasze życie w przeważającej części składa się z planów. Niemal nieustannie wyznaczamy sobie długo lub krótkoterminowe cele, co ma niepodważalną logikę – skrupulatne planowanie jest bowiem zazwyczaj uwieńczone „smakowitym” efektem. Czasami jednak pojawiają się zaskakujące momenty i okazje, na które …

Zadziałaj TU i TERAZ – Real-Time Marketing wyzwaniem dla marek Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry