Content marketing

co to jest benchmarking

Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji?

Czy jesteśmy w stanie prowadzić dochodowy biznes bez oglądania się na działalność naszych bezpośrednich rywali? Dlaczego warto monitorować aktywność konkurencyjnych marek? W dzisiejszym wpisie pochylimy się nad zjawiskiem benchmarkingu i jego roli w opracowaniu firmowej strategii. Zapraszamy do lektury. Czym …

Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji? Czytaj więcej »

neon słowa ad

Marketing outbound i inbound. Na który warto postawić?

Outbound i inbound marketing to pojęcia, które często są ze sobą zestawiane na zasadzie przeciwieństwa. Pierwszy jest utożsamiany z tradycyjnym, nieco przestarzałym podejściem do reklamy, natomiast drugi ma być synonimem postępu i świeżych strategii marketingowych. Czy faktycznie tak jest? Jak …

Marketing outbound i inbound. Na który warto postawić? Czytaj więcej »

protestujący z banerem no justice no peace

Kto może zyskać na marketingu społecznie zaangażowanym?

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy Instagram był po prostu miejscem na ładne zdjęcia, a Facebook służył przede wszystkim do kontaktu ze znajomymi. Każde medium marketingowe staje się coraz bardziej nasycone treściami społecznie zaangażowanymi, z czego korzystają zarówno wielkie korporacje, jak i …

Kto może zyskać na marketingu społecznie zaangażowanym? Czytaj więcej »

Ile musi kosztować kampania SEO, żeby konkurencja została w tyle?

W sklepie internetowym marki Senuto, jednego z wiodących dostawców narzędzi SEO, znajduje się seria gadżetów z napisem „to zależy” – najczęściej udzielaną przez specjalistów odpowiedzią na pytania dotyczące pozycjonowania. Nie sposób nie zgodzić się jednak, że ten branżowy żart jest …

Ile musi kosztować kampania SEO, żeby konkurencja została w tyle? Czytaj więcej »

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych

Inkluzywność, zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo danych i słuszna sprawa – wokół tych pojęć będziemy kształtować marketing przyszłości. Początek roku to czas wzmożonej kreatywności i tworzenia strategicznych planów na najbliższe miesiące. Daj się zainspirować i poznaj trendy reklamowe na 2022 rok. Jaki …

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych Czytaj więcej »

osoby na prezentacji

Performance marketing. Jak mierzyć skuteczność zależnych od siebie działań?

Zarządzasz sklepem e-commerce i chcesz nawiązać współpracę z agencją marketingową? Zależy Ci na osiąganiu z góry założonych wskaźników wydajności? Performance marketing to proces nastawiony na efekt, w którym płacisz specjalistom tylko za ich sukcesy. Sprawdź na czym dokładnie polega ten …

Performance marketing. Jak mierzyć skuteczność zależnych od siebie działań? Czytaj więcej »

seo i puszka coca-coli

Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom?

Czy pozycjonowanie strony Twojej firmy może zapewnić Ci sukces i stabilną pozycję na rynku? Co się stanie, jeśli zmniejszysz nakłady na marketing? Opowiadamy historię największej reklamowej rywalizacji i podpowiadamy, jak dbać o wzrost sprzedaży online. Pepsi vs Coca-Cola – historia …

Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom? Czytaj więcej »

Pomysły na lead magnet

6 pomysłów na wartościowy lead magnet

Szukasz sposobu na szybką rozbudowę swojej bazy mailowej? Chcesz dotrzeć z nowym produktem do jak najszerszego grona potencjalnych nabywców? Opracowanie wysokiej jakości lead magnetu może być rozwiązaniem, którego szukasz. Zapoznaj z najskuteczniejszymi metodami pozyskania kontaktu do potencjalnych nabywców i spraw, …

6 pomysłów na wartościowy lead magnet Czytaj więcej »

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych

Tworzenie treści video jest skutecznym sposobem na zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników. Od dekady jesteśmy zalewani statystykami, które sygnalizują, że stosowanie materiałów video w komunikacji wielu ecommerce’ów, wpłynęło na decyzje zakupowe użytkowników i przełożyło się realnie na wyniki sprzedaży.  W tym …

15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych Czytaj więcej »

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry