Kampanie Facebook Ads dla firm i eCommerce
Docieraj do precyzyjnie stargetowanej grupy docelowej na największym serwisie społecznościowym świata.
digital hill dla sklepów internetowych
Kampanie Facebookoraz insta Ads
kilka słów o nas
Rozumiemy performance marketing w eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!
Rozumiemy biznes
Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.
Jesteśmy transparentni
W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.
Gwarantujemy stały kontakt
Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.
Raportujemy efekty prac
Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.
Czy warto inwestować w Facebook dla firm?
Zanim zdecydujemy się na zaistnienie z naszą marką na Facebooku, powinniśmy najpierw zastanowić się, czy rzeczywiście jest to odpowiedni kanał do promocji naszych usług. Na pewno, jeśli szukamy sposobu, aby być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość bardziej bezpośredniego kontaktu z nami, powinniśmy rozważyć tę opcję.
Jednak wbrew obiegowym opiniom, Facebook i Instagram nie są platformami dla każdego. Przykładowo, profil dla firmy z branży, której odbiorcy raczej rzadko zaglądają do sieci społecznościowych, nie będzie to dobry pomysł. Warto więc najpierw, na drodze analizy rynku i konkurencji, sprawdzić, czy obrana strategia marketingowa powinna uwzględniać stworzenie i prowadzenie fanpage’a na Facebooku czy tez profilu na Instagramie.
Jeśli okaże się, że Instagram lub Facebook dla biznesu w naszym przypadku rzeczywiście ma sens, kolejny krok powinien być przygotowaniem strategii obecności w tym kanale. Najważniejszy jest tutaj dobór treści do naszej grupy docelowej. Facebook oferuje wiele formatów postów, dlatego początkujące profile często wymagają przeprowadzenia testów, aby sprawdzić które z nich okazują się najbardziej efektywne. Pamiętajmy, że Facebook na bieżąco wprowadza zmiany i nowości w swoim systemie, dlatego obrany przez nas kierunek niejednokrotnie będzie musiał ulec zmianie.
Na podobne sytuacje musimy być przygotowani, jeśli interesują nas kampanie Facebook / Instagram czy reklamy Ads. Tutaj również mamy bardzo wiele możliwości kierowania reklam, formatów reklam. Tylko testy i optymalizacje pozwolą nam wyłonić te najefektywniejsze.
W jaki sposób targetujemy reklamy Facebook Ads?
To tylko kilka z możliwości wykorzystywanych w kampaniach dla naszych klientów
Lokalizacja
Możliwość kierowania reklamy na podstawie kraju, regionu, miasta, dzielnicy. Przykład: Precyzyjny komunikat reklamowy do osób znajdujących się w pobliżu Twojego sklepu stacjonarnego.
Zainteresowania
Wyświetlanie reklam na podstawie zachowania użytkownika na Facebooku. Przykład: Wyświetlanie reklamy sklepu turystycznego osobom zainteresowanym wycieczkami górskimi.
Remarketing
Wyświetlanie kreacji reklamowych użytkownikom którzy odwiedzili Twój serwis. Przykład: Kampania reklamowa w celu ratowania porzuconych koszyków w e-sklepie.
Demografia
Docieranie do użytkowników na podstawie np. wieku, płci, status związku, wykształcenie czy miejsce pracy. Przykład: Kierowanie reklamy tylko na klientki w wieku 25-45 lat z wykształceniem wyższym.
Lista klientów
Ultraprecyzyjne kierowanie reklam do konkretnych osób wskazanych na podstawie listy klientów. Przykład: Kampania aktywizująca dla osób zapisanych do newslettera.
Lookalike
Kierowanie reklam do osób podobnych dla Twojej grupy docelowej. Przykład: Rozszerzenie zasięgu kampanii do osób podobnych dla zapisanych do newslettera.