Kampanie Facebook Ads dla firm i eCommerce

Docieraj do precyzyjnie stargetowanej grupy docelowej na największym serwisie społecznościowym świata.

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Czy warto inwestować w Facebook dla firm?

Zanim zdecydujemy się na zaistnienie z naszą marką na Facebooku, powinniśmy najpierw zastanowić się, czy rzeczywiście jest to odpowiedni kanał do promocji naszych usług. Na pewno, jeśli szukamy sposobu, aby być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość bardziej bezpośredniego kontaktu z nami, powinniśmy rozważyć tę opcję.

Jednak wbrew obiegowym opiniom, Facebook i Instagram nie są platformami dla każdego. Przykładowo, profil dla firmy z branży, której odbiorcy raczej rzadko zaglądają do sieci społecznościowych, nie będzie to dobry pomysł. Warto więc najpierw, na drodze analizy rynku i konkurencji, sprawdzić, czy obrana strategia marketingowa powinna uwzględniać stworzenie i prowadzenie fanpage’a na Facebooku czy tez profilu na Instagramie.

Jeśli okaże się, że Instagram lub Facebook dla biznesu w naszym przypadku rzeczywiście ma sens, kolejny krok powinien być przygotowaniem strategii obecności w tym kanale. Najważniejszy jest tutaj dobór treści do naszej grupy docelowej. Facebook oferuje wiele formatów postów, dlatego początkujące profile często wymagają przeprowadzenia testów, aby sprawdzić które z nich okazują się najbardziej efektywne. Pamiętajmy, że Facebook na bieżąco wprowadza zmiany i nowości w swoim systemie, dlatego obrany przez nas kierunek niejednokrotnie będzie musiał ulec zmianie.

Na podobne sytuacje musimy być przygotowani, jeśli interesują nas kampanie Facebook / Instagram czy reklamy Ads. Tutaj również mamy bardzo wiele możliwości kierowania reklam, formatów reklam. Tylko testy i optymalizacje pozwolą nam wyłonić te najefektywniejsze.

W jaki sposób targetujemy reklamy Facebook Ads?

To tylko kilka z możliwości wykorzystywanych w kampaniach dla naszych klientów

Lokalizacja

Możliwość kierowania reklamy na podstawie kraju, regionu, miasta, dzielnicy. Przykład: Precyzyjny komunikat reklamowy do osób znajdujących się w pobliżu Twojego sklepu stacjonarnego.

Zainteresowania

Wyświetlanie reklam na podstawie zachowania użytkownika na Facebooku. Przykład: Wyświetlanie reklamy sklepu turystycznego osobom zainteresowanym wycieczkami górskimi.

Remarketing

Wyświetlanie kreacji reklamowych użytkownikom którzy odwiedzili Twój serwis. Przykład: Kampania reklamowa w celu ratowania porzuconych koszyków w e-sklepie.

Demografia

Docieranie do użytkowników na podstawie np. wieku, płci, status związku, wykształcenie czy miejsce pracy. Przykład: Kierowanie reklamy tylko na klientki w wieku 25-45 lat z wykształceniem wyższym.

Lista klientów

Ultraprecyzyjne kierowanie reklam do konkretnych osób wskazanych na podstawie listy klientów. Przykład: Kampania aktywizująca dla osób zapisanych do newslettera.

Lookalike

Kierowanie reklam do osób podobnych dla Twojej grupy docelowej. Przykład: Rozszerzenie zasięgu kampanii do osób podobnych dla zapisanych do newslettera.

Efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów
Blog

8 niestandardowych grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku

Zastanawia Cię czy Facebook sprzedaje? Owszem, sprzedaje, a wyniki sprzedażowe mogą Cię mocno zaskoczyć. Pozytywnie.
Czytaj więcej →
Blog

Rok 2017 pod znakiem berka dwóch gigantów – czyli jak Facebook i Google gonią się nawzajem

W kwestii płatnej promocji reklam Facebook goni Google’a, a Google goni Facebooka. Mijający rok to intensywna zabawa w berka, w której każdy z graczy zdobył ...
Czytaj więcej →
Blog

5 półprawd na temat kampanii Facebook Ads

W świecie kampanii Facebook Ads prawie nic nie jest czarno-białe. W codziennej pracy spotykam się z często powielanymi wnioskami, które wynikają z niewłaściwych założeń. Rozprawimy się ...
Czytaj więcej →

Chcesz uruchomić kampanię PPc? .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywność kampanii. Nasze działania prowadzimy w oparciu o najlepsze praktyki kampanii PPC dla eCommerce.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top