Content marketing

Content Marketing to budowanie obecności marki w Internecie w taki sposób, aby użytkownicy sami trafiali na powiązane z nią treści.

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Dlaczego warto prowadzić działania Content Marketing?

50% wzrost sprzedaży u firm, które zdecydowały się wprowadzić na swoich stronach blogi firmowe (źródło: Hubspot.com)

70% internautów uważa firmowe artykuły za bardziej wiarygodne niż reklamy danej marki (źródło: MarketerPlus.pl)

5-krotnie większy ruch na stronach firm, które miesięcznie generują minimum 15 postów na swoim blogu (źródło: Hubspot.com)

58% respondentów świadomie akceptuje fakt, że otrzymuje od firm przekaz promocyjny pod warunkiem, że zawiera on wartościową wiedzę

80% konsumentów woli otrzymać informację nawiązującą do oferty firmy w formie ciekawych artykułów niż w formie tradycyjnej reklamy.

Usługa content marketing

Jesteśmy ekspertami Performance Marketing dla eCommerce, a usługami z zakresu Content Marketing budujemy synergię naszych działań. Pozycjonujesz swój serwis czy prowadzisz reklamy Google Ads – Content Marketing jest w nich obecny zawsze!

Real time marketing

Działamy na bieżąco z social media, szybko reagujemy w momentach kryzysowych, wykorzystujemy sytuacje do komentowania żywo dyskutowanych tematów.

Spójny i trafny przekaz

Przykładamy wagę do jakości przekazu wizualnego i słownego, by marka zawsze mówiła jednym głosem, niezależnie od kanału komunikacji.

Optymalizacja sprzedaży

Zwracamy szczególną uwagę na aspekty sprzedażowe poszczególnych mediów i dbamy o przekuwanie działań na efekty nie tylko wizerunkowe.

Analiza i monitoring

Zestawiamy i analizujemy dane z różnych źródeł. Sprawdzamy w jaki sposób działa konkurencja, na bieżąco śledzimy co się dzieje w społecznościach.

Efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów

Chcesz wykorzystać potencjał content marketingu? .

Nie ma problemu! Nasze działania prowadzimy w oparciu o najlepsze praktyki content marketingowe dla eCommerce.

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry