Social media marketing
Rozwijaj swój e-biznes i zaangażowanie klientów poprzez realizację skutecznej strategii obecności w social media
digital hill dla sklepów internetowych
Interesuje Cię social media marketing?
kilka słów o nas
Rozumiemy performance marketing w eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!
Rozumiemy biznes
Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.
Jesteśmy transparentni
W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.
Gwarantujemy stały kontakt
Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.
Raportujemy efekty prac
Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.
Zalety social media marketing
Social Media Marketing jest doskonałym sposobem na budowanie wizerunku marki w sieci, co przekłada się na generowanie ruchu w e-sklepie czy serwisie firmowym. Jeżeli szukasz sposobu na to, by zaistnieć w social media i potrzebujesz odpowiednio dobranej strategii dotarcia do grupy docelowej, skorzystaj z naszej oferty na marketing w mediach społecznościowych.
Eksperci Digital Hill wybiorą odpowiednie miejsca komunikacji z Twoimi klientami w social media. Zaproponujemy najskuteczniejsze działania – prowadzenie fanpage marki, współpracę z blogosferą, E-PR czy kampanie FB Ads. Przeprowadzimy kreatywne kampanie e-marketingowe, wykorzystując pełnię możliwości jakie daje Content Marketing.
Usługa social media marketing
Każdy nowy projekt marketingowy w sieciach społecznościowych wiąże się z audytem social media, który wskaże dotychczasową aktywność danej marki w Internecie – mocne i słabe strony objętego kierunku oraz rekomendacje zmian. Z kolei realizowana strategia, ze względu na to, jak dynamiczne są współczesne kanały social media, wymaga ciągłej weryfikacji. Ważny będzie tutaj monitoring mediów społecznościowych, gdzie za pomocą specjalnych narzędzi możemy sprawdzać ile i w jaki sposób o naszej marce mówią internauci, a także w razie kryzysu – szybko zareagować. Szczególnie przydatne jest to w przypadku, gdy prowadzimy działania szersze, np. na forach internetowych – aby móc w gąszczu wątków i postów bezpośrednio dotrzeć do naszych aktualnych i potencjalnych klientów.
Social media marketing to również płatne kampanie, które można realizować poprzez system Facebook Ads. Dzięki takiej formie promocji możemy dotrzeć z naszą ofertą do jeszcze większego grona odbiorców niż nasi dotychczasowi fani, wyświetlając reklamy odpowiednio stargetowanym użytkownikom Facebooka i Instagrama.