Influencer marketing
Od 1997 roku prowadzimy projekty eCommerce. Jesteśmy ekspertami od Performance Marketing dla e-handlu!
digital hill dla sklepów internetowych
Odpowiadasz za sprzedaż w sklepie internetowym?
Wykorzystaj potencjał współpracy z influencerem!
Nawiązanie współpracy z influencerami to dziś nieodzowny element działań content marketingowych. Blogerzy są dla społeczności internetowej autorytetami – followersi chętnie inspirują się ich życiem, przyjmują wskazówki, naśladują wybory.
kilka słów o nas
Rozumiemy performance marketing w eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!
Rozumiemy biznes
Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.
Jesteśmy transparentni
W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.
Gwarantujemy stały kontakt
Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.
Raportujemy efekty prac
Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.
Zalety influencer marketingu
Sprzedaż
Ponad połowa (53%) odbiorców blogów i vlogów kupiła produkt pod wpływem influencerów.
Zasięgi
Dla 72% internautów blogerzy i vlogerzy są pierwszym źródłem informacji o produktach, a ich opinia jest ważniejsza niż zdanie rodziny i znajomych.
Satysfakcja
80% marketerów w 2018 r. oceniło współpracę z influencerami jako efektywną.
Budowanie marki
60% stałych odbiorców dzięki blogerom robi świadome zakupy.
Zalety influencer marketingu
Relacje, jakie łączą influencera z jego społecznością, można wykorzystać jako kluczowy element kampanii reklamowej. Blisko 90 proc. konsumentów deklaruje, że swoje decyzje zakupowe opierają na rekomendacjach znalezionych w sieci, w tym od influencerów. Lokowanie marki w tekstach, postach i filmach staje się zatem naturalną i nieodłącznym elementem strategii obecności w social media.
Influencer marketing to szansa dla marek na kreatywne, inne niż zazwyczaj zaprezentowanie usług lub produktu. Influencerzy przygotowują kampanie, potrafią zaskoczyć kreatywnością i pomysłem na reklamę dla Klienta.
Ważny również jest zasięg. Dziś nanoinfluencer posiada kilkutysięczną grupę followersów. Wykorzystanie tego potencjału może przełożyć się na efektywne działania związane z budowaniem świadomości marki w grupie docelowej.
Kolejna korzyść to wsparcie pozycjonowania. Dobrze zoptymalizowany pod SEO tekst czy film od blogera pozytywnie wpływa na widoczność marki w wyszukiwarce Google.
Influencer marketing
W ramach działań z blogerami wykonamy szereg aktywności dla Twojej marki:
Analiza konkurencji
Sprawdzimy, jak potencjał współpracy z influencerami wykorzystują konkurencyjne marki.
Strategia kampanii
Zaproponujemy odpowiednie działania - doradzimy, który obszar współpracy z blogerami będzie dla Twojej firmy najkorzystniejszy.
Research
Przygotujemy listę potencjalnych infuencerów do współpracy. Weźmiemy pod uwagę grupę docelową, autorytet blogera, jego zasięgi i jakość treści, które tworzy.
Idea kampaniiI
Dopasujemy pomysły influencera z potrzebami marki, aby jak najskuteczniej zrealizować przyjęta strategię.
Administracja
Formalności i rozliczenia z influencerami pozostaw nam. Od Ciebie oczekujemy jedynie opiniowania pomysłów i konsultacji w trakcie kampanii.
Raportowanie efektów
Dbamy, aby influencer wywiązywał się z warunków umowy. W trakcie i na koniec współpracy gromadzimy mierzalne dane (wyniki), które przedstawiamy w raporcie.