influencer marketing

Od 1997 roku prowadzimy projekty eCommerce. Jesteśmy ekspertami od Performance Marketing dla e-handlu!

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

zalety influencer marketingu

sprzedaż

Ponad połowa (53%) odbiorców blogów i vlogów kupiła produkt pod wpływem influencerów.

zasięgi

Dla 72% internautów blogerzy i vlogerzy są pierwszym źródłem informacji o produktach, a ich opinia jest ważniejsza niż zdanie rodziny i znajomych.

satysfakcja

80% marketerów w 2018 r. oceniło współpracę z influencerami jako efektywną.

To jest nagłówek

60% stałych odbiorców dzięki blogerom robi świadome zakupy

Zalety influencer marketingu

Influcener marketing to działania polegające na współpracy z influncerem – osobą, która aktywnie działa w mediach społecznościowych, gromadząc wokół siebie aktywną i zaangażowaną publikę. Do grona influncerów zaliczamy blogerów, instagramerów, vlogerów (YouTuberów).

Relacje, jakie łączą influencera z jego społecznością, można wykorzystać jako kluczowy element kampanii reklamowej. Blisko 90 proc. konsumentów deklaruje, że swoje decyzje zakupowe opierają na rekomendacjach znalezionych w sieci, w tym od influencerów. Lokowanie marki w tekstach, postach i filmach staje się zatem naturalną i nieodłącznym elementem strategii obecności w social media.

Influencer marketing to szansa dla marek na kreatywne, inne niż zazwyczaj zaprezentowanie usług lub produktu. Influencerzy przygotowują kampanie, potrafią zaskoczyć kreatywnością i pomysłem na reklamę dla Klienta.

Ważny również jest zasięg. Dziś nanoinfluencer posiada kilkutysięczną grupę followersów. Wykorzystanie tego potencjału może przełożyć się na efektywne działania związane z budowaniem świadomości marki w grupie docelowej.

Kolejna korzyść to wsparcie pozycjonowania. Dobrze zoptymalizowany pod SEO tekst czy film od  blogera pozytywnie wpływa na widoczność marki w wyszukiwarce Google. 

influencer marketing

W ramach działań z blogerami wykonamy szereg aktywności dla Twojej marki:

analiza konkurencji

Sprawdzimy, jak potencjał współpracy z influencerami wykorzystują konkurencyjne marki.

strategia kampanii

Zaproponujemy odpowiednie działania - doradzimy, który obszar współpracy z blogerami będzie dla Twojej firmy najkorzystniejszy.

research

Przygotujemy listę potencjalnych infuencerów do współpracy. Weźmiemy pod uwagę grupę docelową, autorytet blogera, jego zasięgi i jakość treści, które tworzy.

idea kampanii

Dopasujemy pomysły influencera z potrzebami marki, aby jak najskuteczniej zrealizować przyjęta strategię.

administracja

Formalności i rozliczenia z influencerami pozostaw nam. Od Ciebie oczekujemy jedynie opiniowania pomysłów i konsultacji w trakcie kampanii.

raportowanie efektów

Dbamy, aby influencer wywiązywał się z warunków umowy. W trakcie i na koniec współpracy gromadzimy mierzalne dane (wyniki), które przedstawiamy w raporcie.

efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów

Chcesz zrobić kampanię z influencerami? .

Nie ma problemu! Oferujemy kreatywne rozwiązania i jasne zasady współpracy! Nasze działania prowadzimy w oparciu o bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii influencer marketing.

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry