E-commerce

cztery roześmiane kobiety

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet

Dzień kobiet. Kolejna okazja w kalendarzu każdego e-commerce managera do zorganizowania specjalnej kampanii, dodatkowych rabatów, darmowej dostawy lub wyjątkowego manifestu. Przyjrzyjmy się jednak firmom, które w tym dniu postawiły na nietypowe pomysły, przekazy i kreacje.  (PS nie wykluczamy, że pod …

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet Czytaj więcej »

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study)

Jak zwiększyć widoczność i przychody dla firmy z trudnej i konkurencyjnej branży fashion? Opowiemy Wam o tym na bazie naszej współpracy z dwiema polskimi markami z ekskluzywną odzieżą dla kobiet i mężczyzn, które istnieją na rynku już od kilkudziesięciu lat. …

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study) Czytaj więcej »

Digital Hill został partnerem głównym e-booka “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu” 

Dzisiaj swoją premierę ma e-book “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”, czyli kompleksowy przewodnik, który pomoże firmom w przeprojektowaniu sklepów internetowych. Autorami materiału jest zespół agencji UX IDEACTO, a my zostaliśmy oficjalnym partnerem głównym wydawnictwa, dokładając do niego cegiełkę merytoryczną w …

Digital Hill został partnerem głównym e-booka “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”  Czytaj więcej »

Pozycjonowanie sklepu internetowego – najczęstsze błędy i jak ich uniknąć

WSTĘP Chciałbyś otworzyć sklep internetowy lub jesteś właścicielem działającego e-commerce’u, ale Twoje wyniki są coraz słabsze? Ten artykuł został stworzony dla Ciebie! W internecie znajdziesz setki poradników o sprzedaży w sieci, działaniach marketingowych, strategiach komunikacji z klientem. Mimo to, przeprowadzając …

Pozycjonowanie sklepu internetowego – najczęstsze błędy i jak ich uniknąć Czytaj więcej »

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads

Przed nami najbardziej gorący, jeśli chodzi o zakupy, czas w roku. To także intensywny czas dla specjalistów e-commerce. Większość z nich już ma przygotowane strategie, część z nich domyka je właśnie teraz, tuż przed świątecznym ciągiem: Black Friday -> Cyber …

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads Czytaj więcej »

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci?

Prowadzenie sklepu internetowego stało się w ostatnich latach bardzo popularnym sposobem na własny biznes. Mimo to, wciąż wielu przedsiębiorców rozważa migrację swoich produktów z tradycyjnych kanałów sprzedaży do tych wirtualnych, których posiadanie to przecież bardzo dużo zalet, zarówno dla obecnego …

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci? Czytaj więcej »

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce

Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego działalności sklepów internetowych. Niektóre z nich się nie sprawdziły, inne zaś całkowicie zmieniły kurs, którym płynęło całe e-commerce jeszcze rok …

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce Czytaj więcej »

Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym?

Wprowadzenie Pojęcie architektury informacji (z ang. information architecture, w skrócie IA) w kontekście SEO oznacza naukę i sztukę organizowania informacji, treści, nawigacji oraz funkcjonalności witryny internetowej, w sposób możliwie najbardziej przystępny dla ludzi oraz robotów indeksujących. Jak pisze Danny Godwin, …

Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym? Czytaj więcej »

Jak zaprojektować optymalną Architekturę informacji (IA)?

Czy natrafiłeś kiedyś na sklep internetowy, który miał tak nieprzejrzystą strukturę kategorii, że miałeś ochotę od razu opuścić stronę? Czy zastanawiałeś się, dlaczego jest tak, że w jednym sklepie szybko znajdujesz to, co Cię interesuje, a przez inny musisz przedzierać …

Jak zaprojektować optymalną Architekturę informacji (IA)? Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry