E-commerce

customer journey map

Czym jest customer journey map i jak ją wykorzystać w e-commerce?

Podjęcie decyzji o zakupie danego towaru przypomina podróż rowerem. Klient, podobnie jak cyklista podczas przejażdżki, zatrzymuje się w trakcie przeglądania strony i zwraca uwagę na krajobraz dookoła. Marce powinno zależeć na tym, aby związana z nią podróż dostarczyła jak najwięcej …

Czym jest customer journey map i jak ją wykorzystać w e-commerce? Czytaj więcej »

Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO?

Rynek e-commerce stale się rozrasta, stawiając przed przedsiębiorcami kolejne wyzwania. Wydawać by się mogło, że wygodne zakupy drogą elektroniczną stanowią dla konsumentów niezwykle atrakcyjne rozwiązanie – badania pokazują jednak, że wciąż znaczna część klientów do sfinalizowania zakupu wybiera sklepy stacjonarne. …

Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO? Czytaj więcej »

robot sztuczna inteligencja grająca na pianinie

Jak wykorzystać machine learning w biznesie?

Zindywidualizowane treści, optymalizacja działań czy najlepszy moment dostarczenia informacji to podstawy współczesnego marketingu, bez których nie można mówić o wysokiej konkurencyjności w jakiejkolwiek branży. Machine learning to proces, który pozwala osiągnąć najlepsze rezultaty w każdej z wymienionych kategorii. Jak to …

Jak wykorzystać machine learning w biznesie? Czytaj więcej »

blaszka z ciasteczkami

Czy Google odejdzie od ciasteczek? Co z potencjalną alternatywą?

Zaledwie kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że na Google zostało nałożone 150 mln euro kary za niewłaściwe metody informowania użytkowników na temat plików cookies i związanej z nimi prywatności. Decyzja francuskiej Agencji Ochrony Danych (CNIL) to zaledwie jeden z wielu …

Czy Google odejdzie od ciasteczek? Co z potencjalną alternatywą? Czytaj więcej »

Czy sztuczna inteligencja odmieni marketing?

Sztuczna inteligencja jest już wszechobecna w różnego rodzaju usługach czy rozwiązaniach sieciowych, z których korzystamy na co dzień. Nowe technologie wkraczają w obszary, które jeszcze kilka lat temu były nadzorowane wyłącznie przez człowieka. Z artykułu dowiesz się, jakie rozwiązania AI …

Czy sztuczna inteligencja odmieni marketing? Czytaj więcej »

Ile musi kosztować kampania SEO, żeby konkurencja została w tyle?

W sklepie internetowym marki Senuto, jednego z wiodących dostawców narzędzi SEO, znajduje się seria gadżetów z napisem „to zależy” – najczęściej udzielaną przez specjalistów odpowiedzią na pytania dotyczące pozycjonowania. Nie sposób nie zgodzić się jednak, że ten branżowy żart jest …

Ile musi kosztować kampania SEO, żeby konkurencja została w tyle? Czytaj więcej »

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych

Inkluzywność, zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo danych i słuszna sprawa – wokół tych pojęć będziemy kształtować marketing przyszłości. Początek roku to czas wzmożonej kreatywności i tworzenia strategicznych planów na najbliższe miesiące. Daj się zainspirować i poznaj trendy reklamowe na 2022 rok. Jaki …

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych Czytaj więcej »

osoby na prezentacji

Performance marketing. Jak mierzyć skuteczność zależnych od siebie działań?

Zarządzasz sklepem e-commerce i chcesz nawiązać współpracę z agencją marketingową? Zależy Ci na osiąganiu z góry założonych wskaźników wydajności? Performance marketing to proces nastawiony na efekt, w którym płacisz specjalistom tylko za ich sukcesy. Sprawdź na czym dokładnie polega ten …

Performance marketing. Jak mierzyć skuteczność zależnych od siebie działań? Czytaj więcej »

cztery roześmiane kobiety

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet

Dzień kobiet. Kolejna okazja w kalendarzu każdego e-commerce managera do zorganizowania specjalnej kampanii, dodatkowych rabatów, darmowej dostawy lub wyjątkowego manifestu. Przyjrzyjmy się jednak firmom, które w tym dniu postawiły na nietypowe pomysły, przekazy i kreacje.  (PS nie wykluczamy, że pod …

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry