Kampanie Google Ads
Doświadczenie przy pracy z dużymi projektami oraz ścisła współpraca z Google sprawiają, że w zakresie kampanii linków sponsorowanych dla eCommerce nie mamy sobie równych.
digital hill dla sklepów internetowych
Dlaczego warto wybrać reklamę Google Ads?
Jako agencja Performance Marketing wierzymy, że modele efektywnościowe oparte na success-fee są podstawą dobrej współpracy. Pracujemy w oparciu o rzetelne estymacje i mierzalne efekty, a nasi klienci mają bezpośredni dostęp do specjalistów, którzy prowadzą dany projekt.
Digital Hill należy do elitarnego grona Google Premium Partner,
czyli najlepszych agencji SEM w Polsce
spełniających rygorystyczne kryteria efektywności prowadzonych kampanii reklamowych.
kilka słów o nas
Rozumiemy performance marketing w eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!
Rozumiemy biznes
Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.
Jesteśmy transparentni
W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.
Gwarantujemy stały kontakt
Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.
Raportujemy efekty prac
Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.
Jakie korzyści niesie reklama Google Ads
Kampanie Google Ads od lat dla wielu przedsiębiorców działających w Internecie stanowi oś działań marketingowych. Dzięki dostępnym opcjom i narzędziom, które pozwalają umiejętnie zarządzać reklamami Ads, możliwa jest ich efektywna optymalizacja. Jednak zanim zdecydujemy się na kampanie Google Ads, musimy określić cele, jakie dzięki nim chcemy osiągnąć.
Kampanie reklamowe Google Ads najczęściej wykorzystywane są w czterech przypadkach – dla pozyskiwania ruchu, wzrostu konwersji (np. sprzedaży w sklepie internetowym), zwiększenia świadomości marki, zwiększenia ROI (zwrotu z inwestycji).
Jednak niezależnie od tego, jaki cel obierzemy, każda kampania Google Ads (AdWords) powinna zostać dobrze przemyślana. Ważne będzie dobranie trafnych słów kluczowych, stworzenie przyciągających tekstów reklamowych, prawidłowe uporządkowanie grup reklam, a także odpowiednia strona docelowa (skorelowana z produktami i usługami, które promowane są w danej reklamie).
Na powodzenie kampanii wpływa naprawdę wiele czynników, a równie wiele danych należy wziąć pod uwagę podczas optymalizacji reklam. W zależności od obranego celu kampanii reklamowej Google Ads, interesować nas będą inne statystyki. Dla pozyskiwania ruchu będzie to m.in. współczynnik klikalności, dla zwiększania sprzedaży – analiza danych konwersji, przy budowaniu świadomości marki – wyświetlenia, zasięg, dla ROI – mierzenie konwersji.
Pamiętajmy, efektywna kampania Google Ads to taka, która ma ustalony cel i odpowiednio dobrane narzędzia do mierzenia postępów i optymalizacji. Dbając o te aspekty, mamy pewność, że nasza kampania będzie prowadzona zgodnie ze standardami, a przede wszystkim – skutecznie z punktu widzenia naszego biznesu.
Realizacja kampanii reklamowej Ads
Strategiczne elementy procesu
1. Analiza
Estymujemy średni koszt kliknięcia, potencjał branży, słowa kluczowe oraz analizujemy dotychczasowe efekty prowadzonych kampanii.
2. Strategia
Definiujemy kanały sprzedażowe oraz podstawowe wartości współczynników kampanii, określamy koszty i potencjalne przychody wynikające z promocji.
3. Uruchomienie
Rozpoczynamy proces prowadzenia kampanii Ads, przygotowując strukturę konta oraz jednostki reklamowe.
4. Optymalizacja
Na bieżąco weryfikujemy parametry reklamy Ads (na podstawie ustalonych KPI) oraz całej kampanii zwiększając ich skuteczność.
5. Raporty
Prezentujemy miesięczne raporty z prowadzonej reklamy internetowej - konwersji, ruchu w serwisie lub innych - wskazanych przez klienta.
6. Rozwój
Tworzymy rekomendacje dotyczące nowych obszarów w serwisie lub kampanii.