UX

Optymalizacja grafik – 5 kluczowych strategii optymalizacji

Obrazy na stronach internetowych nie tylko zwiększają atrakcyjność witryn, ale również wpływają na ich pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Eksperci od marketingu internetowego są zgodni, że optymalizacja grafik jest jednym z kluczowych elementów efektywnej strategii SEO – działania te docenią zarówno roboty …

Optymalizacja grafik – 5 kluczowych strategii optymalizacji Czytaj więcej »

UX w SEO

SEO i UX. Jak doskonalić doświadczenie użytkownika w 2023 roku?

Branża digital marketingu stale się rozwija, nieustannie zapewniając holistyczne rozwiązania, które stanowią połączenie zagadnień pozycjonowania (ang. Search Engine Optimization) oraz wrażeń użytkownika (ang. User Experience). Dzięki temu podejściu strony internetowe mogą osiągać lepsze wyniki w wyszukiwarkach, angażując jednocześnie odwiedzających do …

SEO i UX. Jak doskonalić doświadczenie użytkownika w 2023 roku? Czytaj więcej »

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych

Inkluzywność, zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo danych i słuszna sprawa – wokół tych pojęć będziemy kształtować marketing przyszłości. Początek roku to czas wzmożonej kreatywności i tworzenia strategicznych planów na najbliższe miesiące. Daj się zainspirować i poznaj trendy reklamowe na 2022 rok. Jaki …

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych Czytaj więcej »

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top