Porównując działania z obszaru optymalizacji serwisu w okresach współpracy maj 2015 – wrzesień 2015 do tego samego okresu w 2016 roku, osiągnęliśmy:
- Wzrost sesji – 360,04%
- Wzrost nowych użytkowników – 345,52%
- Przyrost transakcji – 371,43%
- Wzrost przychodów – 736,22%
Porównując rok do roku 2016 z 2017 (lipiec – lipiec), osiągnęliśmy:
- Wzrost sesji – 126%
- Wzrost nowych użytkowników – 115%
- Przyrost transakcji – 79,5%
- Wzrost przychodów – 100,5%
Porównując rok do roku 2017 z 2018 (lipiec – lipiec), osiągnęliśmy:
- Wzrost sesji – 76%
- Wzrost nowych użytkowników – 71%
- Przyrost transakcji – 47%
- Wzrost przychodów – 54%
Chociaż wzrosty nie są w ostatnim czasie już tak spektakularne, co wynika z już osiągniętej bardzo dobrej optymalizacji, nadal robią wrażenie. Na sukces złożyło się zaangażowanie klienta i szybkie wprowadzanie rekomendacji, a także sprawne działania deweloperów z Media Ambassador. Duże znaczenie odegrał także content, którego pierwszorzędną jakość Google docenił niespodziewanie szybko.