Case study z obsługi kampanii PPC oraz działań SEO
o marce
Wittchen
Wittchen jest liderem na polskim rynku luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Oferta producenta obejmuje ponadto sprzedaż luksusowej odzieży skórzanej, akcesoriów podróżnych, a także obuwia skórzanego.
Zakres obsługi
Digital Hill wspierało markę Wittchen w zakresie pozycjonowania oraz kampanii Ads. Dzięki skupieniu kanałów pozyskiwania ruchu dla sklep.wittchen.com w rękach jednego partnera udało się efektywnie koncentrować na dynamicznym wzroście ilości transakcji, rozszerzeniu zasięgu przy jednoczesnym optymalizowaniu kosztów.
Rok 2015 przyniósł blisko 60 proc. wzrost liczby transakcji z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Udało się to m.in. dzięki umieszczeniu blisko 2000 słów kluczowych na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, co dało potencjał ponad 350 000 zapytań miesięcznie.
Przy skali budżetów reklamowych wydawanych przez graczy takich jak Wittchen ten ostatni aspekt jest szczególnie istotny. Doświadczenie i zaangażowanie partnera pozwalają na zwrot z inwestycji każdej przysłowiowej złotówki. Fundamentem takiej współpracy jest wiedza oraz sposób komunikacji, który pozwala tworzyć duet grający do jednej bramki.
Specjaliści z Digital Hill zaskakują innowacyjnością, bogactwem możliwości i niestandardowym podejściem do potrzeb klienta. Według mnie, dotychczasowa współpraca była bardzo owocna, a dalsza wygląda obiecująco.
Piotr Kierzkowski
Dyrektor eCommerce i logistyki, Wittchenr
Jakie wyniki osiągnęliśmy?
+80%
wzrost ruchu seo
+155%
wzrost transakcji z seo
1.900
słów kluczowych w TOP10
147.000
wyszukań słów kluczowych
Interesują Cię usługi performance marketing dla sklepu internetowego? Digital Hill od lat specjalizuje się w SEO i PPPC dla ecommerce. Sprawdź, jak możemy wesprzeć Twój biznes – napisz do nas!
Opowiedz nam więcej o swoim projekcie. Doradzimy Ci, jakie działania najlepiej wzmocnią Twoje kampanie, a potem wspólnie podejmiemy decyzję o kolejnych krokach.