SEO

Wybór agencji marketingowej dla znanej marki. Na co zwrócić uwagę?

Zdecydowałeś się na nową współpracę lub wymianę dotychczasowej agencji marketingowej? Dobrze się składa – to mądra inwestycja Twoich cennych zasobów. Jeżeli właśnie zacząłeś poszukiwania, możesz czuć się przytłoczony mnogością ofert i opcji. Presja jest tym większa, im większą marką zarządzasz. …

Wybór agencji marketingowej dla znanej marki. Na co zwrócić uwagę? Czytaj więcej »

osoby w biurze

Jak nie stracić pozycji po rebrandingu?

Wprowadzenie nowej usługi, wejście na niezbadane dotychczas rynki czy oddzielenie przedsiębiorstwa od dotychczasowej firmy-matki to tylko część powodów, dla którego nawet najbardziej rozpoznawalne marki decydują się na przeprowadzenie rebrandingu. Należy zadbać, aby podjęte działania wizerunkowe były przeprowadzone zgodnie ze sztuką …

Jak nie stracić pozycji po rebrandingu? Czytaj więcej »

osoby przy stole

Ufaj, ale dociekaj. Jak współpracować z agencją e-marketingową?

Rozpoczęcie współpracy z agencją SEO to proces, który może zająć nawet kilka miesięcy. Nic w tym dziwnego – ostateczną decyzję poprzedza szereg analiz biznesowych czy porównanie otrzymanych wycen. Wybór odpowiedniej agencji to dopiero połowa sukcesu. Podpisanie umowy stanowi jedynie początek …

Ufaj, ale dociekaj. Jak współpracować z agencją e-marketingową? Czytaj więcej »

osoba przy laptopie

Ponadczasowe treści na stronie internetowej. Jak napisać raz a porządnie?

Czy spotkałeś się kiedyś z pojęciem wiecznie zielonej treści (evergreen content)? Zwrot ten oznacza wszelkiego rodzaju wpisy, artykuły i infografiki, które nie tracą na aktualności wraz z upływającym czasem. Dlaczego warto tworzyć i publikować tego typu materiały? Zapoznaj się z …

Ponadczasowe treści na stronie internetowej. Jak napisać raz a porządnie? Czytaj więcej »

seo i puszka coca-coli

Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom?

Czy pozycjonowanie strony Twojej firmy może zapewnić Ci sukces i stabilną pozycję na rynku? Co się stanie, jeśli zmniejszysz nakłady na marketing? Opowiadamy historię największej reklamowej rywalizacji i podpowiadamy, jak dbać o wzrost sprzedaży online. Pepsi vs Coca-Cola – historia …

Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom? Czytaj więcej »

Baner Google na ulicy

Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy Google. Jak zoptymalizować serwis?

Nie od dziś wiadomo, że sygnały behawioralne związane z zachowaniem użytkownika w witrynie mają wpływ na jej ranking w wynikach wyszukiwania. Celem Google jest zapewnienie internautom przyjemnego korzystania z wyszukiwarki i dostarczenie w odpowiedzi na ich zapytanie jak najtrafniejszych stron …

Core Web Vitals – nowy czynnik rankingowy Google. Jak zoptymalizować serwis? Czytaj więcej »

kobieta z wózkiem zakupowym

Migracja dużego serwisu e-commerce bez spadków ruchu (case study)

Wstęp Migracja, rebranding, zmiana domeny – to wyrażenia, które u każdego specjalisty SEO zapalają czerwoną lampkę. W pozycjonowaniu każda znacząca zmiana na stronie może mieć kolosalny wpływ na widoczność domeny. Pozycja w wyszukiwarce zależy od wielu czynników. Dobrze zoptymalizowany serwis …

Migracja dużego serwisu e-commerce bez spadków ruchu (case study) Czytaj więcej »

użytkownik przed laptopem

Trendy w SEO w 2021 roku – na co zwrócić szczególną uwagę? 

Pożegnaliśmy 2020 – rok, który przewrócił wiele aspektów naszego życia do góry nogami, choć akurat w stosunku do Google był całkiem łaskawy. Oczywiście, w ciągu roku pojawiło się kilka aktualizacji algorytmów wyszukiwarki, jednak na szczęście nie były to wielkie rewolucje. …

Trendy w SEO w 2021 roku – na co zwrócić szczególną uwagę?  Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry