blog

Co to jest pozycjonowanie szerokie?

Rozpoczynając działania pozycjonujące naszą stronę, możemy kierować się różnymi strategiami. Dwiema najpopularniejszymi metodami są: pozycjonowanie tradycyjne i pozycjonowanie szerokie. W dzisiejszym artykule zgłębimy temat pozycjonowania szerokiego – dowiecie się, czym jest, w jaki sposób stosować i jakie płyną korzyści ze …

Co to jest pozycjonowanie szerokie? Czytaj więcej »

SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 1

Z roku na rok zwiększa się liczba aplikacji dostępnych w Google Play. W konsekwencji konkurencja staje się coraz liczniejsza i coraz trudniej pojawiać się wysoko w wynikach wyszukiwania Google Play na konkurencyjne frazy. Problem dotyka przede wszystkim nowe aplikacje, początkujących …

SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 1 Czytaj więcej »

Pozycjonowanie sklepu internetowego – najczęstsze błędy i jak ich uniknąć

WSTĘP Chciałbyś otworzyć sklep internetowy lub jesteś właścicielem działającego e-commerce’u, ale Twoje wyniki są coraz słabsze? Ten artykuł został stworzony dla Ciebie! W internecie znajdziesz setki poradników o sprzedaży w sieci, działaniach marketingowych, strategiach komunikacji z klientem. Mimo to, przeprowadzając …

Pozycjonowanie sklepu internetowego – najczęstsze błędy i jak ich uniknąć Czytaj więcej »

Redesign serwisu a SEO – o jakich aspektach SEO pamiętać przy projektowaniu nowej strony internetowej?

Wiele firm, decydując się na wielki krok, jakim jest redesign serwisu, koncentruje się tak bardzo na jego warstwie graficznej i aspektach użyteczności, w skład której wchodzi m.in. architektura informacji, ścieżki konwersji, możliwości zaimplementowania najnowszych technologii, że zapomina w tym natłoku …

Redesign serwisu a SEO – o jakich aspektach SEO pamiętać przy projektowaniu nowej strony internetowej? Czytaj więcej »

SEO w branży IT – wzrost ruchu o ponad 200% w kilka miesięcy

Klient Kodilla to szkoła programowania online, która swoje korzenie działalności rozwija już od 2013 roku. Oferta edukacyjna skierowana jest zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z programowaniem oraz dla specjalistów, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje.  Naszym zadaniem było …

SEO w branży IT – wzrost ruchu o ponad 200% w kilka miesięcy Czytaj więcej »

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

Yoast – mała wtyczka, duże możliwości dla SEO Twojej firmy

Według danych W3Techs, firmy, która analizuje rynek IT, w listopadzie 2019 roku aż 35% stron na świecie pracowało w oparciu o WordPress, zaś wśród systemów zarządzania treścią WordPress miał udział na poziomie 61,8%. Jest to zatem najbardziej popularny CMS na …

Yoast – mała wtyczka, duże możliwości dla SEO Twojej firmy Czytaj więcej »

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads

Przed nami najbardziej gorący, jeśli chodzi o zakupy, czas w roku. To także intensywny czas dla specjalistów e-commerce. Większość z nich już ma przygotowane strategie, część z nich domyka je właśnie teraz, tuż przed świątecznym ciągiem: Black Friday -> Cyber …

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads Czytaj więcej »

Współpraca z agencją – oparta na partnerstwie. 7 zasad, dzięki którym działania będą jeszcze bardziej skuteczne!

Kierując się do agencji reklamowej, przedsiębiorca liczy między innymi na specjalistyczną wiedzę oraz potrzebne kompetencje z zakresu marketingu czy mediów. Wiele marek, zarówno uznanych na rynku, jak i takich, które dopiero się rozkręcają, chętnie zleci część zadań związanych z promocją …

Współpraca z agencją – oparta na partnerstwie. 7 zasad, dzięki którym działania będą jeszcze bardziej skuteczne! Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry