Blog

cztery roześmiane kobiety

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet

Dzień kobiet. Kolejna okazja w kalendarzu każdego e-commerce managera do zorganizowania specjalnej kampanii, dodatkowych rabatów, darmowej dostawy lub wyjątkowego manifestu. Przyjrzyjmy się jednak firmom, które w tym dniu postawiły na nietypowe pomysły, przekazy i kreacje.  (PS nie wykluczamy, że pod …

5 ciekawych akcji marek na Dzień Kobiet Czytaj więcej »

kobieta z wózkiem zakupowym

Migracja dużego serwisu e-commerce bez spadków ruchu (case study)

Wstęp Migracja, rebranding, zmiana domeny – to wyrażenia, które u każdego specjalisty SEO zapalają czerwoną lampkę. W pozycjonowaniu każda znacząca zmiana na stronie może mieć kolosalny wpływ na widoczność domeny. Pozycja w wyszukiwarce zależy od wielu czynników. Dobrze zoptymalizowany serwis …

Migracja dużego serwisu e-commerce bez spadków ruchu (case study) Czytaj więcej »

użytkownik przed laptopem

Trendy w SEO w 2021 roku – na co zwrócić szczególną uwagę? 

Pożegnaliśmy 2020 – rok, który przewrócił wiele aspektów naszego życia do góry nogami, choć akurat w stosunku do Google był całkiem łaskawy. Oczywiście, w ciągu roku pojawiło się kilka aktualizacji algorytmów wyszukiwarki, jednak na szczęście nie były to wielkie rewolucje. …

Trendy w SEO w 2021 roku – na co zwrócić szczególną uwagę?  Czytaj więcej »

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić z pomocą specjalisty?

Z naszego ostatniego wpisu dowiedzieliście się wszystkich podstawowych informacji dotyczących Audytów SEO – czym są, jakie wyróżniamy rodzaje, kiedy powinno się je przeprowadzić oraz jakie dają korzyści. Dodatkowo podzieliliśmy się z Wami realnymi historiami naszych klientów – w jakich momentach …

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić z pomocą specjalisty? Czytaj więcej »

Audyt SEO – co to jest i dlaczego warto go przeprowadzić

Z pewnością wiele razy spotkaliście się z pojęciem audytu SEO, ponieważ jest to jedna z wiodących i popularnych usług w działaniach SEO. W poniższym artykule przeprowadzimy Was przez szereg podstawowych informacji na temat audytów SEO – dowiecie się, czym dokładnie …

Audyt SEO – co to jest i dlaczego warto go przeprowadzić Czytaj więcej »

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study)

Jak zwiększyć widoczność i przychody dla firmy z trudnej i konkurencyjnej branży fashion? Opowiemy Wam o tym na bazie naszej współpracy z dwiema polskimi markami z ekskluzywną odzieżą dla kobiet i mężczyzn, które istnieją na rynku już od kilkudziesięciu lat. …

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study) Czytaj więcej »

Strategia SEO w konkurencyjnej branży finansowej – Case Study Faktoria.pl

Klient Faktoria jest częścią Grupy Nest Bank, jej najważniejszą działalnością jest faktoring, czyli finansowanie faktur. Firma pomaga małym i średnim przedsiębiorcom w zachowaniu płynności finansowej. Nasza współpraca rozpoczęła się w grudniu 2019 roku i obejmuje działania z zakresu pozycjonowania (SEO) …

Strategia SEO w konkurencyjnej branży finansowej – Case Study Faktoria.pl Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry