Blog

robot sztuczna inteligencja grająca na pianinie

Jak wykorzystać machine learning w biznesie?

Zindywidualizowane treści, optymalizacja działań czy najlepszy moment dostarczenia informacji to podstawy współczesnego marketingu, bez których nie można mówić o wysokiej konkurencyjności w jakiejkolwiek branży. Machine learning to proces, który pozwala osiągnąć najlepsze rezultaty w każdej z wymienionych kategorii. Jak to …

Jak wykorzystać machine learning w biznesie? Czytaj więcej »

co to jest benchmarking

Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji?

Czy jesteśmy w stanie prowadzić dochodowy biznes bez oglądania się na działalność naszych bezpośrednich rywali? Dlaczego warto monitorować aktywność konkurencyjnych marek? W dzisiejszym wpisie pochylimy się nad zjawiskiem benchmarkingu i jego roli w opracowaniu firmowej strategii. Zapraszamy do lektury. Czym …

Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji? Czytaj więcej »

neon słowa ad

Marketing outbound i inbound. Na który warto postawić?

Outbound i inbound marketing to pojęcia, które często są ze sobą zestawiane na zasadzie przeciwieństwa. Pierwszy jest utożsamiany z tradycyjnym, nieco przestarzałym podejściem do reklamy, natomiast drugi ma być synonimem postępu i świeżych strategii marketingowych. Czy faktycznie tak jest? Jak …

Marketing outbound i inbound. Na który warto postawić? Czytaj więcej »

Czy sztuczna inteligencja odmieni marketing?

Sztuczna inteligencja jest już wszechobecna w różnego rodzaju usługach czy rozwiązaniach sieciowych, z których korzystamy na co dzień. Nowe technologie wkraczają w obszary, które jeszcze kilka lat temu były nadzorowane wyłącznie przez człowieka. Z artykułu dowiesz się, jakie rozwiązania AI …

Czy sztuczna inteligencja odmieni marketing? Czytaj więcej »

Marketing on-line znanych marek – przykłady, za którymi nie warto podążać

Nawet starannie przygotowana kampania promocyjna może spotkać się z dużą dezaprobatą odbiorców. Istnieje wiele przyczyn negatywnego odbioru opracowanych kreacji – zbyt lekkie podejście do istotnych społecznie problemów, nieprzemyślany język czy spłycenie ważnych dla odbiorców wartości. W dzisiejszym wpisie przyjrzymy się …

Marketing on-line znanych marek – przykłady, za którymi nie warto podążać Czytaj więcej »

Ile musi kosztować kampania SEO, żeby konkurencja została w tyle?

W sklepie internetowym marki Senuto, jednego z wiodących dostawców narzędzi SEO, znajduje się seria gadżetów z napisem „to zależy” – najczęściej udzielaną przez specjalistów odpowiedzią na pytania dotyczące pozycjonowania. Nie sposób nie zgodzić się jednak, że ten branżowy żart jest …

Ile musi kosztować kampania SEO, żeby konkurencja została w tyle? Czytaj więcej »

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych

Inkluzywność, zrównoważony rozwój, bezpieczeństwo danych i słuszna sprawa – wokół tych pojęć będziemy kształtować marketing przyszłości. Początek roku to czas wzmożonej kreatywności i tworzenia strategicznych planów na najbliższe miesiące. Daj się zainspirować i poznaj trendy reklamowe na 2022 rok. Jaki …

Co zainteresuje Twoich klientów w 2022? Przewidywania trendów marketingowych Czytaj więcej »

tarcza z rzutkami

Najciekawsze kampanie znanych marek w 2021 roku. Przegląd

Nieszablonowe, inspirujące i edukujące – właśnie takie były tegoroczne działania reklamowe, które utkwiły nam w pamięci. Jakie kampanie znanych marek okazały się najciekawszą mieszanką kreatywności i angażowania odbiorców w 2021 roku? O tym w dzisiejszym artykule. 1. Jestem Kobietą Najnowsza …

Najciekawsze kampanie znanych marek w 2021 roku. Przegląd Czytaj więcej »

dwie dziewczyny z laptopami

Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać

Efektywność marketingu online mierzymy przede wszystkim za pomocą całego szeregu wskaźników ROI. Należy mieć jednak na względzie, że skuteczność kampanii i strategii największych marek ocenia się również z perspektywy płynącego z nich przesłania oraz wpływu na konsumentów. Poniżej przedstawiamy 4 …

Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać Czytaj więcej »

Wybór agencji marketingowej dla znanej marki. Na co zwrócić uwagę?

Zdecydowałeś się na nową współpracę lub wymianę dotychczasowej agencji marketingowej? Dobrze się składa – to mądra inwestycja Twoich cennych zasobów. Jeżeli właśnie zacząłeś poszukiwania, możesz czuć się przytłoczony mnogością ofert i opcji. Presja jest tym większa, im większą marką zarządzasz. …

Wybór agencji marketingowej dla znanej marki. Na co zwrócić uwagę? Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry