E-commerce

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion

Według badań przeprowadzonych przez firmę Statista, globalny rynek e-commerce w branży fashion osiągnie w tym roku wartość 713 miliardów dolarów. Coraz częściej sklepy stacjonarne traktujemy jak showroomy, w których możemy obejrzeć i przymierzyć produkty, a zakupu i tak dokonujemy w …

10 porad jak zwiększyć sprzedaż w eCommerce fashion Czytaj więcej »

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads

Przed nami najbardziej gorący, jeśli chodzi o zakupy, czas w roku. To także intensywny czas dla specjalistów e-commerce. Większość z nich już ma przygotowane strategie, część z nich domyka je właśnie teraz, tuż przed świątecznym ciągiem: Black Friday -> Cyber …

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads Czytaj więcej »

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci?

Prowadzenie sklepu internetowego stało się w ostatnich latach bardzo popularnym sposobem na własny biznes. Mimo to, wciąż wielu przedsiębiorców rozważa migrację swoich produktów z tradycyjnych kanałów sprzedaży do tych wirtualnych, których posiadanie to przecież bardzo dużo zalet, zarówno dla obecnego …

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci? Czytaj więcej »

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce

Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego działalności sklepów internetowych. Niektóre z nich się nie sprawdziły, inne zaś całkowicie zmieniły kurs, którym płynęło całe e-commerce jeszcze rok …

Trendy w SEO i SEM dla eCommerce Czytaj więcej »

Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym?

Wprowadzenie Pojęcie architektury informacji (z ang. information architecture, w skrócie IA) w kontekście SEO oznacza naukę i sztukę organizowania informacji, treści, nawigacji oraz funkcjonalności witryny internetowej, w sposób możliwie najbardziej przystępny dla ludzi oraz robotów indeksujących. Jak pisze Danny Godwin, …

Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym? Czytaj więcej »

Jak zaprojektować optymalną Architekturę informacji (IA)?

Czy natrafiłeś kiedyś na sklep internetowy, który miał tak nieprzejrzystą strukturę kategorii, że miałeś ochotę od razu opuścić stronę? Czy zastanawiałeś się, dlaczego jest tak, że w jednym sklepie szybko znajdujesz to, co Cię interesuje, a przez inny musisz przedzierać …

Jak zaprojektować optymalną Architekturę informacji (IA)? Czytaj więcej »

Optymalizacja kampanii e-marketingowej okiem agencji

eCommerce dziś niemal dla każdego stoi otworem. Branże, które do niedawna kurczowo trzymały się tradycyjnej formy reklamy, teraz lgną do Internetu. A ich przedstawiciele, prosząc agencję o ofertę, zderzają się z pojęciami, o których do tej pory nie mieli pojęcia. …

Optymalizacja kampanii e-marketingowej okiem agencji Czytaj więcej »

Przeniesienie sklepu internetowego na nową platformę a SEO

Ruch z naturalnych wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google (ponad 97% internautów w Polsce korzysta wyszukiwarki Google) jest dla większości serwisów oraz sklepów internetowych podstawowym źródłem odwiedzin.  W przypadku przenoszenia serwisu na nową platformę CMS istnieje duże ryzyko, że ruch generowany z …

Przeniesienie sklepu internetowego na nową platformę a SEO Czytaj więcej »

Jak wdrożyć enhanced eCommerce poprzez GTM z wykorzystaniem datalayer?

O tym, że warto korzystać z GTM nie trzeba przekonywać nikogo. Oczywiście GTM nie jest niezbędnym narzędziem, z którego musimy korzystać, jednak znacznie ułatwia on pracę e-marketera, szczególnie, gdy chcemy szybko uzyskać pewne dane dotyczące interakcji użytkowników z naszą stroną …

Jak wdrożyć enhanced eCommerce poprzez GTM z wykorzystaniem datalayer? Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry