Digital Hill został partnerem głównym e-booka “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu” 

Dzisiaj swoją premierę ma e-book “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”, czyli kompleksowy przewodnik, który pomoże firmom w przeprojektowaniu sklepów internetowych. Autorami materiału jest zespół agencji UX IDEACTO, a my zostaliśmy oficjalnym partnerem głównym wydawnictwa, dokładając do niego cegiełkę merytoryczną w postaci bonusowego rozdziału o roli SEO w procesie redesignu serwisu. 

Redesign serwisu – co to takiego? 

Redesign to proces przeprojektowania, przebudowy czy po prostu odświeżenia strony internetowej lub e-sklepu. Dotyczy głównie frontendu, czyli tego, co widzi odwiedzający daną witrynę lub platformę e-commerce. Jest to działanie, którego obawiają się właściciele serwisów, ponieważ często bywa czaso- i energochłonne. Jednak w wielu sytuacjach i branżach okazuje się planem koniecznym. Przebudowa to nieodłączny element rozwoju i istotny aspekt konkurencyjny. 

Kiedy powinniśmy pomyśleć o redesignie sklepu internetowego? 

Najczęstszymi powodami, dla których właściciele platform e-commerce’owych decydują się na przebudowę swojej witryny są:

  • rebranding, odświeżenie wizerunku marki – stąd naturalna potrzeba zmiany stylu strony, 
  • dopasowanie się do obecnych trendów oraz dodanie nowych funkcjonalności, 
  • chęć poprawy użyteczności serwisu (user experience) na desktopie bądź urządzeniach mobilnych,  
  • odnotowywane częste błędy – brak responsywności, wysoki stopień odrzuceń, spadek konwersji, problem z bezpieczeństwem strony, 
  • aktualizacja oprogramowania, 
  • brak korzyści działań marketinowych i spadek sprzedaży.

Jak skutecznie przejść przez proces redesignu?

Na to pytanie odpowiada opracowany i wydany właśnie e-book. Na bazie wieloletnich doświadczeń zespół IDEACTO opracował kompendium wiedzy na temat tego niełatwego procesu. Jakie treści znajdziemy w przygotowanym e-booku? Dowiecie się z niego przede wszystkim, jak przygotować, a następnie przeprowadzić proces redesignu oraz na co zwrócić szczególną uwagę, by projekt nie zakończył się porażką. Wraz z każdym rozdziałem przechodzimy przez cały proces rozpoczynając od etapu strategicznego, następnie definiując strategię biznesową, dotykamy sedna projektowania UX i projektowania UI, kończąc na wersjach wariantowych

Rola SEO w procesie redesignu 

Jako bonus, e-book zawiera również dodatkowy rozdział traktujący o SEO jako istotnym elemencie, obowiązkowym wręcz przy redesignie serwisu. Większość firm podczas tego procesu koncentruje się tak bardzo na jego warstwie graficznej i aspektach użyteczności, że zapomina właśnie o SEO. Dlaczego jest to tak ważne? Zadbanie o aspekt SEO pozwoli nam nie tylko zabezpieczyć się przed spadkami w wyniku wdrożenia nowej wersji sklepu, ale również może wpłynąć na wzrosty widoczności. Autorem tego rozdziału e-booka jest Jakub Kania, Team Leader SEO agencji Digital Hill.

A jeżeli interesują Cię same działania SEO w procesie redesignu serwisu – skontaktuj się z nami!

KONTAKT

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry