TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3

social

Kolejny poniedziałek i kolejna dawka newsów ze świata social media, których nie brakowało również w minionym tygodniu. Zapraszam do lektury!

Wskaźniki do usunięcia

Już od lipca 2018 roku, Facebook będzie pozbywał się zbędnych, przestarzałych i rzadko używanych wskaźników w menadżerze reklam. Chce tym sposobem zapewnić reklamodawcom porządek w panelu i pozwolić na skupienie się na najistotniejszych parametrach. Dzięki temu dane mają stać się bardziej widoczne i przejrzyste, jeśli chodzi o ich odczytywanie oraz analizę wyników.

Listę wskaźników znaleźć można na Facebook Business.

LinkedIn Salary Insights

LinkedIn wprowadza nową funkcję – LinkedIn Salary Insights. Wcześniej (od 2016 r.) mogliśmy korzystać z narzędzia LinkedIn Salary. Pozwalało ono użytkownikom sprawdzenie analizy wynagrodzeń na podstawie informacji zdobytych od członków portalu.

Nowe narzędzie LinkedIn Salary Insights dostarcza informacji o wysokości wynagrodzeń, jakie oferują pracodawcy. Udostępnia ona szacunkowy zakres płac. Funkcja ta ma wejść do ogólnego użytku w ciągu kilku najbliższych tygodni.

GIF-y na Snapchacie

Niedawno Instagram Stories teraz Snapchat dodaje do swoich funkcjonalności GIF-y. Platforma nawiązała współpracę z popularnym portalem GIPHY. Jak skorzystać z tej funkcji: wystarczy wybrać ikonę naklejki, wyszukać interesujący GIF i gotowe! Mechanika nie różni się od tej, którą znamy z Instagram Stories:

Facebook testuje kolejną nową funkcję

Obecnie tworzenie wydarzeń na Facebooku wymaga trochę czasu i cierpliwości. Wypełnianie wszystkich niezbędnych pól może zniechęcać. Serwis postanowił ten proces maksymalnie uprościć. Dzięki nowej funkcji informacje z postów będą wykorzystywane do tworzenia wydarzeń.

Jak to działa: po stworzeniu posta, Facebook pobierze z niego niezbędne informacje – godzinę, datę, szczegóły wydarzenia itd. – i na ich podstawie stworzy wydarzenie. Ostatnim etapem jest sprawdzenie, czy dane się zgadzają i zaakceptowanie wydarzenia lub nie. Łatwo, szybko i przyjemnie.

Pasjonatka mediów społecznościowych i szeroko pojętego e-marketingu. Planuje, implementuje i optymalizuje działania digital marketingowe – kampanie e-mail, Facebook Ads. Tworzy strategie obecności marek w social media. Nieokiełznany copywriter z zacięciem blogera.

Więcej na naszym blogu...

Zobacz wszystkie posty