E-commerce

google zakupy, google merchant center

Merchant Center dla e-commerce: Dlaczego warto je założyć i jak go skutecznie używać?

Odpowiednie zarządzanie produktami w sieci może znacząco zwiększyć sprzedaż Twojego e-commerce. W świecie sprzedaży online liczy się nie tylko jakość oferowanych produktów, ale także ich odpowiednia prezentacja i dostępność w różnych kanałach. Merchant Center to narzędzie, które pomaga właścicielom sklepów …

Merchant Center dla e-commerce: Dlaczego warto je założyć i jak go skutecznie używać? Czytaj więcej »

Czym jest kampania Google Zakupy i czy warto ją uruchomić?

Rosnąca z każdym rokiem popularność zakupów on-line sprawia, że wiodące koncerny technologiczne nieustannie pracują nad nowymi rozwiązaniami, które mają uczynić sektor e-commerce jeszcze bardziej przystępnym i intuicyjnym. Poszukiwanie odpowiednich produktów i usług, porównywanie cen i czytanie opinii, czyli kolejne etapy …

Czym jest kampania Google Zakupy i czy warto ją uruchomić? Czytaj więcej »

Kryzys, inflacja, stagnacja – jak pomóc firmie w trudnym okresie?

Związane z pandemią obostrzenia, wojna za naszą wschodnią granicą oraz problemy z narastającą inflacją znacząco odbiły się na krajowej gospodarce. Niektóre biznesy prowadzone stacjonarnie upadły, a duża część z tych, które przetrwały, boryka się z ogromnymi problemami finansowymi. Przedsiębiorcy nieustannie …

Kryzys, inflacja, stagnacja – jak pomóc firmie w trudnym okresie? Czytaj więcej »

od czego zacząć pozycyjonowanie sklepu internetowego

Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepu internetowego można porównać do długodystansowego biegu – konsekwentne prowadzenie poszczególnych działań SEO będzie sukcesywnie skutkowało lepszą widocznością strony oraz wyższymi pozycjami w wynikach wyszukiwania, w efekcie czego strona będzie generowała większy ruch i efektywniejszą sprzedaż. Podpowiadamy, jak zacząć …

Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego? Czytaj więcej »

pozycjonowanie sklepu internetowego na laptopie

Pozycjonowanie Magento. O czym należy pamiętać, optymalizując sklep internetowy?

Na rynku dostępny jest obecnie bogaty wybór narzędzi, które pomagają w optymalizacji stron e-handlowych, dopasowując je do uwarunkowań konkretnej branży. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie zaawansowanych narzędzi, które umożliwiają długofalowy i nieskrępowany rozwój witryny. Przeczytaj nasz artykuł i …

Pozycjonowanie Magento. O czym należy pamiętać, optymalizując sklep internetowy? Czytaj więcej »

Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO?

Rynek e-commerce stale się rozrasta, stawiając przed przedsiębiorcami kolejne wyzwania. Wydawać by się mogło, że wygodne zakupy drogą elektroniczną stanowią dla konsumentów niezwykle atrakcyjne rozwiązanie – badania pokazują jednak, że wciąż znaczna część klientów do sfinalizowania zakupu wybiera sklepy stacjonarne. …

Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO? Czytaj więcej »

robot sztuczna inteligencja grająca na pianinie

Jak wykorzystać machine learning w biznesie?

Zindywidualizowane treści, optymalizacja działań czy najlepszy moment dostarczenia informacji to podstawy współczesnego marketingu, bez których nie można mówić o wysokiej konkurencyjności w jakiejkolwiek branży. Machine learning to proces, który pozwala osiągnąć najlepsze rezultaty w każdej z wymienionych kategorii. Jak to …

Jak wykorzystać machine learning w biznesie? Czytaj więcej »

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Januszowicka 5, 53-135 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top