Blog - Pozycjonowanie i SEO

Krótka historia Google

Zastanawiałeś się kiedyś jakie były początki jednej z największych firm technologicznych w dziejach ludzkości? Skąd wzięła się nazwa Google albo…
Zobacz więcej
digital-marketing

Wyświetlenia i kliknięcia w Google Search Console. Jak analizować słowo kluczowe?

Analiza fraz kluczowych to podstawa w działaniach SEO. Podstawa, ponieważ do odpowiedniej frazy należy dobrać najlepszą stronę, do której ma…
Zobacz więcej

Dyrektywy blokujące w robots.txt w 5 krokach

Dostosowanie strony internetowej do wytycznych Google to jedna z podstawowych kwestii, jakie powinien brać pod uwagę właściciel serwisu www. Udostępnianie…
Zobacz więcej

Jak zaprojektować optymalną Architekturę informacji (IA)?

Czy natrafiłeś kiedyś na sklep internetowy, który miał tak nieprzejrzystą strukturę kategorii, że miałeś ochotę od razu opuścić stronę? Czy…
Zobacz więcej

TOP 10 mitów o SEO

Czy między SEO a pozycjonowaniem nie ma różnicy? Czy meta tagi nie mają znaczenia? Czy social media nie wpływają na…
Zobacz więcej

Wersje językowe strony www – na co zwrócić uwagę?

W dobie postępu technologicznego i powszechnej globalizacji wiele podmiotów gospodarczych decyduje się na rozszerzenie oferty dostępnej na swojej stronie www…
Zobacz więcej

Rola tekstu w pozycjonowaniu strony

Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie…
Zobacz więcej

Analiza SWOT w kontekście SEO

Jednym z zadań specjalisty SEO jest sprawdzenie w możliwie jak najdokładniejszy sposób w czym domena klienta jest dobra, a co…
Zobacz więcej

Kary od Google – przyczyny, skutki oraz sposoby na ich uniknięcie

Kary nakładane przez wyszukiwarki to coś, co spędza sen z powiek wielu webmasterom. Jednego dnia jesteś w TOP3 w wynikach…
Zobacz więcej

Przeniesienie sklepu internetowego na nową platformę a SEO

Ruch z naturalnych wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google (ponad 97% internautów w Polsce korzysta wyszukiwarki Google) jest dla większości serwisów oraz…
Zobacz więcej

ABC Pozycjonowania YouTube

YouTube już dawno przestał być miejscem, gdzie znaleźć można głównie śmieszne filmiki czy teledyski naszych ulubionych artystów muzycznych. Obecnie jest…
Zobacz więcej
sxo

SXO to nie przyszłość, to teraźniejszość

SXO to skrót, który powstał dzięki połączeniu Search Engine Optimization z User Experience. Założeniem tej kombinacji jest poprawa doświadczeń użytkowników,…
Zobacz więcej

TOP 5 czynników rankingowych w SEO

Nieustanne modyfikacje algorytmu Google pociągają za sobą zmiany na wielu płaszczyznach, takich jak praca pozycjonera czy czynniki rankingowe. Właśnie tym…
Zobacz więcej

Wpływ protokołu SSL na pozycjonowanie

Złożoność algorytmu wyszukiwarki Google powoduje, że na ostateczną pozycję danej strony internetowej wpływa wiele czynników. Według informacji przekazywanych przez tego…
Zobacz więcej

Social media i pozycjonowanie – dlaczego powinny iść w parze? Cz. 2

Druga część artykułu Social media i pozycjonowanie – dlaczego powinny iść w parze? Facebook to nie wszystko Google + cieszy się…
Zobacz więcej

Social media i pozycjonowanie – dlaczego powinny iść w parze? Cz.1

Wiele firm, które korzystają z usług agencji z zakresu SEO bądź pozycjonują się samodzielnie, wychodzi z założenia, że mając wysokie…
Zobacz więcej

Findability – jak łatwo zostać znalezionym? Cz. 2

druga część artykułu Findability jak łatwo zostać znalezionym?  Wszystko zaczyna się od słów kluczowych Jak znaleźć to, czego szukamy w nadmiarze…
Zobacz więcej

Findability – jak łatwo zostać znalezionym? Cz. 1

Findablity w marketingu internetowym to nic innego jak zdolność do znalezienia interesującej informacji, produktu lub usługi w każdym momencie, w…
Zobacz więcej

Linkbuilding 2017 – o czym warto wiedzieć?

Ze względu na dynamicznie zmieniający algorytm wyszukiwarki koniecznym jest elastyczne dostosowanie się do panujących wymogów. Klasyczne niegdyś pozycjonowanie stron internetowych oparte…
Zobacz więcej

Analiza działań konkurencji w SEO, PPC, social media

Chcąc prowadzić skuteczne działania SEO, warto nie tylko śledzić aktualne trendy i rekomendacje Google, ale również działania konkurencji. Przedstawimy kilka…
Zobacz więcej

Nowe posty na Twojego e-maila?

Fields marked with an * are required