7 listopada 2019
Kierując się do agencji reklamowej, przedsiębiorca liczy między innymi na specjalistyczną wiedzę oraz potrzebne kompetencje z zakresu marketingu czy mediów.…

26 sierpnia 2019
Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego…

11 lutego 2019
Wprowadzenie Pojęcie architektury informacji (z ang. information architecture, w skrócie IA) w kontekście SEO oznacza naukę i sztukę organizowania informacji,…

25 października 2018
Zewsząd powtarzają, że jedyna droga do nauki wiedzie przez doświadczenie. Mówią: „Nie czytaj książek, SEO zmienia się tak szybko, że…
30 lipca 2018
Narzędzia są nieodłącznym elementem pracy każdego pozycjonera. Jedne pozwalają wykryć błędy na stronie, inne ułatwiają pracę. W tym wpisie opiszę…

17 lipca 2018
Zastanawiałeś się kiedyś jakie były początki jednej z największych firm technologicznych w dziejach ludzkości? Skąd wzięła się nazwa Google albo…
28 lutego 2018
Analiza fraz kluczowych to podstawa w działaniach SEO. Podstawa, ponieważ do odpowiedniej frazy należy dobrać najlepszą stronę, do której ma…

21 grudnia 2017
Dostosowanie strony internetowej do wytycznych Google to jedna z podstawowych kwestii, jakie powinien brać pod uwagę właściciel serwisu www. Udostępnianie…

12 grudnia 2017
Czy natrafiłeś kiedyś na sklep internetowy, który miał tak nieprzejrzystą strukturę kategorii, że miałeś ochotę od razu opuścić stronę? Czy…
28 września 2017
Czy między SEO a pozycjonowaniem nie ma różnicy? Czy meta tagi nie mają znaczenia? Czy social media nie wpływają na…

19 września 2017
W dobie postępu technologicznego i powszechnej globalizacji wiele podmiotów gospodarczych decyduje się na rozszerzenie oferty dostępnej na swojej stronie www…
24 sierpnia 2017
Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie…
28 lipca 2017
Jednym z zadań specjalisty SEO jest sprawdzenie w możliwie jak najdokładniejszy sposób w czym domena klienta jest dobra, a co…
13 lipca 2017
Kary nakładane przez wyszukiwarki to coś, co spędza sen z powiek wielu webmasterom. Jednego dnia jesteś w TOP3 w wynikach…
19 czerwca 2017
Ruch z naturalnych wyników wyszukiwania wyszukiwarki Google (ponad 97% internautów w Polsce korzysta wyszukiwarki Google) jest dla większości serwisów oraz…

14 czerwca 2017
YouTube już dawno przestał być miejscem, gdzie znaleźć można głównie śmieszne filmiki czy teledyski naszych ulubionych artystów muzycznych. Obecnie jest…
27 kwietnia 2017
SXO to skrót, który powstał dzięki połączeniu Search Engine Optimization z User Experience. Założeniem tej kombinacji jest poprawa doświadczeń użytkowników,…

13 kwietnia 2017
Nieustanne modyfikacje algorytmu Google pociągają za sobą zmiany na wielu płaszczyznach, takich jak praca pozycjonera czy czynniki rankingowe. Właśnie tym…

13 marca 2017
Złożoność algorytmu wyszukiwarki Google powoduje, że na ostateczną pozycję danej strony internetowej wpływa wiele czynników. Według informacji przekazywanych przez tego…
6 marca 2017
Druga część artykułu Social media i pozycjonowanie – dlaczego powinny iść w parze? Facebook to nie wszystko Google + cieszy się…