Tak, rok 2016 dla zespołu Digital Hill, to bardzo wyczerpujący czas. Ale jednocześnie był to rok pełen wyzwań i realizacji planów stworzenia wiodącej Agencji SEO/SEM specjalizującej się w eCommerce. Jest to więc idealna okazja do podsumowania.
Co już za nami?
Był to rok, który na pewno zapisze się w historii Grupy Unity. W trzecim kwartale podjęliśmy decyzję o wydzieleniu ze struktur Grupy sekcji Performance Marketing i przekształceniu jej w samodzielną agencję SEO/SEM. Stąd też w ostatni kwartał roku weszliśmy jako nowa marka – Digital Hill, agencja Performance Marketing dedykowana eCommerce.
Zdobyliśmy jedną z najważniejszych nagród w branży – II miejsce w kategorii „Agencja generująca największą sprzedaż’ w konkursie Ekomersy. To dzięki naszym ponadprzeciętnym wynikom pracy z klientami udało się przekonać jury, że warto wybrać markę, która dopiero od trzech miesięcy jest obecna samodzielnie na rynku.
Na naszym blogu pojawiło się 37 eksperckich artykułów, w których staramy się nieść kaganek seo-semowej oświaty dla naszych obecnych i przyszłych klientów. TOP3 najczęściej czytanych artykułów to:
- „Linkbuilding 2017 – o czym warto wiedzieć?”,
- „Jak dobrać słowa kluczowe w Kampanii AdWords?”,
- „Kampanie AdWords – płać dużo albo wcale? Niekoniecznie! Sprawdzone metody prowadzenia kampanii przy mniejszych budżetach”.
Zostaliśmy zaproszeni do programu Google Premium Partners, czyli grupy najlepszych agencji SEM. Niedługo później zostaliśmy jedną z pięciu agencji w Polsce posiadających wszystkie specjalizacje w tym programie certyfikującym.
W roku 2016 zarządzaliśmy łącznym budżetem AdWords o wartości 3.000.000 zł, a nasze reklamy wyświetliły się prawie 1.000.000.000 razy. Pozycjonujemy 12.000 słów kluczowych w skali miesiąca.
Co przed nam w 2017 roku?
Na pewno czeka nas nie mniej wyzwań niż do tej pory. Niezmiennie nasz kierunek rozwoju jest bardzo mocno sprecyzowany – chcemy tworzyć agencję Performance Marketing dedykowaną dla eCommerce. Agencję, w której kierujemy się naszymi czterema zasadami:
- jesteśmy ekspertami Performance Marketingu dla eCommerce,
- jesteśmy transparentni i pracujemy w oparciu o otwartą komunikację,
- gwarantujemy stały i bezpośredni kontakt z naszymi specjalistami,
- gwarantujemy przejrzyste raportowanie i rozliczenie realizowanych zadań.
Tego wszystkiego nie udałoby się nam osiągnąć, gdyby nie zaufanie, którymi obdarzają nas nasi klienci. Chciałbym podziękować wszystkim za wspólny rok 2016 i mam nadzieję, że w 2017 uda nam się wspólnie jeszcze efektywniej prowadzić działania e-marketingowe.
Zatem – do zobaczenia w 2017 roku! 🙂