Podsumowanie roku 2016 w Digital Hill

team-DH-min

Tak, rok 2016 dla zespołu Digital Hill, to bardzo wyczerpujący czas. Ale jednocześnie był to rok pełen wyzwań i realizacji planów stworzenia wiodącej Agencji SEO/SEM specjalizującej się w eCommerce. Jest to więc idealna okazja do podsumowania. 

Co już za nami?

Był to rok, który na pewno zapisze się w historii Grupy Unity. W trzecim kwartale podjęliśmy decyzję o wydzieleniu ze struktur Grupy sekcji Performance Marketing i przekształceniu jej w samodzielną agencję SEO/SEM. Stąd też w ostatni kwartał roku weszliśmy jako nowa marka – Digital Hill, agencja Performance Marketing dedykowana eCommerce.

Zdobyliśmy jedną z najważniejszych nagród w branży – II miejsce w kategorii „Agencja generująca największą sprzedaż’ w konkursie Ekomersy. To dzięki naszym ponadprzeciętnym wynikom pracy z klientami udało się przekonać jury, że warto wybrać markę, która dopiero od trzech miesięcy jest obecna samodzielnie na rynku.

Na naszym blogu pojawiło się 37 eksperckich artykułów, w których staramy się nieść kaganek seo-semowej oświaty dla naszych obecnych i przyszłych klientów. TOP3 najczęściej czytanych artykułów to:

Zostaliśmy zaproszeni do programu Google Premium Partners, czyli grupy najlepszych agencji SEM. Niedługo później zostaliśmy jedną z pięciu agencji w Polsce posiadających wszystkie specjalizacje w tym programie certyfikującym.

W roku 2016 zarządzaliśmy łącznym budżetem AdWords o wartości 3.000.000 zł, a nasze reklamy wyświetliły się prawie 1.000.000.000 razy. Pozycjonujemy 12.000 słów kluczowych w skali miesiąca.

Co przed nam w 2017 roku?

Na pewno czeka nas nie mniej wyzwań niż do tej pory. Niezmiennie nasz kierunek rozwoju jest bardzo mocno sprecyzowany – chcemy tworzyć agencję Performance Marketing dedykowaną dla eCommerce. Agencję, w której kierujemy się naszymi czterema zasadami:

  • jesteśmy ekspertami Performance Marketingu dla eCommerce,
  • jesteśmy transparentni i pracujemy w oparciu o otwartą komunikację,
  • gwarantujemy stały i bezpośredni kontakt z naszymi specjalistami,
  • gwarantujemy przejrzyste raportowanie i rozliczenie realizowanych zadań.

Tego wszystkiego nie udałoby się nam osiągnąć, gdyby nie zaufanie, którymi obdarzają nas nasi klienci. Chciałbym podziękować wszystkim za wspólny rok 2016 i mam nadzieję, że w 2017 uda nam się wspólnie jeszcze efektywniej prowadzić działania e-marketingowe.

Zatem – do zobaczenia w 2017 roku! 🙂

CEO w Digital Hill - agencji Performance Marketing dla eCommerce z Grupy Unity. Wcześniej COO w agencji interaktywnej Ideacto z Grupy Divante. Posiada kompetencje z zakresu marketingu efektywnościowego oraz strategii handlu internetowego. Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z zakresu e-marketingu na Uniwersytecie Leona Koźminskiego w Warszawie oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prelegent na wielu branżowych konferencjach i współautor największej polskiej publikacji o eCommerce – Biblii eBiznesu.

Więcej na naszym blogu...

Zobacz wszystkie posty