Grupa Unity uruchamia nowy brand – Digital Hill

Grupa Unity wyodrębnia ze swojej oferty usługi Performance Marketing dla eCommerce. Nowo powstały brand Digital Hill będzie wspierać klientów w obszarze realizacji kampanii efektywnościowych.

Agencja Digital Hill dziedziczy doświadczenie jednej z pierwszych w Polsce agencji interaktywnych – Internet Designers – istniejącej na rynku od 1997 roku. Stanowi ją zespół specjalistów SEO, SEM oraz Content Marketing. Oferta agencji to usługi Performance Marketing dedykowane dla branży eCommerce rozumianej przede wszystkim jako sklepy internetowe, ale także marki dla których internet jest ważnym źródłem budowania przewagi konkurencyjnej i generowania leadów.

CEO Digital Hill został Marcin Cichoń, pełniący również rolę Performance Marketing Managera w Grupie Unity. Wcześniej Dyrektor Operacyjny w agencji interaktywnej Ideacto z Grupy Divante. Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z zakresu marketingu internetowego na Uniwersytecie Leona Koźminskiego w Warszawie oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prelegent na wielu branżowych konferencjach i współautor największej polskiej publikacji o eCommerce – Biblii eBiznesu.

Powołanie Digital Hill jako nowego, samodzielnego brandu w strukturach Grupy Unity pozwoli na łatwiejszą komunikację naszej oferty do rynku oraz umożliwi nam dotarcie do szerszej grupy docelowej zainteresowanej usługami generowania sprzedaży w eCommerce – mówi Marcin Cichoń, CEO Digital Hill – Nowy brand jeszcze mocniej prezentuje nasze zintegrowane kompetencje w zakresie SEO, kampanii reklamowych on-line oraz Content Marketingu. Jesteśmy pewni, że tylko kompleksowe podejście do generowania ruchu w eCommerce daje wymierne korzyści, o czym świadczą również z sukcesem prowadzone działania dla naszych dotychczasowych klientów.

Agencja Digital Hill, tak jak do tej pory robił to dział Performance Marketing w Grupie Unity, wspierać będzie klientów Grupy Unity. Portfolio brandu zasilają już takie marki jak Top Secret, Big Star, Primamoda, Wittchen, Vistula, Wółczanka, Chicco, Piotr i Paweł, Skalnik.pl, czy Tołpa. Digital Hill należy również do prestiżowego grona Google Premium Partners, czyli najlepszych agencji SEM w Polsce.

Digital Hill ugruntowuje pozycję Grupy Unity jako jednego z największych w Polsce dostawców usług i narzędzi dla eCommerce  – mówi Piotr Wrzalik, Wiceprezes Zarządu w Grupie Unity – Połączenie kompleksowych usług e-marketingowych agencji wraz z rozwiązaniami technologicznymi dostarczanymi przez Grupę Unity, pozwalają nam w pełni rozwijać e-biznesy Klientów i budować ich przewagę rynkową.

1 thought on “Grupa Unity uruchamia nowy brand – Digital Hill”

  1. Pingback: Podsumowanie roku 2016 w Digital Hill - DigitalHill.pl

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry