Blog
Najciekawsze kampanie znanych marek w 2021 roku. Przegląd
29 grudnia 2021
Brak komentarzy
Nieszablonowe, inspirujące i edukujące – właśnie takie były tegoroczne działania reklamowe, które utkwiły nam w pamięci. Jakie kampanie znanych marek okazały się najciekawszą mieszanką kreatywności …
Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać
13 grudnia 2021
Brak komentarzy
Efektywność marketingu online mierzymy przede wszystkim za pomocą całego szeregu wskaźników ROI. Należy mieć jednak na względzie, że skuteczność kampanii i strategii największych marek ocenia ...
Czytaj więcej →
Performance marketing. Jak mierzyć skuteczność zależnych od siebie działań?
22 listopada 2021
Brak komentarzy
Zarządzasz sklepem e-commerce i chcesz nawiązać współpracę z agencją marketingową? Zależy Ci na osiąganiu z góry założonych wskaźników wydajności? Performance marketing to proces nastawiony na ...
Czytaj więcej →
Wybór agencji marketingowej dla znanej marki. Na co zwrócić uwagę?
2 listopada 2021
Jeden komentarz
Zdecydowałeś się na nową współpracę lub wymianę dotychczasowej agencji marketingowej? Dobrze się składa – to mądra inwestycja Twoich cennych zasobów. Jeżeli właśnie zacząłeś poszukiwania, możesz ...
Czytaj więcej →
Jak nie stracić pozycji po rebrandingu?
25 października 2021
Brak komentarzy
Wprowadzenie nowej usługi, wejście na niezbadane dotychczas rynki czy oddzielenie przedsiębiorstwa od dotychczasowej firmy-matki to tylko część powodów, dla którego nawet najbardziej rozpoznawalne marki decydują ...
Czytaj więcej →
Ufaj, ale dociekaj. Jak współpracować z agencją e-marketingową?
13 września 2021
Brak komentarzy
Rozpoczęcie współpracy z agencją SEO to proces, który może zająć nawet kilka miesięcy. Nic w tym dziwnego – ostateczną decyzję poprzedza szereg analiz biznesowych czy ...
Czytaj więcej →
Kampania na LinkedIn – organiczna czy płatna?
30 sierpnia 2021
Brak komentarzy
Na LinkedIn średnio co sekundę rejestrują się więcej niż dwie nowe osoby. Serwis zdobywa również coraz większą popularność wśród użytkowników z Polski, którzy utworzyli ponad ...
Czytaj więcej →
Web design najlepszy pod pozycjonowanie strony
23 sierpnia 2021
Brak komentarzy
Według raportu przedstawionego przez Senuto – twórców narzędzi do SEO i planowania treści, w 2020 roku w Polsce powstało co najmniej 6370 nowych sklepów e-commerce. ...
Czytaj więcej →
Ponadczasowe treści na stronie internetowej. Jak napisać raz a porządnie?
9 sierpnia 2021
Brak komentarzy
Czy spotkałeś się kiedyś z pojęciem wiecznie zielonej treści (evergreen content)? Zwrot ten oznacza wszelkiego rodzaju wpisy, artykuły i infografiki, które nie tracą na aktualności ...
Czytaj więcej →
Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom?
2 sierpnia 2021
Brak komentarzy
Czy pozycjonowanie strony Twojej firmy może zapewnić Ci sukces i stabilną pozycję na rynku? Co się stanie, jeśli zmniejszysz nakłady na marketing? Opowiadamy historię największej ...
Czytaj więcej →
e-PR – najlepszy przyjaciel e-marketingu
26 lipca 2021
Brak komentarzy
W ostatnich latach staliśmy się świadkami stopniowego odchodzenia od tradycyjnego PR’u i zwiększenia nakładów na PR elektroniczny (e-PR). Zjawisko to sprawia, że działy marketingu i ...
Czytaj więcej →