Blog
Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study)
Jak zwiększyć widoczność i przychody dla firmy z trudnej i konkurencyjnej branży fashion? Opowiemy Wam o tym na bazie naszej współpracy z dwiema polskimi markami …
Strategia SEO w konkurencyjnej branży finansowej – Case Study Faktoria.pl
Klient Faktoria jest częścią Grupy Nest Bank, jej najważniejszą działalnością jest faktoring, czyli finansowanie faktur. Firma pomaga małym i średnim przedsiębiorcom w zachowaniu płynności finansowej. …
15 typów video dla właścicieli sklepów internetowych
Tworzenie treści video jest skutecznym sposobem na zainteresowanie i zaangażowanie użytkowników. Od dekady jesteśmy zalewani statystykami, które sygnalizują, że stosowanie materiałów video w komunikacji wielu …
Czwarte urodziny Digital Hill – wywiad z Magdaleną Pawelec (COO)
Pierwszy września jest symboliczny na wielu płaszczyznach. Kojarzymy go zwykle z rozpoczęciem roku szkolnego oraz bardziej historycznie – z rozpoczęciem II Wojny Światowej. Dla nas …
Jak budować strategię linkbuildingu?
W 2020 roku działania linkbuildingu znacznie różnią się od tych prowadzonych 5 czy 10 lat temu. Oczywiście, pod warunkiem, że przestrzegamy dobrych zasad i praktykujemy …
Digital Hill został partnerem głównym e-booka “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”
Dzisiaj swoją premierę ma e-book “Jak skutecznie przeprowadzić proces redesignu”, czyli kompleksowy przewodnik, który pomoże firmom w przeprojektowaniu sklepów internetowych. Autorami materiału jest zespół agencji …
Co to jest pozycjonowanie szerokie?
Rozpoczynając działania pozycjonujące naszą stronę, możemy kierować się różnymi strategiami. Dwiema najpopularniejszymi metodami są: pozycjonowanie tradycyjne i pozycjonowanie szerokie. W dzisiejszym artykule zgłębimy temat pozycjonowania …
SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 1
Z roku na rok zwiększa się liczba aplikacji dostępnych w Google Play. W konsekwencji konkurencja staje się coraz liczniejsza i coraz trudniej pojawiać się wysoko …
Pozycjonowanie sklepu internetowego – najczęstsze błędy i jak ich uniknąć
WSTĘP Chciałbyś otworzyć sklep internetowy lub jesteś właścicielem działającego e-commerce’u, ale Twoje wyniki są coraz słabsze? Ten artykuł został stworzony dla Ciebie! W internecie znajdziesz …
Redesign serwisu a SEO – o jakich aspektach SEO pamiętać przy projektowaniu nowej strony internetowej?
Wiele firm, decydując się na wielki krok, jakim jest redesign serwisu, koncentruje się tak bardzo na jego warstwie graficznej i aspektach użyteczności, w skład której …
SEO w branży IT – wzrost ruchu o ponad 200% w kilka miesięcy
Klient Kodilla to szkoła programowania online, która swoje korzenie działalności rozwija już od 2013 roku. Oferta edukacyjna skierowana jest zarówno do osób, które dopiero zaczynają …