Blog

PodSEMowanie miesiąca – 11.2017

Tegoroczna jesień to okres poważnych zmian i usprawnień w funkcjonalnościach systemu Google AdWords. Oto, co przyniósł nam w tej dziedzinie ubiegły miesiąc. Nowa wersja Edytora …

Czytaj więcej →

GTM dla początkujących. Wdrożenie i przykład wykorzystania

Czy jako właściciel strony wdrożyłeś kod Google Analytics myśląc, że to wszystko co trzeba zrobić, aby móc mierzyć efektywność swoich działań marketingowych? Tak naprawdę uzyskanie …

Czytaj więcej →

Google Web Designer, czyli o projektowaniu reklam graficznych pod AdWords słów kilka

Korzystając z dynamicznych reklam graficznych w remarketingu Google AdWords, zapewne używasz jednego z udostępnionych przez Google szablonów. To świetnie, bo oznacza to szybką możliwość uruchomienia prostych …

Czytaj więcej →

O złotym środku w świecie kreacji. 4 pomysły na kreację na Facebooku

W świecie kreacji po jednej stronie mamy wysokie budżety, kreacje dopracowywane tygodniami i promowane w wielu kanałach, a po drugiej – materiały oparte na szablonach, …

Czytaj więcej →

Optymalizacja kampanii e-marketingowej okiem agencji

eCommerce dziś niemal dla każdego stoi otworem. Branże, które do niedawna kurczowo trzymały się tradycyjnej formy reklamy, teraz lgną do Internetu. A ich przedstawiciele, prosząc …

Czytaj więcej →

PodSEMowanie miesiąca – 09.2017

Kolejny miesiąc za nami. Sprawdźmy zatem, co nowego słychać branży i co jest teraz trendy. Zapraszamy na PodSEMowanie! Reklamy z funkcją prezentacji Jeśli zależy Ci …

Czytaj więcej →

TOP 10 mitów o SEO

Czy między SEO a pozycjonowaniem nie ma różnicy? Czy meta tagi nie mają znaczenia? Czy social media nie wpływają na pozycję w wynikach wyszukiwania? Sprawdźcie …

Czytaj więcej →

Analiza dotychczasowych działań marki oraz jej konkurencji w kontekście strategii e-marketingowej

Według Henry’ego Forda „Bardziej niż cokolwiek innego – przygotowywanie się jest sekretem do sukcesu”. Trudno się z tym nie zgodzić, bo przygotowanie, to nic innego, …

Czytaj więcej →

Wersje językowe strony www – na co zwrócić uwagę?

W dobie postępu technologicznego i powszechnej globalizacji wiele podmiotów gospodarczych decyduje się na rozszerzenie oferty dostępnej na swojej stronie www o dodatkowe wersje językowe. Teoretycznie …

Czytaj więcej →

PodSEMowanie miesiąca – 08.2017

Nowy interfejs Google AdWords Najbardziej gorący temat poruszany w sierpniu na wszelkich forach dotyczących Google AdWords to oczywiście nowy interfejs. To informacja, która przyćmiła wszelkie …

Czytaj więcej →

Rola tekstu w pozycjonowaniu strony

Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry