Blog

PodSEMowanie miesiąca – 08.2017

Nowy interfejs Google AdWords Najbardziej gorący temat poruszany w sierpniu na wszelkich forach dotyczących Google AdWords to oczywiście nowy interfejs. To informacja, która przyćmiła wszelkie …

Czytaj więcej →

Rola tekstu w pozycjonowaniu strony

Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, …

Czytaj więcej →

Błędy, które najczęściej popełniasz tworząc kampanię AdWords

Tekst ten skierowany jest nie tylko do osób, które zaczynają dopiero swoją pracę z kampaniami AdWords, ale też, gwoli przypomnienia, do użytkowników zaawansowanych. Często bowiem …

Czytaj więcej →

Rozszerzenia reklam tekstowych AdWords – czyli powtórka z podstaw optymalizacji kampanii

Teoretycznie nikogo, kto choćby przez krótszy czas zajmował się tworzeniem i optymalizacją kampanii AdWords, nie trzeba chyba przekonywać do zasadności stosowania rozszerzeń reklam tekstowych w …

Czytaj więcej →

PodSEMowanie miesiąca – 07.2017

Sezon ogórkowy w pełni, ale nie dotyczy to branży SEM. W lipcu Google nie próżnował i zaserwował nam dwie ciekawe nowości. Google testuje nowy wygląd …

Czytaj więcej →

Analiza SWOT w kontekście SEO

Jednym z zadań specjalisty SEO jest sprawdzenie w możliwie jak najdokładniejszy sposób w czym domena klienta jest dobra, a co należałoby w niej poprawić, aby …

Czytaj więcej →

Kary od Google – przyczyny, skutki oraz sposoby na ich uniknięcie

Kary nakładane przez wyszukiwarki to coś, co spędza sen z powiek wielu webmasterom. Jednego dnia jesteś w TOP3 w wynikach wyszukiwania, a drugiego dnia w …

Czytaj więcej →

„Coś Pan tu narobił?” – czyli zdarzenia pomocne w sesjach jednoodsłonowych

Jak zapewne wiecie, bywają sytuacje w serwisach, gdzie badanie współczynnika odrzuceń i średniego czasu spędzonego na stronie widocznych w raportach Google Analytics nie zawsze okazuje …

Czytaj więcej →

PodSEMowanie miesiąca – 06.2017

Czerwiec za nami, warto sprawdzić co nowego w branży SEM i czego należy się spodziewać w przyszłych miesiącach. Google Attribution Pod koniec maja odbyła się …

Czytaj więcej →

Monitorowanie efektów kampanii promocyjnej online

Skuteczność kampanii marketingowej online, w dużej mierze zależy od precyzyjnego określenia celów, które chcemy za jej pomocą osiągnąć. Do takich należeć mogą: zwiększenie zysków sprzedaży, …

Czytaj więcej →

Google Optimize – do czego służy i co warto o nim wiedzieć?

Zbieranie leadów czy transakcji to główne cele większości serwisów internetowych. Zmniejszenie porzuconego koszyka w ecommerce czy zachęcenie użytkowników do zapisu do newslettera wymaga stałej optymalizacji …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry