Blog
Najciekawsze kampanie znanych marek w 2021 roku. Przegląd
Nieszablonowe, inspirujące i edukujące – właśnie takie były tegoroczne działania reklamowe, które utkwiły nam w pamięci. Jakie kampanie znanych marek okazały się najciekawszą mieszanką kreatywności …
Marketing online znanych marek – przykłady, za którymi warto podążać
Efektywność marketingu online mierzymy przede wszystkim za pomocą całego szeregu wskaźników ROI. Należy mieć jednak na względzie, że skuteczność kampanii i strategii największych marek ocenia …
Performance marketing. Jak mierzyć skuteczność zależnych od siebie działań?
Zarządzasz sklepem e-commerce i chcesz nawiązać współpracę z agencją marketingową? Zależy Ci na osiąganiu z góry założonych wskaźników wydajności? Performance marketing to proces nastawiony na …
Wybór agencji marketingowej dla znanej marki. Na co zwrócić uwagę?
Zdecydowałeś się na nową współpracę lub wymianę dotychczasowej agencji marketingowej? Dobrze się składa – to mądra inwestycja Twoich cennych zasobów. Jeżeli właśnie zacząłeś poszukiwania, możesz …
Jak nie stracić pozycji po rebrandingu?
Wprowadzenie nowej usługi, wejście na niezbadane dotychczas rynki czy oddzielenie przedsiębiorstwa od dotychczasowej firmy-matki to tylko część powodów, dla którego nawet najbardziej rozpoznawalne marki decydują …
Ufaj, ale dociekaj. Jak współpracować z agencją e-marketingową?
Rozpoczęcie współpracy z agencją SEO to proces, który może zająć nawet kilka miesięcy. Nic w tym dziwnego – ostateczną decyzję poprzedza szereg analiz biznesowych czy …
Kampania na LinkedIn – organiczna czy płatna?
Na LinkedIn średnio co sekundę rejestrują się więcej niż dwie nowe osoby. Serwis zdobywa również coraz większą popularność wśród użytkowników z Polski, którzy utworzyli ponad …
Web design najlepszy pod pozycjonowanie strony
Według raportu przedstawionego przez Senuto – twórców narzędzi do SEO i planowania treści, w 2020 roku w Polsce powstało co najmniej 6370 nowych sklepów e-commerce. …
Ponadczasowe treści na stronie internetowej. Jak napisać raz a porządnie?
Czy spotkałeś się kiedyś z pojęciem wiecznie zielonej treści (evergreen content)? Zwrot ten oznacza wszelkiego rodzaju wpisy, artykuły i infografiki, które nie tracą na aktualności …
Po co reklamuje się Coca-Cola, czyli co daje marketing znanym markom?
Czy pozycjonowanie strony Twojej firmy może zapewnić Ci sukces i stabilną pozycję na rynku? Co się stanie, jeśli zmniejszysz nakłady na marketing? Opowiadamy historię największej …
e-PR – najlepszy przyjaciel e-marketingu
W ostatnich latach staliśmy się świadkami stopniowego odchodzenia od tradycyjnego PR’u i zwiększenia nakładów na PR elektroniczny (e-PR). Zjawisko to sprawia, że działy marketingu i …