Blog

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?

Opisy produktów w sklepie internetowym odgrywają kluczową rolę zarówno w pozycjonowaniu stron, jak również wpływaniu na decyzje zakupowe klientów. Dowiedz się, jak pisać opisy produktów …

Czytaj więcej →
narzędzia audyt SEO

Jakich narzędzi potrzebujesz do przeprowadzenia audytu SEO?

Podstawą do opracowania strategii działań w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony jest audyt SEO – narzędzia, które wykorzystuje się w czasie analizy strony www, dostarczają ...
Czytaj więcej →
pozycjonowanie na rynki dach

Pozycjonowanie zagraniczne na rynki DACH – jak to wygląda w praktyce?

Rozszerzasz działalności swojego biznesu na rynki państw niemieckojęzycznych (DACH)? Dowiedz się, jak powinno przebiegać pozycjonowane zagraniczne stron internetowych na rynki DACH, aby przynosiło możliwie jak ...
Czytaj więcej →
pozycjonowanie sklepu internetowego na laptopie

Pozycjonowanie Magento. O czym należy pamiętać, optymalizując sklep internetowy?

Na rynku dostępny jest obecnie bogaty wybór narzędzi, które pomagają w optymalizacji stron e-handlowych, dopasowując je do uwarunkowań konkretnej branży. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się ...
Czytaj więcej →
pim

System PIM – co to jest i na czym polega jego działanie?

Rozwój branży e-commerce sprawił, że konsumenci coraz częściej decydują się na zakup towarów online. Zanim jednak podejmą ostateczną decyzję, chcą zapoznać się z informacjami o ...
Czytaj więcej →
lead scoring

Lead scoring – dlaczego warto go stosować?

Lead scoring to jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych, który może pomóc w sprzedaży produktów lub usług. Jest znakomitym sposobem oceniania wartości napływających leadów, który umożliwia ...
Czytaj więcej →
customer journey map

Czym jest customer journey map i jak ją wykorzystać w e-commerce?

Podjęcie decyzji o zakupie danego towaru przypomina podróż rowerem. Klient, podobnie jak cyklista podczas przejażdżki, zatrzymuje się w trakcie przeglądania strony i zwraca uwagę na ...
Czytaj więcej →
automatyzacja w seo

Czy SEO przestanie istnieć? – czyli co nieco o automatyzacji procesów

Automatyzacja w obszarze pozycjonowania stron internetowych to cała gama rozwiązań, umożliwiających realizację działań bez ingerencji człowieka. Zjawisko to nasila się z każdym rokiem. Czy pracę człowieka ...
Czytaj więcej →

2022 – podsumowujemy rok w Digital Hill

Czy moglibyśmy 2022 nazwać czasem oczekiwania? W poprzednich latach, w których temat pandemii mocno odbijał się i na naszej codzienności, i na biznesie, trzymaliśmy kciuki, ...
Czytaj więcej →

Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO?

Rynek e-commerce stale się rozrasta, stawiając przed przedsiębiorcami kolejne wyzwania. Wydawać by się mogło, że wygodne zakupy drogą elektroniczną stanowią dla konsumentów niezwykle atrakcyjne rozwiązanie ...
Czytaj więcej →
Oceny i recenzje w App Store

SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 2

W pierwszej części poradnika miałeś okazję dowiedzieć się, się m.in. czym jest ASO i jakie czynniki mają na niego wpływ. Dziś zapoznasz się z dwoma ...
Czytaj więcej →
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top