Blog
Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?
22 marca 2023
Brak komentarzy
Opisy produktów w sklepie internetowym odgrywają kluczową rolę zarówno w pozycjonowaniu stron, jak również wpływaniu na decyzje zakupowe klientów. Dowiedz się, jak pisać opisy produktów …
Jakich narzędzi potrzebujesz do przeprowadzenia audytu SEO?
7 marca 2023
Brak komentarzy
Podstawą do opracowania strategii działań w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony jest audyt SEO – narzędzia, które wykorzystuje się w czasie analizy strony www, dostarczają ...
Czytaj więcej →
Pozycjonowanie zagraniczne na rynki DACH – jak to wygląda w praktyce?
28 lutego 2023
Brak komentarzy
Rozszerzasz działalności swojego biznesu na rynki państw niemieckojęzycznych (DACH)? Dowiedz się, jak powinno przebiegać pozycjonowane zagraniczne stron internetowych na rynki DACH, aby przynosiło możliwie jak ...
Czytaj więcej →
Pozycjonowanie Magento. O czym należy pamiętać, optymalizując sklep internetowy?
21 lutego 2023
Brak komentarzy
Na rynku dostępny jest obecnie bogaty wybór narzędzi, które pomagają w optymalizacji stron e-handlowych, dopasowując je do uwarunkowań konkretnej branży. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się ...
Czytaj więcej →
System PIM – co to jest i na czym polega jego działanie?
2 lutego 2023
Brak komentarzy
Rozwój branży e-commerce sprawił, że konsumenci coraz częściej decydują się na zakup towarów online. Zanim jednak podejmą ostateczną decyzję, chcą zapoznać się z informacjami o ...
Czytaj więcej →
Lead scoring – dlaczego warto go stosować?
25 stycznia 2023
Brak komentarzy
Lead scoring to jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych, który może pomóc w sprzedaży produktów lub usług. Jest znakomitym sposobem oceniania wartości napływających leadów, który umożliwia ...
Czytaj więcej →
Czym jest customer journey map i jak ją wykorzystać w e-commerce?
19 stycznia 2023
Brak komentarzy
Podjęcie decyzji o zakupie danego towaru przypomina podróż rowerem. Klient, podobnie jak cyklista podczas przejażdżki, zatrzymuje się w trakcie przeglądania strony i zwraca uwagę na ...
Czytaj więcej →
Czy SEO przestanie istnieć? – czyli co nieco o automatyzacji procesów
12 stycznia 2023
Brak komentarzy
Automatyzacja w obszarze pozycjonowania stron internetowych to cała gama rozwiązań, umożliwiających realizację działań bez ingerencji człowieka. Zjawisko to nasila się z każdym rokiem. Czy pracę człowieka ...
Czytaj więcej →
2022 – podsumowujemy rok w Digital Hill
4 stycznia 2023
Brak komentarzy
Czy moglibyśmy 2022 nazwać czasem oczekiwania? W poprzednich latach, w których temat pandemii mocno odbijał się i na naszej codzienności, i na biznesie, trzymaliśmy kciuki, ...
Czytaj więcej →
Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO?
14 grudnia 2022
Brak komentarzy
Rynek e-commerce stale się rozrasta, stawiając przed przedsiębiorcami kolejne wyzwania. Wydawać by się mogło, że wygodne zakupy drogą elektroniczną stanowią dla konsumentów niezwykle atrakcyjne rozwiązanie ...
Czytaj więcej →
SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 2
18 lipca 2022
Brak komentarzy
W pierwszej części poradnika miałeś okazję dowiedzieć się, się m.in. czym jest ASO i jakie czynniki mają na niego wpływ. Dziś zapoznasz się z dwoma ...
Czytaj więcej →