Blog

PodSEMowanie miesiąca – 01.2018

Początek nowego roku w świecie Google AdWords – sprawdzamy, co wydarzyło się w styczniu 2018. Zaostrzenie zasad programu Google Ad Grants Podmioty non-profit, będące beneficjentami …

Czytaj więcej →

Podstawowa konfiguracja usługi Google Analytics

O tym, czym jest Google Analytics i do czego służy, słyszał chyba każdy, kto posiada dowolną stronę internetową, bez względu na to, czy jest to …

Czytaj więcej →

PodSEMowanie roku 2017

Listopad, grudzień i przełom roku to najgorętszy czas w pracy każdego specjalisty SEM. To właśnie ten moment, kiedy można i kiedy należy wycisnąć jak najwięcej …

Czytaj więcej →

Rok 2017 pod znakiem berka dwóch gigantów – czyli jak Facebook i Google gonią się nawzajem

W kwestii płatnej promocji reklam Facebook goni Google’a, a Google goni Facebooka. Mijający rok to intensywna zabawa w berka, w której każdy z graczy zdobył …

Czytaj więcej →

Top 5 zmian w social media w 2017 roku

Znowu okazało się, że mimo lat doświadczenia w branży, Facebook jednak nas zaskoczył. Rok 2017 to wiele zmian, również w funkcjonalnościach od dawna istniejących. Które …

Czytaj więcej →

Dyrektywy blokujące w robots.txt w 5 krokach

Dostosowanie strony internetowej do wytycznych Google to jedna z podstawowych kwestii, jakie powinien brać pod uwagę właściciel serwisu www. Udostępnianie całej zawartości witryny dla robotów …

Czytaj więcej →

Jak zaprojektować optymalną Architekturę informacji (IA)?

Czy natrafiłeś kiedyś na sklep internetowy, który miał tak nieprzejrzystą strukturę kategorii, że miałeś ochotę od razu opuścić stronę? Czy zastanawiałeś się, dlaczego jest tak, …

Czytaj więcej →

PodSEMowanie miesiąca – 11.2017

Tegoroczna jesień to okres poważnych zmian i usprawnień w funkcjonalnościach systemu Google AdWords. Oto, co przyniósł nam w tej dziedzinie ubiegły miesiąc. Nowa wersja Edytora …

Czytaj więcej →

GTM dla początkujących. Wdrożenie i przykład wykorzystania

Czy jako właściciel strony wdrożyłeś kod Google Analytics myśląc, że to wszystko co trzeba zrobić, aby móc mierzyć efektywność swoich działań marketingowych? Tak naprawdę uzyskanie …

Czytaj więcej →

Google Web Designer, czyli o projektowaniu reklam graficznych pod AdWords słów kilka

Korzystając z dynamicznych reklam graficznych w remarketingu Google AdWords, zapewne używasz jednego z udostępnionych przez Google szablonów. To świetnie, bo oznacza to szybką możliwość uruchomienia prostych …

Czytaj więcej →

O złotym środku w świecie kreacji. 4 pomysły na kreację na Facebooku

W świecie kreacji po jednej stronie mamy wysokie budżety, kreacje dopracowywane tygodniami i promowane w wielu kanałach, a po drugiej – materiały oparte na szablonach, …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry