Blog

Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO?

Rynek e-commerce stale się rozrasta, stawiając przed przedsiębiorcami kolejne wyzwania. Wydawać by się mogło, że wygodne zakupy drogą elektroniczną stanowią dla konsumentów niezwykle atrakcyjne rozwiązanie …

Czytaj więcej →
Oceny i recenzje w App Store

SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 2

W pierwszej części poradnika miałeś okazję dowiedzieć się, się m.in. czym jest ASO i jakie czynniki mają na niego wpływ. Dziś zapoznasz się z dwoma …

Czytaj więcej →
robot sztuczna inteligencja grająca na pianinie

Jak wykorzystać machine learning w biznesie?

Zindywidualizowane treści, optymalizacja działań czy najlepszy moment dostarczenia informacji to podstawy współczesnego marketingu, bez których nie można mówić o wysokiej konkurencyjności w jakiejkolwiek branży. Machine …

Czytaj więcej →
co to jest benchmarking

Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji?

Czy jesteśmy w stanie prowadzić dochodowy biznes bez oglądania się na działalność naszych bezpośrednich rywali? Dlaczego warto monitorować aktywność konkurencyjnych marek? W dzisiejszym wpisie pochylimy …

Czytaj więcej →
neon słowa ad

Marketing outbound i inbound. Na który warto postawić?

Outbound i inbound marketing to pojęcia, które często są ze sobą zestawiane na zasadzie przeciwieństwa. Pierwszy jest utożsamiany z tradycyjnym, nieco przestarzałym podejściem do reklamy, …

Czytaj więcej →
blaszka z ciasteczkami

Czy Google odejdzie od ciasteczek? Co z potencjalną alternatywą?

Zaledwie kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że na Google zostało nałożone 150 mln euro kary za niewłaściwe metody informowania użytkowników na temat plików cookies i …

Czytaj więcej →
protestujący z banerem no justice no peace

Kto może zyskać na marketingu społecznie zaangażowanym?

Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy Instagram był po prostu miejscem na ładne zdjęcia, a Facebook służył przede wszystkim do kontaktu ze znajomymi. Każde medium marketingowe staje …

Czytaj więcej →
uśmiechnięta kobieta korzystająca z telefonu

Mikromomenty – jak wykorzystać je w pozyskiwaniu nowych klientów?

Według informacji opublikowanych w 2021 roku przez portal Elite Content Marketer, posiadacze smartfonów używają ich średnio 58 razy dziennie. Każda wizyta w przeglądarce internetowej stanowi …

Czytaj więcej →

Czy sztuczna inteligencja odmieni marketing?

Sztuczna inteligencja jest już wszechobecna w różnego rodzaju usługach czy rozwiązaniach sieciowych, z których korzystamy na co dzień. Nowe technologie wkraczają w obszary, które jeszcze …

Czytaj więcej →
ikona security

Dzień Bezpiecznego Internetu, czyli co czyha na nas w sieci?

Obchodzony 8 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu to inicjatywa ogłoszona przez Komisję Europejską w 2004 roku. Na przestrzeni lat akcja ta rozpowszechniła się zarówno wśród krajów …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Managing Partner
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top