Blog
Research online, purchase offline. Na czym polega efekt ROPO?
Rynek e-commerce stale się rozrasta, stawiając przed przedsiębiorcami kolejne wyzwania. Wydawać by się mogło, że wygodne zakupy drogą elektroniczną stanowią dla konsumentów niezwykle atrakcyjne rozwiązanie …
SEO w aplikacjach mobilnych (ASO) – poradnik dla początkujących część 2
W pierwszej części poradnika miałeś okazję dowiedzieć się, się m.in. czym jest ASO i jakie czynniki mają na niego wpływ. Dziś zapoznasz się z dwoma …
Jak wykorzystać machine learning w biznesie?
Zindywidualizowane treści, optymalizacja działań czy najlepszy moment dostarczenia informacji to podstawy współczesnego marketingu, bez których nie można mówić o wysokiej konkurencyjności w jakiejkolwiek branży. Machine …
Dlaczego warto stosować benchmarking, czyli co daje analiza konkurencji?
Czy jesteśmy w stanie prowadzić dochodowy biznes bez oglądania się na działalność naszych bezpośrednich rywali? Dlaczego warto monitorować aktywność konkurencyjnych marek? W dzisiejszym wpisie pochylimy …
Marketing outbound i inbound. Na który warto postawić?
Outbound i inbound marketing to pojęcia, które często są ze sobą zestawiane na zasadzie przeciwieństwa. Pierwszy jest utożsamiany z tradycyjnym, nieco przestarzałym podejściem do reklamy, …
Czy Google odejdzie od ciasteczek? Co z potencjalną alternatywą?
Zaledwie kilka dni temu dowiedzieliśmy się, że na Google zostało nałożone 150 mln euro kary za niewłaściwe metody informowania użytkowników na temat plików cookies i …
Kto może zyskać na marketingu społecznie zaangażowanym?
Bezpowrotnie minęły czasy, kiedy Instagram był po prostu miejscem na ładne zdjęcia, a Facebook służył przede wszystkim do kontaktu ze znajomymi. Każde medium marketingowe staje …
Mikromomenty – jak wykorzystać je w pozyskiwaniu nowych klientów?
Według informacji opublikowanych w 2021 roku przez portal Elite Content Marketer, posiadacze smartfonów używają ich średnio 58 razy dziennie. Każda wizyta w przeglądarce internetowej stanowi …
Czy sztuczna inteligencja odmieni marketing?
Sztuczna inteligencja jest już wszechobecna w różnego rodzaju usługach czy rozwiązaniach sieciowych, z których korzystamy na co dzień. Nowe technologie wkraczają w obszary, które jeszcze …
Dzień Bezpiecznego Internetu, czyli co czyha na nas w sieci?
Obchodzony 8 lutego Dzień Bezpiecznego Internetu to inicjatywa ogłoszona przez Komisję Europejską w 2004 roku. Na przestrzeni lat akcja ta rozpowszechniła się zarówno wśród krajów …
Marketing on-line znanych marek – przykłady, za którymi nie warto podążać
Nawet starannie przygotowana kampania promocyjna może spotkać się z dużą dezaprobatą odbiorców. Istnieje wiele przyczyn negatywnego odbioru opracowanych kreacji – zbyt lekkie podejście do istotnych …