Blog
Współpraca z agencją – oparta na partnerstwie. 7 zasad, dzięki którym działania będą jeszcze bardziej skuteczne!
Kierując się do agencji reklamowej, przedsiębiorca liczy między innymi na specjalistyczną wiedzę oraz potrzebne kompetencje z zakresu marketingu czy mediów. Wiele marek, zarówno uznanych na …
Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci?
Prowadzenie sklepu internetowego stało się w ostatnich latach bardzo popularnym sposobem na własny biznes. Mimo to, wciąż wielu przedsiębiorców rozważa migrację swoich produktów z tradycyjnych …
Trendy w SEO i SEM dla eCommerce
Branża e-commerce rozwija się w tak zawrotnym tempie, że łatwo było przeoczyć moment, kiedy przewidywane trendy weszły do życia codziennego działalności sklepów internetowych. Niektóre z …
Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym?
Wprowadzenie Pojęcie architektury informacji (z ang. information architecture, w skrócie IA) w kontekście SEO oznacza naukę i sztukę organizowania informacji, treści, nawigacji oraz funkcjonalności witryny …
Jak zostać specjalistą SEO?
Zewsząd powtarzają, że jedyna droga do nauki wiedzie przez doświadczenie. Mówią: „Nie czytaj książek, SEO zmienia się tak szybko, że po dwóch miesiącach książki są …
8 niestandardowych grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku
Zastanawia Cię czy Facebook sprzedaje? Owszem, sprzedaje, a wyniki sprzedażowe mogą Cię mocno zaskoczyć. Pozytywnie.
Analiza SEO strony – 25 przydatnych narzędzi w audycie SEO
Narzędzia są nieodłącznym elementem pracy każdego pozycjonera. Jedne pozwalają wykryć błędy na stronie, inne ułatwiają pracę. W tym wpisie opiszę te narzędzia, które mogą mieć …
Krótka historia Google
Zastanawiałeś się kiedyś jakie były początki jednej z największych firm technologicznych w dziejach ludzkości? Skąd wzięła się nazwa Google albo kto jest największym autorem sukcesu …
Academy for Ads
Od kilku już miesięcy dostępna jest nowa platforma szkoleniowa od Google, która umożliwia zdawanie egzaminów, teraz nazywanych testami, a w związku z tym zdobywanie certyfikatów …
TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #4
Kolejny tydzień, kolejne zmiany. Przeczytaj, co w ostatnim czasie wydarzyło się w social media i sprawdź, czy te zmiany mogą mieć wpływ na Twój biznes. …
Audyt konta AdWords
Jako specjaliści AdWords, audyty kont wykonujemy dość często. Czasem są to audyty dość pobieżne, gdy trzeba szybko przygotować ofertę dla potencjalnego klienta, a czasem są …