Blog

seo za granicą

SEO w Polsce i za granicą – poznaj różnice

Planujesz rozwinąć swój biznes także na zagranicznych rynkach? Poznaj zasadnicze różnice między SEO w Polsce i SEO za granicą i dowiedz się, o czym musisz …

Czytaj więcej →

Rola contentu w pozycjonowaniu strony internetowej

Content Is King to powiedzenie, które ani trochę nie straciło na aktualności. Treści na stronie www to nieodzowny element działań marketingu i SEO, a specjalizacja, …

Czytaj więcej →

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym?

Opisy produktów w sklepie internetowym odgrywają kluczową rolę zarówno w pozycjonowaniu stron, jak również wpływaniu na decyzje zakupowe klientów. Dowiedz się, jak pisać opisy produktów …

Czytaj więcej →
narzędzia audyt SEO

Jakich narzędzi potrzebujesz do przeprowadzenia audytu SEO?

Podstawą do opracowania strategii działań w zakresie optymalizacji i pozycjonowania strony jest audyt SEO – narzędzia, które wykorzystuje się w czasie analizy strony www, dostarczają …

Czytaj więcej →
pozycjonowanie na rynki dach

Pozycjonowanie zagraniczne na rynki DACH – jak to wygląda w praktyce?

Rozszerzasz działalności swojego biznesu na rynki państw niemieckojęzycznych (DACH)? Dowiedz się, jak powinno przebiegać pozycjonowane zagraniczne stron internetowych na rynki DACH, aby przynosiło możliwie jak …

Czytaj więcej →
pozycjonowanie sklepu internetowego na laptopie

Pozycjonowanie Magento. O czym należy pamiętać, optymalizując sklep internetowy?

Na rynku dostępny jest obecnie bogaty wybór narzędzi, które pomagają w optymalizacji stron e-handlowych, dopasowując je do uwarunkowań konkretnej branży. Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się …

Czytaj więcej →
pim

System PIM – co to jest i na czym polega jego działanie?

Rozwój branży e-commerce sprawił, że konsumenci coraz częściej decydują się na zakup towarów online. Zanim jednak podejmą ostateczną decyzję, chcą zapoznać się z informacjami o …

Czytaj więcej →
lead scoring

Lead scoring – dlaczego warto go stosować?

Lead scoring to jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych, który może pomóc w sprzedaży produktów lub usług. Jest znakomitym sposobem oceniania wartości napływających leadów, który umożliwia …

Czytaj więcej →
customer journey map

Czym jest customer journey map i jak ją wykorzystać w e-commerce?

Podjęcie decyzji o zakupie danego towaru przypomina podróż rowerem. Klient, podobnie jak cyklista podczas przejażdżki, zatrzymuje się w trakcie przeglądania strony i zwraca uwagę na …

Czytaj więcej →
automatyzacja w seo

Czy SEO przestanie istnieć? – czyli co nieco o automatyzacji procesów

Automatyzacja w obszarze pozycjonowania stron internetowych to cała gama rozwiązań, umożliwiających realizację działań bez ingerencji człowieka. Zjawisko to nasila się z każdym rokiem. Czy pracę człowieka …

Czytaj więcej →

2022 – podsumowujemy rok w Digital Hill

Czy moglibyśmy 2022 nazwać czasem oczekiwania? W poprzednich latach, w których temat pandemii mocno odbijał się i na naszej codzienności, i na biznesie, trzymaliśmy kciuki, …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Managing Partner
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top