Blog

Jak zostać specjalistą SEO?

Zewsząd powtarzają, że jedyna droga do nauki wiedzie przez doświadczenie. Mówią: „Nie czytaj książek, SEO zmienia się tak szybko, że po dwóch miesiącach książki są …

Czytaj więcej →

8 niestandardowych grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku

Zastanawia Cię czy Facebook sprzedaje? Owszem, sprzedaje, a wyniki sprzedażowe mogą Cię mocno zaskoczyć. Pozytywnie.

Czytaj więcej →

Analiza SEO strony – 25 przydatnych narzędzi w audycie SEO

Narzędzia są nieodłącznym elementem pracy każdego pozycjonera. Jedne pozwalają wykryć błędy na stronie, inne ułatwiają pracę. W tym wpisie opiszę te narzędzia, które mogą mieć …

Czytaj więcej →

Krótka historia Google

Zastanawiałeś się kiedyś jakie były początki jednej z największych firm technologicznych w dziejach ludzkości? Skąd wzięła się nazwa Google albo kto jest największym autorem sukcesu …

Czytaj więcej →

Academy for Ads

Od kilku już miesięcy dostępna jest nowa platforma szkoleniowa od Google, która umożliwia zdawanie egzaminów, teraz nazywanych testami, a w związku z tym zdobywanie certyfikatów …

Czytaj więcej →

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #4

Kolejny tydzień, kolejne zmiany. Przeczytaj, co w ostatnim czasie wydarzyło się w social media i sprawdź, czy te zmiany mogą mieć wpływ na Twój biznes. …

Czytaj więcej →

Audyt konta AdWords

Jako specjaliści AdWords, audyty kont wykonujemy dość często. Czasem są to audyty dość pobieżne, gdy trzeba szybko przygotować ofertę dla potencjalnego klienta, a czasem są …

Czytaj więcej →

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3

Kolejny poniedziałek i kolejna dawka newsów ze świata social media, których nie brakowało również w minionym tygodniu. Zapraszam do lektury! Wskaźniki do usunięcia Już od …

Czytaj więcej →

Wyświetlenia i kliknięcia w Google Search Console. Jak analizować słowo kluczowe?

Analiza fraz kluczowych to podstawa w działaniach SEO. Podstawa, ponieważ do odpowiedniej frazy należy dobrać najlepszą stronę, do której ma ona prowadzić z naturalnych wyników …

Czytaj więcej →

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #2

Cześć! Na początku tego zimowego tygodnia, zaserwuję Wam kilka gorących newsów z branży social media. Jak to z „soszjalami” bywa, w ciągu zaledwie kilku dni …

Czytaj więcej →

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #1

Nie od dziś wiemy, że branża social media rozwija się z dnia na dzień. Pozostanie na bieżąco ze wszystkimi nowościami daje nam możliwość pełnego wykorzystywania …

Czytaj więcej →

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry