Blog

Duplicate content – jak wykryć, jak zapobiegać?

Stworzenie silnej pozycji marki w Internecie online jest kluczem do sukcesu każdego biznesu. Walka z konkurencją o widoczność w sieci trwa nieustannie – osiągnięcie wysokiej …

Czytaj więcej →

Długoformatowe treści – nieoceniona pomoc w poprawie SERPów

W dobie natłoku informacji, gdy coraz trudniej zdobyć uwagę czytelników, długoformatowe treści ukazują się jako skuteczne narzędzie w walce o zaangażowanie odbiorcy. Ta kategoria publikacji ...
Czytaj więcej →

Kryzys, inflacja, stagnacja – jak pomóc firmie w trudnym okresie?

Związane z pandemią obostrzenia, wojna za naszą wschodnią granicą oraz problemy z narastającą inflacją znacząco odbiły się na krajowej gospodarce. Niektóre biznesy prowadzone stacjonarnie upadły, ...
Czytaj więcej →

Poznaj trzy zalety Google Adsense

Twoja strona internetowa generuje duży ruch? Możesz go zmonetyzować, udostępniając miejsce na reklamy. Jak to zrobić? W tym celu wystarczy przystąpić do programu Google Adsense. ...
Czytaj więcej →

SEM a SEO – czy znasz różnicę?

Chcesz zacząć prowadzić działania marketingowe w sieci? Poznaj różnicę między działaniami w zakresie SEM i SEO i dowiedz się, która strategia działań marketingu internetowego pozwoli ...
Czytaj więcej →

Jak prowadzić firmowego bloga? Garść praktycznych wskazówek

Prowadzenie bloga na stronie internetowej przedsiębiorstwa jest doskonałym sposobem na zwiększenie zasięgu swojego brandu w internecie, pozyskanie nowych klientów i budowanie eksperckiego wizerunku swojej marki. ...
Czytaj więcej →

Microsoft integruje się z ChatemGPT. Najważniejsze funkcjonalności przełomowego Microsoft 365 Copilot

ChatGPT okazał się prawdziwym fenomenem, jeszcze bardziej zaostrzając rywalizację rynkową pomiędzy największymi gigantami z branży technologiczno-informatycznej. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sztuczną inteligencją, firmy Microsoft ...
Czytaj więcej →
kampanie facebook ads

Jakie możliwości reklamowe daje nam dziś Facebook Meta?

Reklamy na Facebooku stanowią dzisiaj nieodłączny element działań marketingowych. Poznaj rodzaje reklam na FB, dowiedz się, jak ustawić reklamę na Facebooku, a także przekonaj się, ...
Czytaj więcej →
od czego zacząć pozycyjonowanie sklepu internetowego

Od czego zacząć pozycjonowanie sklepu internetowego?

Pozycjonowanie sklepu internetowego można porównać do długodystansowego biegu – konsekwentne prowadzenie poszczególnych działań SEO będzie sukcesywnie skutkowało lepszą widocznością strony oraz wyższymi pozycjami w wynikach ...
Czytaj więcej →
seo za granicą

SEO w Polsce i za granicą – poznaj różnice

Planujesz rozwinąć swój biznes także na zagranicznych rynkach? Poznaj zasadnicze różnice między SEO w Polsce i SEO za granicą i dowiedz się, o czym musisz ...
Czytaj więcej →

Rola contentu w pozycjonowaniu strony internetowej

Content Is King to powiedzenie, które ani trochę nie straciło na aktualności. Treści na stronie www to nieodzowny element działań marketingu i SEO, a specjalizacja, ...
Czytaj więcej →
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top