Analityka internetowa

GTM dla początkujących. Wdrożenie i przykład wykorzystania

Czy jako właściciel strony wdrożyłeś kod Google Analytics myśląc, że to wszystko co trzeba zrobić, aby móc mierzyć efektywność swoich działań marketingowych? Tak naprawdę uzyskanie kodu UA to tylko pierwszy krok, aby móc korzystać z jednego z najlepszych narzędzi, jakim …

GTM dla początkujących. Wdrożenie i przykład wykorzystania Czytaj więcej »

Google Web Designer, czyli o projektowaniu reklam graficznych pod AdWords słów kilka

Korzystając z dynamicznych reklam graficznych w remarketingu Google AdWords, zapewne używasz jednego z udostępnionych przez Google szablonów. To świetnie, bo oznacza to szybką możliwość uruchomienia prostych kreacji graficznych. Z drugiej jednak strony, skazujesz się na używanie bądź co bądź mało ambitnej grafiki, …

Google Web Designer, czyli o projektowaniu reklam graficznych pod AdWords słów kilka Czytaj więcej »

„Coś Pan tu narobił?” – czyli zdarzenia pomocne w sesjach jednoodsłonowych

Jak zapewne wiecie, bywają sytuacje w serwisach, gdzie badanie współczynnika odrzuceń i średniego czasu spędzonego na stronie widocznych w raportach Google Analytics nie zawsze okazuje się realne. Szczególnie, jeżeli mamy do czynienia z sesją jednoodsłonową lub chcemy ocenić np. skuteczność …

„Coś Pan tu narobił?” – czyli zdarzenia pomocne w sesjach jednoodsłonowych Czytaj więcej »

Google Optimize – do czego służy i co warto o nim wiedzieć?

Zbieranie leadów czy transakcji to główne cele większości serwisów internetowych. Zmniejszenie porzuconego koszyka w ecommerce czy zachęcenie użytkowników do zapisu do newslettera wymaga stałej optymalizacji wybranych kampanii. Niekiedy problemy osiągania niskiej liczby konwersji czy wysokiego współczynnika odrzuceń nie wynikają ze …

Google Optimize – do czego służy i co warto o nim wiedzieć? Czytaj więcej »

Jak wdrożyć enhanced eCommerce poprzez GTM z wykorzystaniem datalayer?

O tym, że warto korzystać z GTM nie trzeba przekonywać nikogo. Oczywiście GTM nie jest niezbędnym narzędziem, z którego musimy korzystać, jednak znacznie ułatwia on pracę e-marketera, szczególnie, gdy chcemy szybko uzyskać pewne dane dotyczące interakcji użytkowników z naszą stroną …

Jak wdrożyć enhanced eCommerce poprzez GTM z wykorzystaniem datalayer? Czytaj więcej »

Analiza aukcji na koncie AdWords – zbyt często pomijane narzędzie

Jak często zaglądamy do analizy aukcji na koncie AdWords? Większość specjalistów łapie się na tym, że zdecydowanie zapomina o tym narzędziu, a może ono nam przynieść ciekawe spostrzeżenia i pomóc w optymalizacji kampanii. Ogólnie mówiąc, narzędzie to służy przede wszystkim …

Analiza aukcji na koncie AdWords – zbyt często pomijane narzędzie Czytaj więcej »

Pomiar i analiza działań marketingowych w świecie omnichannel

Ówczesny konsument nie zamierza tracić czasu ani energii na rozwiązywanie zawiłości procesu zakupowego. Kupowanie ma być proste, intuicyjne i kojarzone z przyjemnością. Takie same warunki musi spełniać komunikat marketingowy, który w sposób jasny, wiarygodny przekazuje najistotniejsze informacje. Wielowątkowość i skomplikowanie …

Pomiar i analiza działań marketingowych w świecie omnichannel Czytaj więcej »

Konfiguracja Google Tag Manager dla eCommerce

Pomimo tego, że doczekaliśmy się już drugiej wersji narzędzia Google Tag Manager (GTM), niektóre sklepy internetowe nadal nie wykorzystują jego funkcjonalności. A to błąd, ponieważ GTM niesie ze sobą szeroki pakiet korzyści nie tylko dla wprawnych analityków internetowych, ale także …

Konfiguracja Google Tag Manager dla eCommerce Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry