Dlaczego Ekomersy powinny trafić do Digital Hill?

1471377380_a18869ae36ca1f857569cdf62a374f14

Drodzy Internauci,

W odpowiedzi na pytanie zawarte w tytule, pozwólcie, że opowiemy Wam krótką historię.

Dawno, dawno temu, gdy w naszej pięknej Ojczyźnie dopiero rodziło się pojęcie obsługi e-marketingowej, pojawiliśmy się my. Internet Designers. Cóż, nazwa mówi sama za siebie 🙂 Byliśmy jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce, do tego full service. Strategie, kreacje, promocje, kampanie płatne, programy lojalnościowe – na koncie mieliśmy setki projektów, a wiele z nich pełna podziwu dla nas branża nazywała tymi pionierskimi.

Lata mijały, a wraz z upływem czasu, pojawiły się zmiany. Internet Designers stało się integralną częścią czegoś większego. A to „coś”, jak się wkrótce okazało, jest jednym z największych software house’ów w Polsce – Grupą Unity. Po połączeniu kompetencji ID wraz z Contium oraz Empathy wspólnie obraliśmy kurs na omnichannel, aby kompleksowa obsługa e-biznesu była faktem, a nie frazesem wpisywanym w oferty sprzedażowe.

Możecie uwierzyć bądź nie, ale nigdy nie spoczęliśmy na laurach. Przez niemal dwie dekady istnienia w branży e-marketingowej, udało nam się nawiązać współpracę z największymi markami w Polsce. Tutaj niech przemówi portfolio oraz case study, jeśli chcecie nas sprawdzić 🙂

No dobrze, ale jak się to ma do Ekomersów – ktoś zapyta. Ano ma się, i to z całkiem ważnych powodów. Aktualnie, jako Digital Hill, dziedziczymy doświadczenie Internet Designers i rozwijamy je, odpowiadając na rosnące potrzeby klientów. I nie tylko dlatego Ekomersy powinny trafić do nas. Mamy jeszcze kilka argumentów w zanadrzu, a tutaj wymienimy trzy, do których przywiązujemy największa wagę.

1. Garść statystyk

Zapewne najbardziej przekonujące Was, Drodzy Czytelnicy, będą nasze ostatnie osiągnięcia. To również dla nas żywy dowód tego, że ubieganie się o to wyróżnienie jest naprawdę uzasadnione. Ponieważ lubimy konkrety – pokazujemy liczby:

  • 32% wzrost zasięgu kampanii dla W.KRUK
  • -20% spadek kosztu pozyskania klienta dla VISTULA
  • +27% wzrost transakcji z reklam PPC dla SKALNIK.PL
  • +50% wzrost sprzedaży dla TOŁPA
  • +155% wzrost ilości zakupów dla WITTCHEN.

Czyż nie takie efekty powinna prezentować najlepsza agencja generująca sprzedaż?

2. Nasz zespół

Nie będziemy ukrywać, że jesteśmy bardzo dumni z tych wyników, a to zaledwie ułamek tego, czym moglibyśmy się pochwalić. Ułamek, a zarazem ogromna część naszej pracy – dowód zaangażowania całego zespołu. Sekcji Kreacji i Strategii, która pracuje nad tym, by w kreatywnym pomyśle znalazły się jasne cele, zespołu SEO, który nieustannie czuwa nad utrzymaniem najlepszych pozycji serwisów klientów, teamu od kampanii PPC, który dba o optymalizację działań i wyszukuje coraz to skuteczniejsze sposoby docierania do grup docelowych.

Co ważne – współpracujemy RAZEM. To słowo najlepiej definiuje nasze podejście do prowadzonych działań. Łączymy swoje umiejętności, prowadzimy spójne kampanie, wspólnie zastanawiamy się nad tym, co zarekomendować Klientom, co przyniesie najlepsze efekty. Jak mogli się oni przekonać, synergia działań ma sens, a pozostawienie performance marketingu agencji doświadczonej, z certyfikowanymi specjalistami (to my!) naprawdę staje się opłacalne.

3. Partnerska współpraca

I właśnie oni, nasi Klienci są dla nas najważniejsi. Każda współpraca z nową marką zaczyna się od poznania biznesu. Znając wartości i cele, jakie mamy zrealizować, wybieramy tylko te działania, które rzeczywiście są w stanie osiągnąć efekt. Jesteśmy partnerami naszych Klientów, a nie dostarczycielem usług. Dlatego sprzedajemy relacje, a nie transakcje.

Jesteśmy szczerzy, transparentni, elastyczni. Nie owijamy w bawełnę, również teraz, dlatego otwarcie mówimy, że zasługujemy na Ekomersa w kategorii najlepszej agencji generującej sprzedaż. A ponieważ szanujemy i Wasz czas, na tym zakończymy naszą argumentację. Jeżeli Cię przekonaliśmy, zagłosuj na nas http://ekomersy.pl/agencje/44005

Z pozdrowieniami

Zespół Digital Hill

 

Zagłosuj na nas na: http://ekomersy.pl/agencje/44005

 

CEO w Digital Hill - agencji Performance Marketing dla eCommerce z Grupy Unity. Wcześniej COO w agencji interaktywnej Ideacto z Grupy Divante. Posiada kompetencje z zakresu marketingu efektywnościowego oraz strategii handlu internetowego. Wykładowca akademicki na studiach podyplomowych z zakresu e-marketingu na Uniwersytecie Leona Koźminskiego w Warszawie oraz Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prelegent na wielu branżowych konferencjach i współautor największej polskiej publikacji o eCommerce – Biblii eBiznesu.

Więcej na naszym blogu...

Zobacz wszystkie posty