Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Do prac nad nowym wydaniem przystąpiło blisko 60 autorów, którzy na blisko 800 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dostarczają kilku tysięcy bezcennych i praktycznych wskazówek.
Pierwsza wersja “Biblii e-biznesu” błyskawicznie odniosła imponujący sukces:
- pierwszy nakład (którego sprzedaż planowano na 2 lata) sprzedał się… w ciągu zaledwie 12 dni, a drugi – w ciągu kolejnych 6 sześciu tygodni,
- pozycja momentalnie trafiła na szczyt listy bestsellerów, na której pozostawała przez 2 lata,
- publikacja zyskała najwyższe noty czytelników, którym skutecznie pomogła rozwijać ich e-biznesy — prawie 92% odbiorców oceniło ją jako wybitną,
- “Biblia e-biznesu” zdobyła 1 miejsce i prestiżową nagrodę Economicus dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów.
Jednym ze współautorów “Biblii e-biznesu” jest Marcin Cichoń – CEO agencji Performance Marketing Digital Hill.