Premiera książki “Biblia eBiznesu 2. Nowy Testament”

Dziś, trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki”, czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. Do prac nad nowym wydaniem przystąpiło blisko 60 autorów, którzy na blisko 800 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dostarczają  kilku tysięcy bezcennych i praktycznych wskazówek.

Pierwsza wersja “Biblii e-biznesu”  błyskawicznie odniosła imponujący sukces:

  • pierwszy nakład (którego sprzedaż planowano na 2 lata) sprzedał się… w ciągu zaledwie 12 dni, a drugi – w ciągu kolejnych 6 sześciu tygodni,
  • pozycja momentalnie trafiła na szczyt listy bestsellerów, na której pozostawała przez 2 lata,
  • publikacja zyskała najwyższe noty czytelników, którym skutecznie pomogła rozwijać ich e-biznesy — prawie 92% odbiorców oceniło ją jako wybitną,
  • “Biblia e-biznesu” zdobyła 1 miejsce i prestiżową nagrodę Economicus dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnych polskich ekonomistów.

Jednym ze współautorów “Biblii e-biznesu” jest Marcin Cichoń – CEO agencji Performance Marketing Digital Hill.

Skontaktuj się z nami

About The Author

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top