Digital Consultancy Services

Remarketing w Google AdWords

Stosujemy najskuteczniejsze metody kierowania reklam, maksymalnie wykorzystując potencjał remarketingu AdWords. 

Czy wiesz, że 70% klientów porzuca koszyk zakupowy bez finalizacji zamówienia? Wraz z ekspertami od Performance Marketing z Digital Hill docieraj do klientów, którzy opuścili Twój sklep internetowy!

Jeżeli chciałbyś docierać do użytkowników, którzy odwiedzili już Twój e-sklep bądź stronę firmową, skorzystaj z usługi Google AdWords remarketing. Dzięki kierowaniu reklam do osób, które wcześniej przeglądały Twoją ofertę lub przerwały zakupy w witrynie, możesz skutecznie przypomnieć im o swoich produktach i odzyskać potencjalnych klientów.

W Digital Hill, opierając się na naszym doświadczeniu, rekomendujemy usługę Google remarketing jako narzędzie idealnie uzupełniające pozostałe działania e-marketingowe. Koncertujemy się na tym, by kierując tego rodzaju reklamy budować pozytywny wizerunek marki, zwiększać zaangażowanie użytkowników serwisów, a przede wszystkim przyczynić się do wzrostu sprzedaży u naszych Klientów.

-15%

spadek współczynnika odrzuceń

+32%

wzrost zasięgu kampanii

-20%

spadek kosztu pozyskania klienta

+27%

wzrost transakcji z reklam PPC

+50%

wzrost transakcji od początku współpracy

+155%

wzrost ilości zakupów

Sprawdź jak działa remarketing i jakie narzędzia wykorzystujemy

Wyszukiwarka Google

Wyświetlamy reklamy tekstowe w Google na podstawie wpisywanych słów kluczowych, ale tylko klientom, którzy np. porzucili koszyk w Twoim e-sklepie (RLSA AdWords). 

Sieć reklamowa

Wyświetlamy reklamy graficzne i tekstowe w sieci reklamowej Google. Kierujemy je na użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale nie wykonali postawionego przed nimi celu.

Reklamy produktowe

Prezentujemy katalog Twoich produktów wraz z ceną i przyciskiem "kup teraz!" w wyszukiwarce i sieci reklamowej, ale tylko tym użytkownikom, którzy byli o krok od złożenia zamówienia.

Remarketing w AdWords – zalety kampanii

Użytkownicy Internetu każdego dnia mają kontakt z ogromną liczbą komunikatów reklamowych. Jak zatem wyróżnić swój przekaz? Jak zwiększyć swoje szanse na przyciągnięcie osób zainteresowanych oferowanymi przez nas usługami? Odpowiedzią jest tu remarketing w Google AdWords.

Remarketing Adwords działa w bardzo prosty sposób. Osoba odwiedzająca naszą stronę internetową otrzymuje plik cookie, który instaluje się w jej przeglądarce. Dzięki temu możliwe jest tworzenie list właśnie takich osób (listy remarketingowe) i dostosowywanie do nich odpowiednich komunikatów reklamowych.

A jakie konkretne korzyści może nam przynieść remarketing Google Adwords? Przede wszystkim docieramy do osób, które są najbardziej skłonne dokonać zakupu. Są to właśnie osoby, które odwiedziły naszą stronę, nie zdecydowały się na zakup, ale po jakimś czasie ponownie wyszukują interesujące ich produkty. Odpowiednio sformułowany przekaz (np. przypomnienie o niedawnej wizycie, specjalna zniżka), może tym razem zachęcić użytkowników do sfinalizowania transakcji.

Remarketing w Google oferuje dużą elastyczność w zakresie kierowania reklam. Listy remarketingowe można bowiem tworzyć na podstawie różnych danych, dzięki czemu reklamy można wyświetlać, np. osobom, które porzuciły koszyk, odwiedziły daną stronę produktową w ciągu ostatnich 30 dni itd. Co ważne, temu samemu użytkownikowi, reklamy można wyświetlać na różnych urządzeniach – nie ma zatem znaczenia, czy po raz drugi lub n-ty naszą witrynę przegląda on na komputerze czy telefonie.

Wystarczy tylko wybrać cele swojej kampanii, precyzując do kogo i z jakim komunikatem chcemy dotrzeć, aby naszą stronę odwiedzały osoby rzeczywiście zainteresowane oferowanymi produktami.

Zrealizowane projekty

Zobacz wszystkie

Opowiedz nam o swoim sklepie internetowym!

Pomożemy zwiększyć sprzedaż i zoptymalizować koszt dotarcia do klientów.

Opinie klientów

Zobacz wszystkie
Fields marked with an * are required

Jakimi usługami jesteś zainteresowany?

WROCŁAW
ul. Przedmiejska 6–10
54-201 Wrocław
tel. +48 71 358 41 00

KRAKÓW
ul. Conrada 55B
31-357 Kraków
tel. +48 12 263 70 10

POZNAŃ
ul. Grottgera 16/1
60-758 Poznań
tel. +48 605 899 337