Web Development Services

Kampania w sieci reklamowej Google 

Docieraj ze swoją ofertą do szerokiego grona odbiorców. Wyświetlaj swoje reklamy w internecie konkretnym użytkownikom, w określonym kontekście i wybranej lokalizacji!

Sieć reklamowa Google obejmuje ponad dwa miliony witryn i aplikacji, w których możesz promować swoje usługi. Wykorzystać do tego możesz wideo In-Stream, tekstowe lub graficzne reklamy AdWords. W ramach Google Display Network otrzymujesz także różnorodne opcje kierowania reklamy, np. względem zainteresowań użytkowników, danych demograficznych, geolokalizacji czy wybranych miejsc wyświetlania reklam. 

Reklama GDN znacząco wpływa na budowanie wizerunku marki w Internecie. W Digital Hill mamy zatem na uwadze, by kampania w sieci reklamowej była zawsze spójna ze strategią marketingową naszych klientów. Starannie dobieramy rodzaje reklamy w Google oraz miejsca ich emisji. Nad przygotowaniem, przebiegiem i optymalizacją kampanii pracuje nasz zespół certyfikowanych specjalistów Google AdWords.

Dlaczego warto prowadzić kampanie w sieci reklamowej Google?

Miejsca emisji

Reklamy Twoich produktów mogą wyświetlać się na najpopularniejszych serwisach ogólnopolskich i tematycznych. 

Formaty reklam 

W kampanii możesz wykorzystać wachlarz formatów reklam - banery (reklama graficzna AdWords), reklamy tekstowe lub wideo. 

Efektywne treści

Wyświetlisz najskuteczniejsze reklamy, wykorzystując odpowiednie tematy i słowa kluczowe.

Sprecyzowany target 

Opcje dokładnego kierowania reklam gwarantują Ci skuteczne dotarcie do potencjalnych klientów. 

Model rozliczeń 

W modelu CPC płacisz tylko za kliknięcia w reklamę, czyli przejście użytkownika na Twoją stronę. 

 Pełna kontrola

Zawsze masz wpływ na miejsca emisji reklam i opłaty oraz optymalizując budżetu do własnych potrzeb. 

Reklama w sieci oparta na zainteresowaniach

Wśród wielu metod promocji w Internecie, reklama w sieci oparta na zainteresowaniach, czyli tzw. reklama behawioralna, jest jedną z najskuteczniejszych. O jej przewadze stanowi fakt, że reklamę można kierować wprost do osób, które zainteresowane są naszymi usługami.

Jak to działa? Google analizuje zachowania użytkowników, m.in. zapamiętując odwiedzane przez nich strony internetowe, historię wyszukiwania, dokonane zakupy. Na podstawie zebranych danych, tworzony jest profil zainteresowań dla każdego internauty. Dla reklamodawców jest to duża wartość dodana – reklamy można wyświetlać odbiorcom o sprecyzowanych upodobaniach. Do dyspozycji zaś jest cała sieć reklamowa Google, w której znajdują serwisy o praktycznie każdej tematyce – parentingowej, zdrowotnej, motoryzacyjnej, finansowej itd. Możliwości są naprawdę ogromne.

Jak wygląda to w praktyce? Załóżmy, że odwiedzamy strony poświęcone tematyce piłki nożnej. Narzędzia Google umieszczą nas wtedy w kategoriach związanych z tą tematyką, np. klubom piłkarskim, sportowym serwisom informacyjnym itp. Informacje te zostaną zapisane w plikach cookie, które odczytywane są, gdy przeglądamy witryny w sieci partnerskiej Google, a następnie na ich podstawie wyświetlane są adekwatne reklamy.

Kampanie w sieci reklamowej Google można zatem w dużym stopniu dostosować do potrzeb odbiorców. Przyciągając ich na swoją stronę internetową mamy gwarancję, że odwiedzają ją potencjalni klienci spełniający konkretne kryteria, co zdecydowanie zwiększa nasze szanse na wzrost zysków z obecności online.  

-15%

spadek współczynnika odrzuceń

+32%

wzrost zasięgu kampanii

-20%

spadek kosztu pozyskania klienta

+27%

wzrost transakcji z reklam PPC

+50%

wzrost transakcji od początku współpracy

+155%

wzrost ilości zakupów

Zrealizowane projekty

Zobacz wszystkie

Opowiedz nam o swoim projekcie!

Pomożemy Ci zoptymalizować Twoją obecność w Internecie.

Opinie klientów

Zobacz wszystkie
Fields marked with an * are required

Jakimi usługami jesteś zainteresowany?

WROCŁAW
ul. Przedmiejska 6–10
54-201 Wrocław
tel. +48 71 358 41 00

KRAKÓW
ul. Conrada 55B
31-357 Kraków
tel. +48 12 263 70 10

POZNAŃ
ul. Grottgera 16/1
60-758 Poznań
tel. +48 605 899 337