Web Design Services

Audyt SEO – analiza stron internetowych w Google

Dopiero rozpoczynasz przygodę z pozycjonowaniem? Wykonujesz link building samodzielnie? A może chciałbyś sprawdzić efekty dotychczas prowadzonego SEO? 

Czym jest audyt SEO strony

Audyt SEO to dokument zawierający najważniejsze zalecenia dotyczące pozycjonowania strony. Jeżeli dopiero zaczynasz działania pozycjonujące dla swojego serwisu albo prace związane z pozyskiwaniem linków chcesz wykonywać samodzielnie, to wykonanie audytu SEO możesz powierzyć ekspertom od Performance Marketing w Digital Hill. 

Effective Copyrighting

Istniejemy od 1997 roku i w tym czasie obsłużyliśmy ponad 200 największych marek w Polsce. Wiemy, jak ważne w promowaniu witryny są pozycjonowanie i optymalizacja. Analiza SEO to także doskonała możliwość sprawdzenia Twoich dotychczasowych działań z zakresu pozycjonowania w Google. Skorzystaj z naszego doświadczenia!

Zakres audytu SEO

Standard zaleceń do optymalizacji strony

Title i meta tagi

Linkowanie wewnętrzne

Analiza warstwy graficznej

Struktura adresów URL

Walidacja W3C

Mikroformaty

Struktura znaczników nagłówków

Analiza konsoli aplikacji

Przekierowania

Rozwój treści w serwisie

Eliminacja zduplikowanych treści

Integracje z Social Media

Wyindeksowanie zbędnych obszarów

Analiza linków wychodzących

PageSpeed i wydajność serwisu

Analiza Google Search Console

Architektura informacji

Analiza słów kluczowych

Bezpieczeństwo witryny

Paginacja

Dostosowanie do wersji mobilnej

Narzędzia wykorzystywane w audytach SEO

Do wykonania audytu strony internetowej wykorzystujemy szereg narzędzi. Są to zarówno komercyjne programy jak i darmowe, rekomendowane przez Google. Oto kilka z nich:

narzędzia seo
  • Google Search Console – narzędzie pozwalające monitorować zachowanie strony w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google.
  • Google Analytics – rozbudowane narzędzie analityczne pozwalające na zaawansowaną analizę ruchu na naszych stronach internetowych.
  • Ahrefs – rozbudowane narzędzie do badania profilu linkowania.
  • Semstorm – niezależne od narzędzi google’owych, rozbudowane narzędzie służące do analizy widoczności stron internetowych w wynikach organicznych oraz wynikach płatnych.
  • GTmetrix – narzędzie badające prędkość wczytywania strony w różnych lokalizacjach.
  • ScreamingFrog – narzędzie do kompleksowej analizy struktury strony.
Więcej o narzędziach

Jakie korzyści daje audyt SEO?

Audyt SEO to zestaw rekomendacji, które powinien stworzyć specjalista pozycjonowania. Zazwyczaj przeprowadzany jest na początku, gdy specjalista przejmuje projekt pozycjonowania oraz w trakcie projektu, np. podczas szukania przyczyn spadków pozycji. Audyt SEO zawiera w sobie standard zaleceń optymalizacyjnych, ale raport ten może być dla właściciela strony skarbnicą wiedzy na temat jego serwisu. W audycie SEO znajdzie się bowiem kompletna lista słabych i mocnych stron danej witryny internetowej. Wprowadzenie wszystkich rekomendacji zawartych w raporcie, często opiera się o prace copywritera, UX, analityka oraz dział IT. Audyt SEO stanowi zatem szeroki zbiór informacji, który może być wykorzystany jako baza nie tylko prac optymalizacyjnych, ale i bardziej rozbudowanych strategii marketingowych. Jesteśmy ekspertami od audytów seo sklepów internetowych, wprowadzenie zmian w witrynie naszych według zaleceń przyczynia się do wzrostów widoczności stron w wyszukiwarce, a co za tym idzie, większych przychodów z kanału organicznego.

Kiedy potrzebna jest analiza strony www?

Wprowadzanie poprawek i zmian w witrynie, przeprowadzane jest dla poprawy widoczności witryny w wynikach wyszukiwania. Oczywiście spadek lub brak wysokich pozycji związany jest z brakiem ruchu na stronie. Biorąc pod uwagę to oraz inne wskaźniki (np. śr. czas sesji na stronie, źródła ruchu itp.), można wyciągać wnioski i założenia pod optymalizację. Dzięki audytowi SEO, w którym uwzględnione będą wszelkie czynniki mające wpływ na ruch i pozycje, możliwe jest wdrożenie zmian pozwalających zwiększyć ilość wizyt w serwisie, polepszyć szybkość ładowania się strony, ułatwić nawigację w serwisie oraz zoptymalizować współczynnik konwersji.

Nasze realizacje:

Santander Consumer Bank SA

-15%

spadek współczynnika odrzuceń
sklep internetowy w.kruk

+32%

wzrost zasięgu kampanii
Vistula.pl

-20%

spadek kosztu pozyskania klienta
sklep skalnik.pl

+27%

wzrost transakcji z reklam PPC
Tołpa sklep

+50%

wzrost transakcji od początku współpracy
Sklep internetowy Wittchen

+155%

wzrost ilości zakupów

Zrealizowane projekty

Zobacz wszystkie

Opowiedz nam o swoim projekcie!

Nasi audytorzy SEO czekają na Twoją wiadomość.

Opinie klientów

Zobacz wszystkie
Fields marked with an * are required

Jakimi usługami jesteś zainteresowany?

Tekst pomocy

WROCŁAW
ul. Przedmiejska 6–10
54-201 Wrocław
tel. +48 71 358 41 00

KRAKÓW
ul. Conrada 55B
31-357 Kraków
tel. +48 12 263 70 10

POZNAŃ
ul. Grottgera 16/1
60-758 Poznań
tel. +48 605 899 337