Linki sponsorowane Google AdWords

Od 1997 roku zdobywamy doświadczenie w eCommerce. Jesteśmy ekspertami od Performance Marketing dla e-handlu!

Linki AdWords - skuteczny sposób dotarcia do klientów

Chcesz swoją ofertę kierować tylko do tych osób, które poszukują w wyszukiwarce produktów i usług z Twojej branży? Kampania linków sponsorowanych w Google Adwords będzie tutaj idealnym rozwiązaniem. W Digital Hill precyzyjnie stargetujemy Twoje reklamy, kierując je do użytkowników na podstawie ich zainteresowań, lokalizacji, języka czy grupy demograficznej. A w połączeniu z kampanią w sieci reklamowej i remarketingiem Google AdWords, znacznie zwiększymy skuteczność marketingu w wyszukiwarce dla Twojej marki.

Effective Web Development Solutions

Kampanie brandowe

Reklama na słowa kluczowe bezpośrednio związana z Twoją marką o wysokim współczynniku konwersji.

Remarketing dynamiczny

Umożliwia wyświetlanie w sieci reklamowej banerów zawierających produkt będący przedmiotem bezpośredniego zainteresowania użytkownika na podstawie jego aktywności w sklepie internetowym.

Reklama PLA

Reklama produktowa w wynikach wyszukiwania. W wielu branżach charakteryzuje się bardzo wysoką skutecznością sprzedaży. Wymaga integracji z Google Merchant Center.

Remarketing i RLSA

Remarketing AdWords to sposób na ponowną aktywację użytkowników, którzy już byli w serwisie poprzez banery graficzne i tekstowe.

Kampanie dynamiczne

Dzięki reklamom dynamicznym możemy zapewnić blisko 99% pokrycie najlepiej konwertującego obszaru słów kluczowych stricte nawiązujących do Państwa oferty produktowej.

Kampanie w sieci wyszukiwania i GDN

Standardowe formy reklamy koncentrujące się na obszarach słów kluczowych związanych ze strukturą Państwa serwisu wyświetlane na listach wyszukiwania oraz w sieci reklamowej.

Jak działają linki sponsorowane Google AdWords?

Linki sponsorowane Google AdWords są znaną już od lat formą reklamy, która do dziś uważana jest za jeden ze skuteczniejszych sposób promocji w Internecie.

Ogromną zaletą linków sponsorowanych w Google jest ich niemal natychmiastowa skuteczność. Na uruchomienie kampanii po przygotowaniu reklam nie trzeba długo czekać. Większość reklamodawców decyduje się na taki rodzaj kampanii również ze względu na koszty. W przypadku linków AdWords płacimy tylko za kliknięcia w reklamę.

Warto wspomnieć także o sposobie prowadzenia kampanii linków sponsorowanych. Reklamodawca czy tez specjalista prowadzący projekt może w pełni kontrolować przebieg kampanii – czas trwania, harmonogram wyświetlania się reklam oraz opcje targetowania. Swobodnie zatem można zmieniać ustawienia reklam, by zwiększać ich skuteczność. Ważnym aspektem jest tutaj możliwość różnorodnego kierowania reklam. Linki sponsorowane Google AdWords możemy umieszczać na wybranych przez nas stronach internetowych (np. branżowych, serwisach tematycznych), wyświetlać osobom w określonym wieku lub o konkretnych zainteresowaniach, a także kierować do list remarketingowych. Kolejną zaletą kampanii jest także możliwość wyselekcjonowania dzięki niej skutecznych słów kluczowych, które można później wykorzystać w działaniach SEO.

Ważne jednak jest to, aby kampanię linków sponsorowanych powierzyć specjalistom. Tylko prawidłowe ustawienie kampanii i jej bieżąca, prawidłowa optymalizacja pozwoli uniknąć wysokich opłat za kliknięcia oraz umożliwi dotarcie z ofertą do osób rzeczywiście zainteresowanych usługami reklamodawcy.

Rozumiemy eCommerce

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Działania dla biznesu

Jesteśmy partnerami naszych klientów. Poznajemy jak funkcjonuje ich biznes, by wiedzieć jak swoimi działaniami osiągnąć wyznaczone cele.

Klarowne zasady

Udostępniamy naszym klientom autorską platformę monitoringu pozycji, by na bieżąco i bez ograniczeń mogli sprawdzać postępy prac.

Bezpośredni kontakt

Stawiamy na sprawną komunikację projektową. Klientom gwarantujemy stały kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami. 

Miesięczne raporty

Monitorujemy naszą pracę, a wszystkie działania wraz z osiągniętymi wynikami w przejrzysty sposób prezentujemy naszym kleintom w raportach. 

-15%

spadek współczynnika odrzuceń

+32%

wzrost zasięgu kampanii

-20%

spadek kosztu pozyskania klienta

+27%

wzrost transakcji z reklam PPC

+50%

wzrost transakcji od początku współpracy

+155%

wzrost ilości zakupów

Zrealizowane projekty

Zobacz wszystkie

Opowiedz nam o swoim sklepie internetowym!

Pomożemy zwiększyć sprzedaż i zoptymalizować koszt dotarcia do klientów.

Opinie klientów

Zobacz wszystkie
Fields marked with an * are required

Jakimi usługami jesteś zainteresowany?

WROCŁAW
ul. Przedmiejska 6–10
54-201 Wrocław
tel. +48 71 358 41 00

KRAKÓW
ul. Conrada 55B
31-357 Kraków
tel. +48 12 263 70 10

POZNAŃ
ul. Grottgera 16/1
60-758 Poznań
tel. +48 605 899 337