Kampanie Google Ads

Doświadczenie przy pracy z dużymi projektami oraz ścisła współpraca z Google sprawiają, że w zakresie kampanii linków sponsorowanych dla eCommerce nie mamy sobie równych.

Digital Hill należy do elitarnego grona Google Premium Partner,
czyli najlepszych agencji SEM w Polsce
spełniających rygorystyczne kryteria efektywności prowadzonych kampanii reklamowych.

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Jakie korzyści niesie reklama Google Ads

Kampanie Google Ads od lat dla wielu przedsiębiorców działających w Internecie stanowi oś działań marketingowych. Dzięki dostępnym opcjom i narzędziom, które pozwalają umiejętnie zarządzać reklamami Ads, możliwa jest ich efektywna optymalizacja. Jednak zanim zdecydujemy się na kampanie Google Ads, musimy określić cele, jakie dzięki nim chcemy osiągnąć.

Kampanie reklamowe Google Ads najczęściej wykorzystywane są w czterech przypadkach – dla pozyskiwania ruchu, wzrostu konwersji (np. sprzedaży w sklepie internetowym), zwiększenia świadomości marki, zwiększenia ROI (zwrotu z inwestycji).

Jednak niezależnie od tego, jaki cel obierzemy, każda kampania Google Ads (AdWords) powinna zostać dobrze przemyślana. Ważne będzie dobranie trafnych słów kluczowych, stworzenie przyciągających tekstów reklamowych, prawidłowe uporządkowanie grup reklam, a także odpowiednia strona docelowa (skorelowana z produktami i usługami, które promowane są w danej reklamie).

Na powodzenie kampanii wpływa naprawdę wiele czynników, a równie wiele danych należy wziąć pod uwagę podczas optymalizacji reklam. W zależności od obranego celu kampanii reklamowej Google Ads, interesować nas będą inne statystyki. Dla pozyskiwania ruchu będzie to m.in. współczynnik klikalności, dla zwiększania sprzedaży – analiza danych konwersji, przy budowaniu świadomości marki – wyświetlenia, zasięg, dla ROI – mierzenie konwersji.

Pamiętajmy, efektywna kampania Google Ads to taka, która ma ustalony cel i odpowiednio dobrane narzędzia do mierzenia postępów i optymalizacji. Dbając o te aspekty, mamy pewność, że nasza kampania będzie prowadzona zgodnie ze standardami, a przede wszystkim – skutecznie  z punktu widzenia naszego biznesu.

Realizacja kampanii reklamowej Ads

Strategiczne elementy procesu

1. Analiza

Estymujemy średni koszt kliknięcia, potencjał branży, słowa kluczowe oraz analizujemy dotychczasowe efekty prowadzonych kampanii.

2. Strategia

Definiujemy kanały sprzedażowe oraz podstawowe wartości współczynników kampanii, określamy koszty i potencjalne przychody wynikające z promocji.

3. Uruchomienie

Rozpoczynamy proces prowadzenia kampanii Ads, przygotowując strukturę konta oraz jednostki reklamowe.

4. Optymalizacja

Na bieżąco weryfikujemy parametry reklamy Ads (na podstawie ustalonych KPI) oraz całej kampanii zwiększając ich skuteczność.

5. Raporty

Prezentujemy miesięczne raporty z prowadzonej reklamy internetowej - konwersji, ruchu w serwisie lub innych - wskazanych przez klienta.

6. Rozwój

Tworzymy rekomendacje dotyczące nowych obszarów w serwisie lub kampanii.

Efekty osiągnięte dla naszych klientów

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów
Blog

Jak zwiększyć widoczność i przychody w branży fashion? (case study)

Jak zwiększyć widoczność i przychody dla firmy z trudnej i konkurencyjnej branży fashion? Opowiemy Wam o tym na bazie naszej współpracy z dwiema polskimi markami ...
Czytaj więcej →
Blog

5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, aby Twoja przedświąteczna kampania odniosła sukces, czyli jak pozyskać więcej klientów za pomocą Google Ads

Przed nami najbardziej gorący, jeśli chodzi o zakupy, czas w roku. To także intensywny czas dla specjalistów e-commerce. Większość z nich już ma przygotowane strategie, ...
Czytaj więcej →
Blog

Błędy, które najczęściej popełniasz tworząc kampanię AdWords

Tekst ten skierowany jest nie tylko do osób, które zaczynają dopiero swoją pracę z kampaniami AdWords, ale też, gwoli przypomnienia, do użytkowników zaawansowanych. Często bowiem ...
Czytaj więcej →

Chcesz uruchomić kampanię ppc? .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywność pozycjonowania. Nasze działania prowadzimy w oparciu o najlepsze praktyki kampanii PPC dla eCommerce.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top