Web Design Services

Kampanie Facebook Ads dla firm i eCommerce

Docieraj do precyzyjnie stargetowanej grupy docelowej na największym serwisie społecznościowym świata.

Facebook dla firm, czy też reklama ADS na Facebooku, umożliwia precyzyjne targetowanie treści marketingowych według wieku, lokalizacji, zainteresowań i wielu innych kryteriów.

Zapewniamy obsługę kampanii Facebook Ads szczególnie dedykowanych branży eCommerce. Wykorzystujemy 99,99% możliwości reklamowych Facebooka w tym dynamiczne reklamy z katalogu produktów.

W jaki sposób targetujemy reklamy Facebook Ads?

Lokalizacja

Możliwość kierowania reklamy na podstawie kraju, regionu, miasta, dzielnicy.

Przykład: Precyzyjny komunikat reklamowy do osób znajdujących się w pobliżu Twojego sklepu stacjonarnego.

Demografia

Docieranie do użytkowników na podstawie np. wieku, płci, status związku, wykształcenie czy miejsce pracy.

Przykład: Kierowanie reklamy tylko na klientki w wieku 25-45 lat z wykształceniem wyższym. 

Zainteresowania

Wyświetlanie reklam na podstawie zachowania użytkownika na Facebooku. 



Przykład: Wyświetlanie reklamy sklepu turystycznego osobom zainteresowanym wycieczkami górskimi.

Lista klientów

Ultraprecyzyjne kierowanie reklam do konkretnych osób wskazanych na podstawie listy klientów.

Przykład: Kampania aktywizująca dla osób zapisanych do newslettera.

Remarketing

Wyświetlanie kreacji reklamowych użytkownikom którzy odwiedzili Twój serwis. 



Przykład: Kampania reklamowa w celu ratowania porzuconych koszyków w e-sklepie.

Lookalike

Kierowanie reklam do osób podobnych dla Twojej grupy docelowej.



Przykład: Rozszerzenie zasięgu kampanii do osób podobnych dla zapisanych do newslettera.

Przykłady możliwości reklamowych na Facebooku

Reklama graficzna w news feedzie
Reklama graficzna w prawej kolumnie
Reklama graficzna karuzelowa

Czy warto inwestować w Facebook dla firm?

Zanim zdecydujemy się na zaistnienie z naszą marką na Facebooku, powinniśmy najpierw zastanowić się, czy rzeczywiście jest to odpowiedni kanał do promocji naszych usług. Na pewno, jeśli szukamy sposobu, aby być jeszcze bliżej naszych klientów i dać im możliwość bardziej bezpośredniego kontaktu z nami, powinniśmy rozważyć tę opcję. Jednak wbrew obiegowym opiniom, Facebook nie jest platformą dla każdego. Facebook dla firmy z branży, której odbiorcy raczej rzadko zaglądają do sieci społecznościowych, nie jest dobrym pomysłem. Warto więc najpierw, na drodze analizy rynku i konkurencji, sprawdzić, czy obrana strategia marketingowa powinna uwzględniać stworzenie i prowadzenie fanpage’a na Facebooku.

Jeśli okaże się, że Facebook dla biznesu w naszym przypadku rzeczywiście ma sens, kolejny krok powinien być przygotowaniem strategii obecności w tym kanale. Najważniejszy jest tutaj dobór treści do naszej grupy docelowej. Facebook oferuje wiele formatów postów, dlatego początkujące profile często wymagają przeprowadzenia testów, aby sprawdzić które z nich okazują się najbardziej efektywne. Należy także pamiętać, że Facebook na bieżąco wprowadza zmiany i nowości w swoim systemie, dlatego obrany przez nas kierunek niejednokrotnie będzie musiał ulec zmianie.

Na podobne sytuacje musimy być przygotowani, jeśli interesują nas kampanie Facebook, czy reklamy Ads. Tutaj również mamy bardzo wiele możliwości kierowania reklam, formatów reklam. Tylko testy i optymalizacje pozwolą nam wyłonić te najefektywniejsze.

Rozumiemy eCommerce
- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Zrozumienie dla biznesu

Cele naszych klientów traktujemy jak własne. Kompleksowa oferta umożliwia nam gruntownie analizować działania i efekty.

Pełna jawność działań

Klienci otrzymują dostęp do naszej autorskiej platformy monitoringu pozycji, by móc przez 24 godziny na dobę śledzić efekty kampanii.

Dostęp do specjalistów

Od współpracy zależy efekt działań. Klientom gwarantujemy zatem bezpośredni kontakt ze specjalistami pracującymi nad ich projektami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz wyniki.

-15%

spadek współczynnika odrzuceń

+32%

wzrost zasięgu kampanii

-20%

spadek kosztu pozyskania klienta

+27%

wzrost transakcji z reklam PPC

+50%

wzrost transakcji od początku współpracy

+155%

wzrost ilości zakupów

Zrealizowane projekty

Zobacz wszystkie

Opowiedz nam o swoim sklepie internetowym!

Pomożemy zwiększyć sprzedaż i zoptymalizować koszt dotarcia do klientów.

Opinie klientów

Zobacz wszystkie
Fields marked with an * are required

Jakimi usługami jesteś zainteresowany?