Email Marketing

E-mail Marketing

Za pomocą newsletterów docieraj do osób zainteresowanych Twoimi produktami, utrzymuj pozytywne relacje z klientami, przeprowadzaj efektywne kampanie reklamowe.

Czy wiesz, że z badań przeprowadzonych przez E-consultancy wynika, że aż 66% marketerów uważa e-mail marketing za formę reklamy z doskonałym lub dobrym wskaźnikiem zwrotu z inwestycji?

E-mail Marketing to najbardziej efektywne narzędzie marketingu konwersji. Z jego pomocą jesteśmy w stanie skutecznie sprzedawać, aktywizować klientów i pozyskiwać nowe grupy potencjalnych nabywców oraz efektywnie rozszerzać zasięg naszej komunikacji. Odpowiednio przygotowana strategia pozwala na osiągnięcie wysokich wyników już w pierwszym kwartale działań w obszarze E-mail marketingu. 

Jest to również doskonałe uzupełnienie innych kanałów generowania ruchu takich jak pozycjonowanie czy kampanie Google AdWords. Eksperci od Performance Marketingu dla eCommerce w Digital Hill to także specjaliści w zakresie kampanii E-mail marketingowych.

 

Strategia E-mail Marketingu

Tworzymy strategie E-mail Marketingowe obejmujące m.in. analizę grupy docelowej, analizę konkurencji, plan komunikacji czy segmentację subskrybentów. 

Kampanie E-mail Marketing

Realizujemy kompleksową obsługę kampanii E-mail Marketing. Tworzymy szablony newsletterów, prowadzimy komunikację, raportujemy i optymalizujemy nasze działania. 

Narzędzia E-mail Marketingu

Pracujemy na wiodących narzędziach do E-mail Marketingu. Posiadamy doświadczenie z obsługi systemów Freshmail i SalesManago. Tworzymy zaawansowane kampanie marketing automation dla eCommerce.

Optymalizacja i raportowanie

Optymalizujemy nasze kampanie E-mail Marketingowe, korzystając m.in. z testów A/B tematów newsletterów, treści wiadomości i czasu wysyłki. Cyklicznie raportujemy nasze działania i osiągane wyniki. 

Proces realizacji kampanii e-mail

Każda kampania wymaga dobrze przemyślanego planu działań. Nie inaczej jest w przypadku wysyłki newslettera. Strategia e-mail marketingu powinna być spójna z resztą działań powziętych do promocji produktu/usług w Internecie.

W przypadku kampanii e-mail marketing istotna jest segmentacja bazy odbiorców. Tworzy się ją na bieżąco, a przed każdą planowaną wysyłką warto zastanowić się której z grup zaproponować konkretną ofertę. Ważne będzie tutaj zwrócenie uwagi na to, którzy użytkownicy nie otwierają e-maili i dlaczego, zastanowić się jak ich zaktywizować, zaproponować coś specjalnego klientom stałym i aktywnym, a może stworzyć ofertę specjalną dla osób z konkretnych miast – możliwości jest naprawdę wiele.

To, co warto wziąć jednak pod uwagę, to narzędzia e-mail marketingu. Tylko odpowiednia platforma pozwoli wykorzystać pełny potencjał jaki niosą kampanie email. Oprócz możliwości segmentacji, ważne jest również wygląd mailingu. Newslettery powinny być zaprojektowane w oparciu o zasady użyteczności i w atrakcyjny sposób prezentować ofertę – dobrze jest zatem poświecić nieco więcej czasu na grafikę, dobór odpowiednich czcionek, zdjęć czy buttonów CTA.

Skuteczny email marketing jest spersonalizowany. Dlatego ważne jest zatem, aby przed wysyłką ustawić odpowiednie parametry kampanii email - nazwę nadawcy, email nadawcy, temat wiadomości i preheader. Istotny będzie także czas wysyłki. Tutaj warto najlepsza porę wyznaczyć po zrealizowaniu kilku wysyłek, a także w oparciu o własne doświadczenia (np. z wiedzy kiedy my sami najczęściej sprawdzamy pocztę).

Jak widać,  e-mail marketing nie jest jedynie stworzeniem i wysłaniem newslettera. Jest to dynamiczny proces, uwarunkowany przede wszystkim zachowaniem odbiorców, które trzeba nieustannie monitorować, aby dostosować do nich działania promocyjne. Jednak dzięki temu, mamy szansę tworzyć najlepiej dopasowane oferty, budować świadomość marki i skuteczniej realizować sprzedaż.   

Zrealizowane projekty

Zobacz wszystkie

Opowiedz nam o swoim projekcie!

Czekamy na to, aby tworzyć wysoce efektywne treści o Twojej marce w Internecie.

Opinie klientów

Zobacz wszystkie
Fields marked with an * are required

Jakimi usługami jesteś zainteresowany?