Analityka internetowa

Chcesz sprawdzić, czy poprawnie zbierasz dane w Google Analytics? A może zastanawiasz się, czy mierzysz wszystkie najważniejsze metryki w eCommerce?

- mamy dla Ciebie jasne zasady i przejrzysty model współpracy!

Rozumiemy biznes

Pozycjonowanie sklepów internetowych nie ma dla nas tajemnic. Globalnie spoglądamy na nasze działania i ich efekty, realizując cele biznesowe klientów.

Jesteśmy transparentni

W naszych działaniach wykorzystujemy autorską platformę monitoringu pozycji, do której klienci mają nieograniczony dostęp dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Gwarantujemy stały kontakt

Dobra współpraca przekłada się na efekty pozycjonowania sklepu lub serwisu. Zapewniamy zatem bezpośredni kontakt telefoniczny i e-mailowy z naszymi specjalistami.

Raportujemy efekty prac

Profesjonalnie przygotowane raporty w klarowny sposób prezentują zakres przeprowadzonych przez nas działań oraz osiągane wyniki.

Jakie korzyści daje analityka dla eCommerce?

Audyt Google Analytics to zestaw rekomendacji przygotowanych przez certyfikowanego specjalistę analityki internetowej. Dzięki niemu dowiesz się czy poprawnie zbierasz i przetwarzasz dane w Google Analytics. Otrzymasz także zestaw rekomendacji rozszerzających funkcjonalność twojego konta Google Analytics o takie elementy jak: mierzenie celów, konwersji, agregacja treści czy rozszerzony moduł eCommerce.

Oprócz audytu Google Analytics nasi specjaliści mogą również przeprowadzić audyt Google Tag Managera. Zarekomendują poprawną konfigurację tagów i reguł, tak abyś bez wsparcia zespołu IT mógł przekazywać dane do Google Analytics.

Zakres audytu Google Analytics i GTM

Standard zaleceń do optymalizacji analityki internetowej

Kod śledzenia GA
Funkcje reklamowe w tagu GA
Dane demograficzne i zainteresowania
Wykluczenie spamu od botów
Wykluczenie witryn odsyłających

Wyszukiwanie wewnętrzne
Ulepszona Analiza Linków
Grupowanie treści
Ustawienia widoków
Przekierowania
Moduł eCommerce

Efekty naszych działań

+ 0 %
wzrost zasięgu kampanii
- 0 %
koszt pozyskania klienta
+ 0 %
wzrost transakcji
+ 0 %
wzrost ilości zakupów
Analityka internetowa

Jak zaplanować architekturę informacji w sklepie internetowym?

Wprowadzenie Pojęcie architektury informacji (z ang. information architecture, w skrócie IA) w kontekście SEO oznacza naukę i sztukę organizowania informacji, treści, nawigacji oraz funkcjonalności witryny ...
Czytaj więcej →
Analityka internetowa

Podstawowa konfiguracja usługi Google Analytics

O tym, czym jest Google Analytics i do czego służy, słyszał chyba każdy, kto posiada dowolną stronę internetową, bez względu na to, czy jest to ...
Czytaj więcej →
Analityka internetowa

Pomiar i analiza działań marketingowych w świecie omnichannel

Ówczesny konsument nie zamierza tracić czasu ani energii na rozwiązywanie zawiłości procesu zakupowego. Kupowanie ma być proste, intuicyjne i kojarzone z przyjemnością. Takie same warunki ...
Czytaj więcej →

Chcesz wykorzystać potencjał perfomance marketingu? .

Nie ma problemu! Oferujemy model rozliczeń oparty o success-fee, w którym część naszej pracy uzależniona jest od efektywności kampanii. Nasze działania prowadzimy w oparciu o najlepsze praktyki perfomance marketing dla eCommerce.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Strzegomska 140A, 54-429 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Scroll to Top