Google AdWords

Błędy, które najczęściej popełniasz tworząc kampanię AdWords

Tekst ten skierowany jest nie tylko do osób, które zaczynają dopiero swoją pracę z kampaniami AdWords, ale też, gwoli przypomnienia, do użytkowników zaawansowanych. Często bowiem myśląc już o zaawansowanych ustawieniach kampanii lub planując zastosowanie nowych funkcjonalności, których ciągle nam przecież …

Błędy, które najczęściej popełniasz tworząc kampanię AdWords Czytaj więcej »

Rozszerzenia reklam tekstowych AdWords – czyli powtórka z podstaw optymalizacji kampanii

Teoretycznie nikogo, kto choćby przez krótszy czas zajmował się tworzeniem i optymalizacją kampanii AdWords, nie trzeba chyba przekonywać do zasadności stosowania rozszerzeń reklam tekstowych w możliwie jak największej ilości. Te pozornie drobne ulepszenia mogą mieć bardzo korzystny wpływ nie tylko …

Rozszerzenia reklam tekstowych AdWords – czyli powtórka z podstaw optymalizacji kampanii Czytaj więcej »

Skuteczne teksty reklamowe w Google AdWords – przegląd dobrych praktyk cz. 2

ciąg dalszy artykułu Skuteczne teksty reklamowe w Google AdWords   Unique Selling Points Kiedy należy zwrócić szczególną uwagę na wyeksponowanie tak zwanej unikatowej propozycji sprzedaży? Na przykład wtedy, gdy sprzedajemy bardzo popularne produkty, takie jak sprzęt AGD, biżuteria czy oświetlenie …

Skuteczne teksty reklamowe w Google AdWords – przegląd dobrych praktyk cz. 2 Czytaj więcej »

Skuteczne teksty reklamowe w Google AdWords – przegląd dobrych praktyk cz. 1

Prawdopodobnie już niedługo nie 95, jak to było do 2016 roku (do momentu rozgoszczenia się ETA), nie 140, jak jest to teraz, lecz aż 220 znaków będą liczyły reklamy tekstowe Google AdWords. Dodajmy do tego liczne dostępne rozszerzenia i wyświetlany adres …

Skuteczne teksty reklamowe w Google AdWords – przegląd dobrych praktyk cz. 1 Czytaj więcej »

hello@digitalhill.pl
+48 71 757 50 56

lub bezpośrednio:
Magdalena Pawelec / Chief Operating Officer
tel. +48 603 554 771
e-mail: magdalena.pawelec@digitalhill.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu) przez administratora - Digital Hill sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, adres: ul. Wagonowa 2D, 53-609 Wrocław, KRS 0000319364, NIP 8942946218 w celu otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną i telefoniczną. Przysługuje mi prawo dostępu, sprostowania, usunięcia danych oraz ograniczenia ich przetwarzania. Zgoda jest dobrowolna i mogę ją cofnąć w każdej chwili. Przysługuje mi także prawo wglądu do moich danych, ich poprawienia lub usunięcia
Przewiń do góry