Blog - Content Marketing

Współpraca z agencją – oparta na partnerstwie. 7 zasad, dzięki którym działania będą jeszcze bardziej skuteczne!

Kierując się do agencji reklamowej, przedsiębiorca liczy między innymi na specjalistyczną wiedzę oraz potrzebne kompetencje z zakresu marketingu czy mediów.…
Zobacz więcej

Sklep internetowy – ile kosztuje prowadzenie handlu w sieci?

  Prowadzenie sklepu internetowego stało się w ostatnich latach bardzo popularnym sposobem na własny biznes. Mimo to, wciąż wielu przedsiębiorców…
Zobacz więcej
facebook

8 niestandardowych grup odbiorców, które sprzedają na Facebooku

Zastanawia Cię czy Facebook sprzedaje? Owszem, sprzedaje, a wyniki sprzedażowe mogą Cię mocno zaskoczyć. Pozytywnie. (więcej…)
Zobacz więcej
social-media

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #4

Kolejny tydzień, kolejne zmiany. Przeczytaj, co w ostatnim czasie wydarzyło się w social media i sprawdź, czy te zmiany mogą…
Zobacz więcej
social

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #3

Kolejny poniedziałek i kolejna dawka newsów ze świata social media, których nie brakowało również w minionym tygodniu. Zapraszam do lektury!…
Zobacz więcej
social

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #2

Cześć! Na początku tego zimowego tygodnia, zaserwuję Wam kilka gorących newsów z branży social media. Jak to z „soszjalami” bywa,…
Zobacz więcej
social-media-telefon

TygodNJÓwka, czyli co nowego w social media #1

Nie od dziś wiemy, że branża social media rozwija się z dnia na dzień. Pozostanie na bieżąco ze wszystkimi nowościami…
Zobacz więcej

Rok 2017 pod znakiem berka dwóch gigantów – czyli jak Facebook i Google gonią się nawzajem

W kwestii płatnej promocji reklam Facebook goni Google’a, a Google goni Facebooka. Mijający rok to intensywna zabawa w berka, w…
Zobacz więcej

Top 5 zmian w social media w 2017 roku

Znowu okazało się, że mimo lat doświadczenia w branży, Facebook jednak nas zaskoczył. Rok 2017 to wiele zmian, również w…
Zobacz więcej

O złotym środku w świecie kreacji. 4 pomysły na kreację na Facebooku

W świecie kreacji po jednej stronie mamy wysokie budżety, kreacje dopracowywane tygodniami i promowane w wielu kanałach, a po drugiej…
Zobacz więcej

Optymalizacja kampanii e-marketingowej okiem agencji

eCommerce dziś niemal dla każdego stoi otworem. Branże, które do niedawna kurczowo trzymały się tradycyjnej formy reklamy, teraz lgną do…
Zobacz więcej

Analiza dotychczasowych działań marki oraz jej konkurencji w kontekście strategii e-marketingowej

Według Henry'ego Forda „Bardziej niż cokolwiek innego – przygotowywanie się jest sekretem do sukcesu”. Trudno się z tym nie zgodzić,…
Zobacz więcej

Monitorowanie efektów kampanii promocyjnej online

Skuteczność kampanii marketingowej online, w dużej mierze zależy od precyzyjnego określenia celów, które chcemy za jej pomocą osiągnąć. Do takich…
Zobacz więcej

Współpraca z influencerami. Jak inspirować ich misją i wartościami swojej marki?

Rozważasz współpracę z influenceremi w Internecie? Zastanawiasz się, co zrobić, żeby takie działania przyniosły jak najlepsze efekty? Przede wszystkim inspiruj…
Zobacz więcej

Bo 2+2 to czasem 5. Synergia działań Email marketing i Facebook Ads

Dodałeś już ikonki social media do newslettera, zachęciłeś do zapisu do bazy na Facebooku, promowałeś treści z newslettera na FB…
Zobacz więcej

Top 10 zmian w social media w 2016

Rok 2016 śmiało możemy nazwać okresem zmian. Choć w przypadku tak dynamicznie działających obszarów, jak social media oczywistym jest, że…
Zobacz więcej

5 półprawd na temat kampanii Facebook Ads

W świecie kampanii Facebook Ads prawie nic nie jest czarno-białe. W codziennej pracy spotykam się z często powielanymi wnioskami, które wynikają…
Zobacz więcej

Marketing 360 stopni w branży dziecięcej, czyli komunikacja kołem się toczy

Śmiało można powiedzieć, że wynalezienie koło zrewolucjonizowało świat. Dzięki niemu ludzie mogli zacząć przemieszczać się na coraz większe odległości, sprawniej…
Zobacz więcej

Zadziałaj TU i TERAZ – Real-Time Marketing wyzwaniem dla marek

Nasze życie w przeważającej części składa się z planów. Niemal nieustannie wyznaczamy sobie długo lub krótkoterminowe cele, co ma niepodważalną…
Zobacz więcej

Inbound marketing – wdrażaj to, co najlepsze z praktyk SEO i marketingu treści

Śmierć tak zwanego „starego SEO” stała się faktem, którego dziś nikt już raczej nie podważa. Za wyraźną cezurę dla branży…
Zobacz więcej

Nowe posty na Twojego e-maila?

Fields marked with an * are required