24 stycznia 2017
Większość z nas kojarzy wyszukiwarkę i model PPC z systemem AdWords i nic w tym dziwnego skoro, na całym świecie…
2 stycznia 2017
Ostatni rok w systemie Google AdWords przyniósł wiele nowości. Warto wymienić te najważniejsze, które miały wpływ na ostateczny wynik kampanii…
15 grudnia 2016
Granice możliwości naszych klientów to granice naszych możliwości – pod tym stwierdzeniem podpisałby się chyba każda osoba zawodowo związana z…
5 grudnia 2016
Słowa kluczowe są niezbędnym elementem każdej kampanii AdWords. Ich dobór pozwala określić strategię widoczności serwisu w Internecie, niezależnie od tego…
5 grudnia 2016
Specjaliści Digital Hill na bieżąco śledzą zmiany, trendy i nowości w obszarze Google AdWords. Zapraszamy zatem na kolejną odsłonę PodSEMowania…
2 listopada 2016
Obszar SEM, a w szczególności Google AdWords, wymaga ciągłej aktualizacji wiedzy na temat nowych produktów, funkcjonalności pozwalających umiejętnie prowadzić działania…
30 września 2016
Google AdWords to narzędzie, które ewoluuje wyjątkowo szybko. Każdy kolejny miesiąc przynosi nowe funkcjonalności, możliwości reklamy czy narzędzia do raportowania.…
23 września 2016
Prowadzenie kampanii reklamowej posiada, a przynajmniej powinno posiadać określony cel. W przypadku kampanii Google AdWords najczęściej jest to zwiększenie sprzedaży…
5 września 2016
W dzisiejszych czasach coraz większą rolę spełnia pozycja marki. Poszukując produktów czy usług najpierw weryfikujemy siłę marki i jej znaczenie…

25 sierpnia 2016
W 1994 roku HotWire sprzedał pierwszy banner reklamowy w internecie. Od tego czasu kanały wirtualnej promocji przeszły dużą ewolucję, zwłaszcza…
29 maja 2016
Dostajesz brief – klient chce zrobić kampanię promocyjną produktu, który wprowadza na rynek. Ustalacie główny cel – sprzedaż, ale...