Blog - Google Adwords

Bing Ads i Google Adwords – podobieństwa i różnice

Większość z nas kojarzy wyszukiwarkę i model PPC z systemem AdWords i nic w tym dziwnego skoro, na całym świecie…
Zobacz więcej

PodSEMowanie roku 2016

Ostatni rok w systemie Google AdWords przyniósł wiele nowości. Warto wymienić te najważniejsze, które miały wpływ na ostateczny wynik kampanii…
Zobacz więcej

Kampanie AdWords – płać dużo albo wcale? Niekoniecznie! Sprawdzone metody prowadzenia kampanii przy mniejszych budżetach

Granice możliwości naszych klientów to granice naszych możliwości – pod tym stwierdzeniem podpisałby się chyba każda osoba zawodowo związana z…
Zobacz więcej

Jak dobrać słowa kluczowe w Kampanii AdWords?

Słowa kluczowe są niezbędnym elementem każdej kampanii AdWords. Ich dobór pozwala określić strategię widoczności serwisu w Internecie, niezależnie od tego…
Zobacz więcej

PodSEMowanie miesiąca – 11.2016

Specjaliści Digital Hill na bieżąco śledzą zmiany, trendy i nowości w obszarze Google AdWords. Zapraszamy zatem na kolejną odsłonę PodSEMowania…
Zobacz więcej

PodSEMowanie miesiąca – 10.2016

Obszar SEM, a w szczególności Google AdWords, wymaga ciągłej aktualizacji wiedzy na temat nowych produktów, funkcjonalności pozwalających umiejętnie prowadzić działania…
Zobacz więcej

PodSEMowanie miesiąca – 09.2016

Google AdWords to narzędzie, które ewoluuje wyjątkowo szybko. Każdy kolejny miesiąc przynosi nowe funkcjonalności, możliwości reklamy czy narzędzia do raportowania.…
Zobacz więcej

Wyzwania SEM – jak odpowiednio dobierać kanały komunikacji i formaty reklamowe, które spełnią kluczowe KPI?

Prowadzenie kampanii reklamowej posiada, a przynajmniej powinno posiadać określony cel. W przypadku kampanii Google AdWords najczęściej jest to zwiększenie sprzedaży…
Zobacz więcej

Dlaczego warto prowadzić kampanie brandowe w sieci wyszukiwania przy pomocy Google AdWords?

W dzisiejszych czasach coraz większą rolę spełnia pozycja marki. Poszukując produktów czy usług najpierw weryfikujemy siłę marki i jej znaczenie…
Zobacz więcej

Pozycjonowanie czy Google AdWords?

W 1994 roku HotWire sprzedał pierwszy banner reklamowy w internecie. Od tego czasu kanały wirtualnej promocji przeszły dużą ewolucję, zwłaszcza…
Zobacz więcej

Reklama na portalu internetowym – czy warto?

Dostajesz brief – klient chce zrobić kampanię promocyjną produktu, który wprowadza na rynek. Ustalacie główny cel – sprzedaż, ale...
Zobacz więcej

Nowe posty na Twojego e-maila?

Fields marked with an * are required