Blog - analityka internetowa

wykres

Podstawowa konfiguracja usługi Google Analytics

O tym, czym jest Google Analytics i do czego służy, słyszał chyba każdy, kto posiada dowolną stronę internetową, bez względu…
Zobacz więcej

GTM dla początkujących. Wdrożenie i przykład wykorzystania

Czy jako właściciel strony wdrożyłeś kod Google Analytics myśląc, że to wszystko co trzeba zrobić, aby móc mierzyć efektywność swoich…
Zobacz więcej

“Coś Pan tu narobił?” – czyli zdarzenia pomocne w sesjach jednoodsłonowych

Jak zapewne wiecie, bywają sytuacje w serwisach, gdzie badanie współczynnika odrzuceń i średniego czasu spędzonego na stronie widocznych w raportach…
Zobacz więcej

Google Optimize – do czego służy i co warto o nim wiedzieć?

Zbieranie leadów czy transakcji to główne cele większości serwisów internetowych. Zmniejszenie porzuconego koszyka w ecommerce czy zachęcenie użytkowników do zapisu…
Zobacz więcej

Jak wdrożyć enhanced eCommerce poprzez GTM z wykorzystaniem datalayer?

O tym, że warto korzystać z GTM nie trzeba przekonywać nikogo. Oczywiście GTM nie jest niezbędnym narzędziem, z którego musimy…
Zobacz więcej

Pomiar i analiza działań marketingowych w świecie omnichannel

Ówczesny konsument nie zamierza tracić czasu ani energii na rozwiązywanie zawiłości procesu zakupowego. Kupowanie ma być proste, intuicyjne i kojarzone…
Zobacz więcej

Zróbmy to lepiej – optymalizacja w eCommerce

Tworzycie biznes eCommerce. Chcąc zwiększyć obroty, zastanawiacie się, co można...
Zobacz więcej

Konfiguracja Google Tag Manager dla eCommerce

Pomimo tego, że doczekaliśmy się już drugiej wersji narzędzia Google Tag Manager (GTM), niektóre sklepy internetowe nadal nie wykorzystują jego…
Zobacz więcej

Jak automatyzować raportowanie w Google Analytics?

Uczestnictwo w projekcie eCommerce wymaga...
Zobacz więcej

Nowe posty na Twojego e-maila?

Fields marked with an * are required